logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rajdowe Mistrzostwa Świata wracają na polską antenę

  PR 03.03.2022, przeczytano 258 razy
ilustracja

Na ten dzień czekało wielu kibiców motorsportu. Na polską antenę wracają podsumowania najważniejszych lig rajdowych: Rajdowych Mistrzostw Świata oraz Rajdowych Mistrzostw Europy, a wszystko to za sprawą Motowizji, która zakupiła prawa do pokazywania zmagań. To jednak nie koniec niespodzianek: prócz rajdów do rozbudowanej ramówki kanału trafi również najważniejszy cykl rallycrossowy, czyli World RX, oraz kilkadziesiąt godzin archiwalnych materiałów o najciekawszych sezonach i legendarnych kierowcach WRC i ERC.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rajdowe-mistrzostwa-swiata-wracaja-na-polska-antene,394978,artykul.html

Rajdowe Mistrzostwa Świata (WRC) były obecne na antenie Motowizji w latach 2015-2017. Następnie, od 2018 roku widzowie kanału mogli śledzić rywalizację w Rajdowych Mistrzostwach Europy i kibicować polskim załogom regularnie walczącym o zwycięstwa i tytuły. W minionym sezonie kamery Motowizji podążały za Kajetanem Kajetanowiczem w trakcie jego rywalizacji w klasie WRC3 Rajdowych Mistrzostw Świata.

Teraz w Motowizji będzie można oglądać zarówno podsumowania rajdów ERC, jak i WRC, do których głosu użyczy komentator Eurosportu Grzegorz Gac - legendarny pilot, wicemistrz Europy w rajdach samochodowych z roku 1992, u boku Mariana Bublewicza. W ramach przełomowej umowy z WRC Promoter GmbH rajdowi kibice będą mogli także obejrzeć historyczne materiały z archiwów cyklu.

Do rozbudowanej już ramówki Motowizji dla fanów rallycrossu dołączą po raz pierwszy podsumowania Mistrzostw Świata w Rallycrossie. Zmagania „drzwi w drzwi” zawsze cieszą się dużą popularnością, a w najważniejszym wydaniu z pewnością będą dostarczać wielu emocji.

Motowizja to kanał dla wszystkich pasjonatów motoryzacji. W ofercie ma ponad 10 produkcji polskich oraz ponad 30 wyselekcjonowanych europejskich i amerykańskich formatów. To wyjątkowa telewizja, która przez 24 godziny na dobę daje pełen obraz świata motoryzacji. Kanał dociera do ponad 4 mln gospodarstw domowych, czyli do 12 milionów Polaków. Telewizja dostępna w dystrybucji satelitarnej na Platformie Canal+ i Orange TV, w sieciach kablowych: UPC, Vectra, Multimedia, TOYA, Inea (oraz wielu innych, m.in. Elsat, Echostar, Evio, InterArena, SGT), a także w internecie na platformach: Player, PLAY NOW, WP Pilot i CDA.

- Już wkrótce ruszają sezony najważniejszych zmagań w motorsporcie. Rozpoczęliśmy od wyścigów płaskich, notując też rekordowe oglądalności na pierwszych wyścigach NASCAR, które pokazujemy na żywo. Rajdy samochodowe od zawsze były bardzo ważne dla Motowizji. WRC pojawiło się w naszym kanale na początku jego istnienia i teraz wraca tam, gdzie jest jego miejsce. Przez lata udowodniliśmy, że jesteśmy kanałem dla pasjonatów. Nasza ramówka zawsze była wypełniona rajdami, ale teraz wkraczamy na kolejny poziom. Dzięki relacjom z WRC, ERC, RSMP i HRSMP polscy kibice rajdowi nie będą musieli szukać innego miejsca, by śledzić swój ukochany sport. Jesteśmy również ogromnie szczęśliwi, że na naszej antenie pojawi się WRX - rallycross staje się w naszym kraju coraz popularniejszy, między innymi dzięki naszym relacjom z Mistrzostw Polski Rallycross, więc jestem przekonany, że to również będzie niezwykle popularna pozycja – komentuje Krzysztof Mikulski, prezes Motowizji.

  • FIA Rajdowe Mistrzostwa Świata 2022: Szwecja - podsumowanie rajdu – czwartek, 3 marca, godz. 19.55
  • FIA Rajdowe Mistrzostwa Świata 2022: Monte Carlo - podsumowanie rajdu – czwartek, 10 marca, godz. 19.55
  • FIA Rajdowe Mistrzostwa Europy 2022: Fafe - podsumowanie rajdu – wtorek, 15 marca, godz. 20.00
  • FIA Rajdowe Mistrzostwa Świata 2022: Azory - podsumowanie rajdu – wtorek, 29 marca, godz. 20.00

Źródło: Motowizja

www.motowizja.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podcasty są medium coraz chętniej wybieranym nie tylko przez polskich słuchaczy, ale też przez reklamodawców. Sprzyja temu wysoki poziom akceptacji treści promocyjnych związanych z seriami podcastowymi, co potwierdzają wyniki trzeciej edycji raportu „Słuchacz podcastów w Polsce”, stworzonego przez zespół Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.  
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi i wielu innych tekstów w serwisach...
Aleph i Reddit będą wspólnie obsługiwać reklamodawców
Aleph Group, Inc, wiodący globalny dostawca reklamy digital w krajach rozwijających się (“emerging countries”), ogłosił właśnie globalne partnerstwo sprzedażowe z platformą Reddit. Celem partnerstwa jest zapewnienie jak najefektywniejszych rozwiązań partnerom reklamowym w Europie i Azji Środkowej, w obliczu szybkiego rozwoju Reddit na całym...
Złoty znak Qualid dla Idemnet
Spółka Time S.A. (Grupa ZPR Media) otrzymała kolorowe znaki QUALID: Brand Safety, Anti-Fraud i Viewability. Oznacza to, że ukończyła procedurę weryfikacji, spełniając warunki w przysługujących jej kategoriach, a pracownicy mający bezpośredni wpływ na jakość reklamy przeszli specjalistyczne szkolenia.
RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce w 1. półroczu
W pierwszej połowie br. RMF FM było najczęściej cytowanym medium w Polsce pokonując nie tylko wszystkie rozgłośnie radiowe, ale też dzienniki, telewizyjne kanały informacyjne i portale internetowe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764