logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ratusz jeansach na poznańskim billboardzie

  PR 02.05.2016, przeczytano 1414 razy
ilustracjastrzałka

W samym centrum stolicy Wielkopolski pojawił się billboard, jakiego jeszcze nie było – cały z jeansu. Na tym denimowym, ręcznie wykonanym dziele o wymiarach 5,5 na 2,5 m widnieje realnie odwzorowany poznański ratusz oraz charakterystyczne kamieniczki ze Starego Rynku. To część akcji promocyjnej centrum handlowego FACTORY Poznań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ratusz-jeansach-na-poznanskim-billboardzie,28404,artykul.html

Nietypowy, bo wykonany w całości z jeansu billboard zawisł na nośniku w samym centrum Poznania – przy ul. Św. Marcin (tuż przy placu Wiosny Ludów). To część akcji promocyjnej  outletu FACTORY Poznań, który między innymi taką niecodzienną reklamą zapowiada „Tydzień jeansowy”.

Tym razem postanowiliśmy nieco inaczej niż zwykle zwrócić uwagę na naszą kolejną akcję rabatową. W dniach od 2 do 8 maja nasi klienci będą mogli korzystać z promocji i dodatkowych zniżek właśnie na jeansy i dodatki wykonane z tego materiału w sklepach takich marek jak Lee Cooper / Rifle, Lee Wrangler, Pepe Jeans, Mango, Mustang czy Cross Jeans – mówi Anna Kubacka, Site Marketing Coordinator FACTORY Poznań.

Koncepcja jeansowego billboardu wpisuje się w zainicjowaną w kwietniu 2016 r. nową platformę komunikacji sieci outletów, której przyświeca hasło „FACTORY kocha miasto”. – Chcemy być jak najbliżej mieszkańców i budować z nimi wzajemne relacje, dlatego naturalną decyzją było umieszczenie na billboardzie lokalnego akcentu – dodaje Anna Kubacka. W efekcie wzrok przechodniów przyciąga między innymi denimowy poznański ratusz, a także domki budnicze. Cały projekt powstał wyłącznie z jeansu, w dodatku pochodzącego w większości z recyklingu.

Jeansowy billboard to dzieło poznańskiej artystki Pauliny Iłendy. Można go oglądać w centrum Poznania do końca maja. Za koncepcję i koordynację akcji odpowiada agencja PR Wizerunkowo.com.

Źródło: Wizerunkowo.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764