logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio Wawa wystartowało z akcją „Zróbmy to razem!”

  PR 06.09.2019, przeczytano 151 razy
ilustracjastrzałka

Już we wrześniu rozdawane będą odblaskowe zawieszki w Trzebnicy, zwiększające bezpieczeństwo dzieci na drodze. Dla słuchaczy z Warszawy i okolic zaplanowano wycieczkę rowerową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radio-wawa-wystartowalo-z-akcja-_zrobmy-to-razem%21_,383866,artykul.html

- Radio WAWA realizuje ‘Mission smile’. Uśmiechamy się do siebie i do świata, i chcemy zarazić tym uśmiechem wszystkich naszych słuchaczy. Cała nasza działalność antenowa – od muzyki i DJ-ów aż po akcje specjalne - służy budowaniu pozytywnych i radosnych emocji. Nasza nowa inicjatywa pod hasłem WAWA - Zróbmy to razem! pozwoli jeszcze bardziej zaakcentować pozytywny przekaz naszej anteny. Chcemy zmieniać świat na lepszy i zaczynamy od siebie – mówi Tomasz Łysiak, czyli Dedektyw Inwektyw, inicjator i pomysłodawca akcji.

Zróbmy to razem! to różnorodne działania, które podejmowane będą przez Radio WAWA w kolejnych miesiącach. We współpracy z słuchaczami stacja prowadzić będzie akcje prospołeczne, proekologiczne i edukacyjne, zadba o przyrodę, środowisko i zwierzęta. W planach jest m.in. sprzątanie lasów, sadzenie drzew, pomoc dla zwierząt ze schronisk, organizowanie wycieczek rowerowych, prowadzenie zbiórki na wakacje dla dzieci.

Źródło: Grupa ZPR

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa ramówka CNN International
CNN International od 23 września wprowadzi dwa nowe programy wieczorne nadawane z siedziby w Londynie: „The Brief” i „Your World Today” oraz wydłuży o godzinę produkcję transmitowaną z Abu Zabi, „Connect the World”.
Branża motoryzacyjna stawia na reklamę radiową
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży motoryzacyjnej w sierpniu 2019 roku. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 52,4 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.
Już od poniedziałku, 16 września br. aż do październikowych wyborów parlamentarnych na tokfm.pl i w aplikacji TOK FM można słuchać podcastu "Ostatnie 24 godziny kampanii". Co wieczór jeden z 5 prowadzących podsumuje w nim kolejny dzień przedwyborczej rywalizacji partii oraz kandydatów na posłów i senatorów.
Agencja mediowa Zenith prognozuje, że w 2021 roku, średnia czasu poświęconego na konsumpcję kontentu video w internecie osiągnie w Polsce średnio 70 minut dziennie. To wciąż istotnie mniej niż przewidywane statystyki światowe, gdzie przeciętny konsument będzie w 2021 oglądał treści video online średnio przez 25 dni w roku (100 minut dziennie).
Dezinformacja wspierana przez sztuczną inteligencję szerzy się w internecie
Rozwój sztucznej inteligencji (SI) oraz zintegrowanych systemów marketingowych ułatwiły rozprzestrzenianie nieprawdziwych informacji w internecie. Boty rozprzestrzeniają sfabrykowane informacje, powstają systemy SI do manipulowania obrazami i tekstami, a większość społeczeństwa nie weryfikuje prawdziwości pozyskiwanych informacji. Korporacje technologiczne i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764