W odpowiedzi na wyzwania rynkowe i zmieniające się potrzeby klientów Publicis Communications inwestuje w kompetencje konsultingowe wzmacniając agencję Publicis Consultants.
Publicis Consultants staje się niezależną Agencją z wiodącą specjalizacją doradztwa komunikacyjnego na przecięciu wielu oddzielnych dotychczas dyscyplin. Oznacza to wzmocnienie kompetencji konsultingowych w zakresie tworzenia i rozpowszechniania kontentu w niestandarodowych punktach styku (tzw. touch points). Oferta Agencji to także zabezpieczenie działalności klientów w oparciu o usługi takie jak: komunikacyjne due diligence, prowadzenie relacji z interesariuszami i doradztwo kryzysowe.
- Coraz częściej klienci oczekują od nas tworzenia unikatowego ekosystemu komunikacyjnego, w ramach którego wybierzemy i zagospodarujemy odpowiednie dla produktu czy marki punkty styku. Ten sposób podejścia odzwierciedla najnowsze, społeczne trendy konsumpcji „mediów” przez prosumentów. Dlatego inwestycja w szeroko pojęty konsulting i narzędzia takie jak Public Relations, branded content czy storytelling jest naturalnym kierunkiem rozwoju, uzupełnieniem komunikacji 360° i tworzeniem długookresowej przewagi konkurencyjnej – uzasadnia Tomasz Pawlikowski, chairman Publicis Communications.
W ramach budowania grupowej synergii Publicis Consultants będzie Agencją zapewniającą szerokie kompetencje komunikacyjne podmiotom w ramach Grupy. Dotyczy to zarówno procesów przetargowych jak i codziennej obsługi klienta.
Wzmocnioną, samodzielną Agencją Publicis Consultants pokieruje Katarzyna Koper, która awansowała na stanowisko Dyrektor Zarządzającej (pełniła te obowiązki od kwietnia 2016 roku). Obecnie firma zatrudnia 10 konsultantów, którzy na co dzień pracują dla takich klientów jak: Discovery, Kaufland, Stock Polska i Sherwin-Williams. W związku ze zmianą Agencja przeprowadziła się do nowego biura przy ul. Wołoskiej 9A (budynek Platinium III).
- Cieszę się, że Grupa doceniła pracę całego zespołu Publicis Consultants, który przez ostatnie kilkanaście miesięcy pokazał konsekwencję w innowacyjnym i kompleksowym podejściu do wyzwań z jakimi mierzą się współcześni marketerzy. Zbudowaliśmy mocne portfolio klientów i rozwinęliśmy kompetencje, dzięki którym możemy uzupełniać oferty innych agencji w Grupie. Naszym celem jako konsultantów jest proponowanie narzędzi, które maksymalizują zaangażowanie konsumentów przy jednoczesnej dbałości o zgodność reputacyjną firm i marek - zaznacza Katarzyna Koper, MD Publicis Consultants.
Źródło: Publicis Consultants