logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Publicis Communications inwestuje w kompetencje konsultingowe

  PR 08.06.2017, przeczytano 645 razy
Katarzyna Koper - Dyrektor Zarządzająca Publicis Consultants

W odpowiedzi na wyzwania rynkowe i zmieniające się potrzeby klientów Publicis Communications inwestuje w kompetencje konsultingowe wzmacniając agencję Publicis Consultants.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/publicis-communications-inwestuje-w-kompetencje-konsultingowe,32756,artykul.html

Publicis Consultants staje się niezależną Agencją z wiodącą specjalizacją doradztwa komunikacyjnego na przecięciu wielu oddzielnych dotychczas dyscyplin. Oznacza to wzmocnienie kompetencji konsultingowych w zakresie tworzenia i rozpowszechniania kontentu w niestandarodowych punktach styku (tzw. touch points). Oferta Agencji to także zabezpieczenie działalności klientów w oparciu o usługi takie jak: komunikacyjne due diligence, prowadzenie relacji z interesariuszami i doradztwo kryzysowe.

- Coraz częściej klienci oczekują od nas tworzenia unikatowego ekosystemu komunikacyjnego, w ramach którego wybierzemy i zagospodarujemy odpowiednie dla produktu czy marki punkty styku. Ten sposób podejścia odzwierciedla najnowsze, społeczne trendy konsumpcji „mediów” przez prosumentów. Dlatego inwestycja w szeroko pojęty konsulting i narzędzia takie jak Public Relations, branded content czy storytelling jest naturalnym kierunkiem rozwoju, uzupełnieniem komunikacji 360° i tworzeniem długookresowej przewagi konkurencyjnej – uzasadnia Tomasz Pawlikowski, chairman Publicis Communications.

W ramach budowania grupowej synergii Publicis Consultants będzie Agencją zapewniającą szerokie kompetencje komunikacyjne podmiotom w ramach Grupy. Dotyczy to zarówno procesów przetargowych jak i codziennej obsługi klienta.

Wzmocnioną, samodzielną Agencją Publicis Consultants pokieruje Katarzyna Koper, która awansowała  na stanowisko Dyrektor Zarządzającej (pełniła te obowiązki od kwietnia 2016 roku). Obecnie firma zatrudnia 10 konsultantów, którzy na co dzień pracują dla takich klientów jak:  Discovery, Kaufland, Stock Polska i Sherwin-Williams. W związku ze zmianą Agencja przeprowadziła się do nowego biura przy ul. Wołoskiej 9A (budynek Platinium III).

- Cieszę się, że Grupa doceniła pracę całego zespołu Publicis Consultants, który przez ostatnie kilkanaście miesięcy pokazał konsekwencję w innowacyjnym i kompleksowym podejściu do wyzwań z jakimi mierzą się współcześni marketerzy.  Zbudowaliśmy mocne portfolio klientów i rozwinęliśmy kompetencje, dzięki którym możemy uzupełniać oferty innych agencji w Grupie. Naszym celem jako konsultantów jest proponowanie narzędzi, które maksymalizują zaangażowanie konsumentów przy jednoczesnej dbałości o zgodność reputacyjną firm i marek - zaznacza Katarzyna Koper, MD Publicis Consultants.

Źródło: Publicis Consultants

www.publicis-consultants.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Red is Bad, alkotubki, Palikot: największe kryzysy wizerunkowe 2024
Największy kryzys wizerunkowy 2024 roku w polskiej przestrzeni publicznej to zatrzymanie byłego Prezesa Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych oraz twórcy marki „Rad is Bad”. W kategorii firm i organizacji niechlubne pierwsze miejsce zajął OLV w związku z kontrowersjami wokół obecności saszetek z alkoholem na sklepowych półkach, a...
IAB HowTo: AI in action. Zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu
Digital marketing zdążył już polubić się z AI na dobre – personalizacja, automatyzacja, chatboty, to tylko część narzędzi rewolucjonizujących sposoby prowadzenia kampanii. Sztuczna inteligencja nie przestaje jednak rzucać marketerom wyzwań i budzić wątpliwości, szczególnie w czasie nowych regulacji związanych z postępującą ekspansją AI. Konferencja IAB HowTo...
Cukier Królewski i Fundacja Weź Pomóż łączą siły
Mija już rok od kiedy marka Cukier Królewski i Fundacja Weź Pomóż uruchomiły 5 lodówek społecznych. Charakterystyczne zielono-czerwone jadłodzielnie działają w województwie dolnośląskim i opolskim. Teraz „Królewski” i wrocławska fundacja ponownie łączą siły, aby pomagać. Do 15 grudnia potrwa akcja „Obudź w sobie...
Raport This Year Next Year: GroupM o rynku reklamy 2025
GroupM (część WPP), w swoim cyklicznym raporcie „This Year Next Year”, podsumowującym mijający rok i prognozującym trendy na kolejny, opublikowało najnowsze prognozy dla światowych rynków reklamowych. Szacowana dynamika rynku reklamowego w 2024 roku to aż 9,5%, a dzięki temu jego wartość wzrosła w 2024 r. globalnie do ponad 1 biliona dolarów (i to...
Woda opadła, psy zostały. Jak pomóc?
Nie udało nam się niczego uratować, z wyjątkiem naszych podopiecznych”. To głos schronisk, które ucierpiały najbardziej podczas powodzi. Potrzeby są ogromne, szczególnie w obliczu zimy, która jest najtrudniejszym czasem w roku dla bezdomnych zwierząt. Ruszyła akcja „Woda opadła, psy zostały.”. Pomóc można, wspierając zbiórkę na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764