logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Qpony i becony w promocji Multikina

  PR 22.07.2015, przeczytano 2631 razy
ilustracjastrzałka

Jak odnieść sukces w mobile? Rozpocznij współpracę z najpopularniejszą aplikacją zniżkową, wykorzystaj moc powiadomień, dodaj komunikację opartą o beacony, obserwuj wyniki i ciesz się sukcesami. To scenariusz sieci Multikino na promocję wakacyjnej oferty kinowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/qpony-i-becony-w-promocji-multikina,25484,artykul.html

Multikino - mobile first  

Od 12 czerwca br. Multikino sprawdza możliwości kanału mobile w dotarciu do klienta. W aplikacji Qpony (ponad 0,5 mln użytkowników w Polsce, 3 platformy, integracja z BLE) został umieszczony specjalnie dedykowany folder, w którym użytkownicy z 11. miast mogą znaleźć atrakcyjne zniżki na bilety oraz promocje obejmujące ofertę barową.

Qpony dbają o zasięg akcji wykorzystując powiadomienia GPS. Notyfikacje wysyłane do użytkowników pozwalają mieszkańcom miast objętych akcją zapoznać się z ofertą Multikina. Tradycyjne notyfikacje wykorzystujące lokalizację użytkownika to nie jedyny filar działań.

Nowatorskim rozwiązaniem jest wykorzystanie beaconów do komunikowania najbardziej atrakcyjnych zniżek. W dwóch najpopularniejszych kompleksach kinowych - Multikinie w Złotych Tarasach w Warszawie oraz w Multikinie w Starym Browarze w Poznaniu  - rozmieszczono nadajniki BLE, które zachęcać mają klientów centrów do skorzystania z przygotowanych dla nich rabatów. Beacony dadzą też w przyszłości możliwość realizacji kampanii dla klientów zewnętrznych, uzupełniając standardowe nośniki będące w ofercie Multikina.  

Tak się robi omnichannel

Oprócz notyfikacji zachęcających do skorzystania z oferty do czasu trwania akcji - 30 sierpnia 2015, Multikino wraz z Qponami planują również szereg akcji mających na celu popularyzację bluetooth wśród użytkowników (konkursy w serwisie Instagram, guerilla marketing na Tinderze, tweet za bilet, etc). To podejście z jednej strony służyć ma edukacji rynku, z drugiej urozmaicać samo korzystanie z oferty kina. Beacony i notyfikacje to jedyna opcja komunikacji, która bazować może na preferencjach i zachowaniu użytkownika. Tak precyzyjne targetowanie przekazu zarówno ze względu na lokalizację jak i upodobania klienta pozwala na  rzeczywiste budowanie relacji a nie spamowanie przypadkowymi ofertami. - podkreśla Marcin Lenkiewicz - dyrektor ds. sprzedaży w firmie Qpony.pl.

Kupony dźwignią handlu

Otwartość na nowe technologię i kanały promocji skłoniły Multikino do sprawdzenia, jak skuteczna w porównaniu z papierowymi rabatami jest dystrybucja zniżek za pomocą mobilnej aplikacji Qpony. To właśnie rabaty i promocje odpowiadające realnym preferencją danej osoby. Zakomunikowanie ich w odpowiednim momencie i miejscu będzie przewagą w procesie budowania stałej relacji na linii brand - klient.

Zastanawiamy się od kilku miesięcy, jak podejść do tematu beaconów i ich sensownego wykorzystania w naszej branży. Sami mamy najpopularniejszą aplikacje kinową w Polsce (200 000 tys. aktywnych użytkowników, dostępna na 3 platformach z możliwością zapisania w aplikacji dowolnej karty płatniczej) i dlatego uznaliśmy, że testy tego rozwiązania rozbijemy na dwa etapy – mówi Wojciech Szymczyk, kierownik e-commerce w Multkinie. Pierwszy etap to sprawdzenie potencjału tego kanału komunikacji. Stąd pomysł na połączenie sił i współpracę z aplikacją Qpony. W ten sposób sprawdzimy po pierwsze, jak dużo osób w ogóle odbiera notyfikacje w okolicach naszych kin, a po drugie jak duży jest potencjał pozyskiwania nowych klientów. Pierwsze efekty są bardzo optymistyczne i z pewnością będziemy poszerzać liczbę kin z nowymi instalacjami beaconowymi. Drugi krok to integracja odpowiednich narzędzi w naszej aplikacji. Na ukończeniu są prace nad mechanizmami pozwalającymi serwować odpowiednią komunikację do obecnych klientów korzystających z aplikacji Multikino.

W przyszłości beacony dadzą możliwość realizacji kampanii dla klientów zewnętrznych, uzupełniając standardowe nośniki będące w ofercie Multikino Media – dodaje Mariusz Spisz, Prezes Zarządu Multikino Media.

Źródło: Multikino Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764