logo
WIADOMOŚCI

PZ Cussons z mobilnym systemem Sagra Technology

Piotr Dopart   01.06.2010, przeczytano 774 razy

Sagra Technology wdrożyła system wspierający Dział Obsługi Kluczowych Klientów PZ Cussons. Tym samym strukturę tę włączono do jednolitego systemu zarządzania sprzedażą. Rozwiązanie jest rozszerzeniem mobilnego systemu Emigo wspierającego sprzedaż.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pz-cussons-z-mobilnym-systemem-sagra-technology,10756,artykul.html

PZ Cussons Polska S.A. to producent kosmetyków i środków czystości, właściciel takich marek, jak proszki do prania E i kosmetyki do ciała Luksja. System Emigo firmy Sagra Technology funkcjonuje tu od 2008 roku. Aktualne wdrożenie objęło Dział Obsługi Kluczowych Klientów.
 
Dla PZ Cussons szczególnie ważna jest możliwość zdalnego planowania i kontroli działań handlowych. Dzięki automatyzacji szeregu funkcji przedstawiciele mogą więcej czasu poświęcić na bezpośrednią obsługę klienta. System ewidencjonuje czas ich pracy i automatyzuje raportowanie. Rozwiązanie umożliwia sporządzanie analiz porównawczych z konkurencją (m.in. cen czy dystrybucji), grupowanie towarów na te przypisane do danej sieci, a także – dzięki technologii GPS - kontrolę wizyt przedstawicieli handlowych. System ułatwia weryfikację pracy zarówno własnych przedstawicieli, jak i firm zewnętrznych, takich jak agencje merchandisingowe.

PZ Cussons jako pierwsza skorzystała ze stworzonego przez firmę Sagra Technology modułu ‘Akcje promocyjne’. Ta dedykowana funkcjonalność umożliwiać ma efektywniejsze planowanie, przeprowadzanie i podsumowywanie akcji promocyjnych w sieciach handlowych. Moduł umożliwia pracownikom kontrolę parametrów towarów objętych akcją, np. wartość ceny promocyjnej, sposób ekspozycji czy obecność towarów w gazetce. Jeśli to konieczne, przedstawiciel może szybko przesłać e-maila z uwagami do firmy zewnętrznej, wpierającej akcję promocyjną (np. w zakresie animacji sprzedaży).

Wdrożenie zakończono w kwietniu br. Dziś z rozwiązania korzysta ok. 25 pracowników PZ Cussons.

Źródło: Omega Communication

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Targi.Taktyka.Okazja –  pierwsze urodziny gry planszowej o tematyce targowej
Jednym z niewątpliwie bardziej inspirujacych wydarzeń w branży wystawienniczej ubiegłego roku było powstanie pierwszej gry planszowej o tematyce targowej – Targi.Taktyka.Okazja. Gra, autorstwa firmy Extend Vision, obchodzi właśnie swoje pierwsze urodziny.
Podsumowanie 10. edycji Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations
– Targi oceniam znowu pozytywnie. I to pod kątem kilku aspektów, np. otoczenia, czyli firm, które są obok nas. Uważam, że są lepiej przygotowane do Targów, dzięki temu też – odnoszę wrażenie – jest więcej Zwiedzających. Większe jest również zainteresowanie programem merytorycznym. Globalny rynek opakowań się rozwija i widać to też na Targach – oceniał wystawę tuż przed jej zakończeniem
Plotery Mutoh skupiły uwagę fotografów
Podczas łódzkie targów Film Video Foto (12-14 kwiecień 2018), obecne na stoisku Atrium plotery Mutoh, skupiły uwagę sporej grupy profesjonalistów i amatorów… a było ich na targach blisko 16 tysięcy.
Agencja Brands Alive specjalizująca się m.in. w realizacji strategii marketingowych oraz identyfikacji wizualnej odpowiada za globalny proces rebrandingu marek należących do THEA Laboratoires. Ponadto zespół agencji przygotował rozwiązania kreatywne dla polskiej kampanii marki Nutrof Total, której właścicielem jest francuska firma.
Nikon i fotografka Julia Kennedy wychodzą z modą na ulice
W nowej serii opublikowanych przez firmę Nikon zdjęć fotografka modowa Julia Kennedy połączyła dwie formy sztuki głównego nurtu, zestawiając ze sobą świat mody oraz najbardziej zachwycające przykłady londyńskiego street artu.
 
poniedziałek 23.04.2018, 161 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone