logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Multikino: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 183

24 maja 2019 roku została ogłoszona decyzja o nabyciu przez Multikino S.A., spółkę należącą do Grupy Vue International, sieci kin Cinema 3D. Grupa rozszerzyła tym samym działalność na terenie Polski do 45 obiektów i 322 ekranów. Oznacza to, że obecnie Vue International jest operatorem 230 kin oraz 2006 ekranów na całym świecie.

27.05.2019 | przeczytano: 94 razy
Multikino promuje się w aplikacji Tiktok

O wyjściu do kina nie decydują już tylko rodzice. Obecnie to młodzi kinomani, którzy mają szeroki dostęp do informacji, kreują wybory. Wykorzystując ten trend i chcąc wyjść naprzeciwko coraz młodszej grupie klientów, Multikino postanowiło do promocji swojej oferty filmowej zaangażować popularnych TikTokerów.

21.05.2019 | przeczytano: 326 razy

Serial HBO „Gra o tron” oparty na cyklu powieści „Pieśń lodu i ognia” George’a R.R. Martina zgromadził wielką rzeszę fanów na całym świecie. Premiera ostatniego odcinka finałowego sezonu „Gry o tron” odbędzie się w Polsce 20 maja.

10.05.2019 | przeczytano: 192 razy
Igor Przespolewski na czele działu marketingu Multikino

Igor Przespolewski awansował na stanowisko head of marketing Multikino S.A., zastępując Edytę Pawłowicz-Ziurkowską, która po 14 latach pożegnała się z firmą.

02.04.2019 | przeczytano: 160 razy
Ruszyła kampania sponsorska marki Akuku!

Żelki Akuku! doskonale wpisują się w kontekst rodzinnego relaksu. Realizowane działania mają na celu budowanie wizerunku marki, jako przekąski dającej dużo radości, smaku i gwarantującej doskonałą zabawę.

02.04.2019 | przeczytano: 114 razy
Wojciech Szymczyk dyrektorem działu Digital w Multikinie

Z początkiem marca br. Wojciech Szymczyk awansował na stanowisko dyrektora działu Digital i CVM (Customer Value Management) w sieci kinowej Multikino. Pod nowo utworzonym stanowiskiem zostaną zebrane wszystkie działania internetowe kina.

05.03.2019 | przeczytano: 219 razy
Startuje kampania „Nowa Kia Proceed. Łamie schematy”

Wystartowała kampania promująca nowy model Kia ProCeed. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

01.03.2019 | przeczytano: 259 razy

UOKiK wydał zastrzeżenia do przejęcia przez Multikino kontroli nad Cinema 3D. Koncentracja może ograniczać konkurencję. Zastrzeżenia nie przesądzają o końcowej decyzji w tej sprawie.

22.02.2019 | przeczytano: 159 razy
„Mistrzowie Kina Mastercard” w Multikinie

Ambitne, festiwalowe kino, ważne i nagradzane filmy, które skłaniają do dyskusji – w Multikinie wystartował premierowy cykl „Mistrzowie Kina Mastercard”, skierowany do koneserów kina. Do udziału w projekcie zaproszono Grażynę Torbicką i Michała Walkiewicza. Sponsorem głównym został Mastercard.

22.02.2019 | przeczytano: 196 razy
Akcja promocyjna „The Lego Movie 2”

Ruszyła multimedialna akcja promocyjna wspierająca drugą odsłonę kinowego hitu „LEGO Przygoda” oraz nową serię klocków THE LEGO MOVIE 2, inspirowaną scenami z filmu. Premiera kinowa odbędzie już 8 lutego, pięć lat po sukcesie pierwszej części. Po raz kolejny widzowie będą mieli okazję spotkać się z bohaterami Bricksburga i zanurzyć w kompletnie nowej, pełnej przygód rzeczywistości, w całości stworzonej z klocków LEGO, w której życie jest czadowe!

11.02.2019 | przeczytano: 315 razy
1 2 3
Strona 1/19 (artykułów: 183)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764