logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Publicis Communications inwestuje w kompetencje konsultingowe

  PR 08.06.2017, przeczytano 602 razy
Katarzyna Koper - Dyrektor Zarządzająca Publicis Consultants

W odpowiedzi na wyzwania rynkowe i zmieniające się potrzeby klientów Publicis Communications inwestuje w kompetencje konsultingowe wzmacniając agencję Publicis Consultants.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/publicis-communications-inwestuje-w-kompetencje-konsultingowe,32756,artykul.html

Publicis Consultants staje się niezależną Agencją z wiodącą specjalizacją doradztwa komunikacyjnego na przecięciu wielu oddzielnych dotychczas dyscyplin. Oznacza to wzmocnienie kompetencji konsultingowych w zakresie tworzenia i rozpowszechniania kontentu w niestandarodowych punktach styku (tzw. touch points). Oferta Agencji to także zabezpieczenie działalności klientów w oparciu o usługi takie jak: komunikacyjne due diligence, prowadzenie relacji z interesariuszami i doradztwo kryzysowe.

- Coraz częściej klienci oczekują od nas tworzenia unikatowego ekosystemu komunikacyjnego, w ramach którego wybierzemy i zagospodarujemy odpowiednie dla produktu czy marki punkty styku. Ten sposób podejścia odzwierciedla najnowsze, społeczne trendy konsumpcji „mediów” przez prosumentów. Dlatego inwestycja w szeroko pojęty konsulting i narzędzia takie jak Public Relations, branded content czy storytelling jest naturalnym kierunkiem rozwoju, uzupełnieniem komunikacji 360° i tworzeniem długookresowej przewagi konkurencyjnej – uzasadnia Tomasz Pawlikowski, chairman Publicis Communications.

W ramach budowania grupowej synergii Publicis Consultants będzie Agencją zapewniającą szerokie kompetencje komunikacyjne podmiotom w ramach Grupy. Dotyczy to zarówno procesów przetargowych jak i codziennej obsługi klienta.

Wzmocnioną, samodzielną Agencją Publicis Consultants pokieruje Katarzyna Koper, która awansowała  na stanowisko Dyrektor Zarządzającej (pełniła te obowiązki od kwietnia 2016 roku). Obecnie firma zatrudnia 10 konsultantów, którzy na co dzień pracują dla takich klientów jak:  Discovery, Kaufland, Stock Polska i Sherwin-Williams. W związku ze zmianą Agencja przeprowadziła się do nowego biura przy ul. Wołoskiej 9A (budynek Platinium III).

- Cieszę się, że Grupa doceniła pracę całego zespołu Publicis Consultants, który przez ostatnie kilkanaście miesięcy pokazał konsekwencję w innowacyjnym i kompleksowym podejściu do wyzwań z jakimi mierzą się współcześni marketerzy.  Zbudowaliśmy mocne portfolio klientów i rozwinęliśmy kompetencje, dzięki którym możemy uzupełniać oferty innych agencji w Grupie. Naszym celem jako konsultantów jest proponowanie narzędzi, które maksymalizują zaangażowanie konsumentów przy jednoczesnej dbałości o zgodność reputacyjną firm i marek - zaznacza Katarzyna Koper, MD Publicis Consultants.

Źródło: Publicis Consultants

www.publicis-consultants.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764