W samym centrum stolicy Wielkopolski pojawił się billboard, jakiego jeszcze nie było – cały z jeansu. Na tym denimowym, ręcznie wykonanym dziele o wymiarach 5,5 na 2,5 m widnieje realnie odwzorowany poznański ratusz oraz charakterystyczne kamieniczki ze Starego Rynku. To część akcji promocyjnej centrum handlowego FACTORY Poznań.
Nietypowy, bo wykonany w całości z jeansu billboard zawisł na nośniku w samym centrum Poznania – przy ul. Św. Marcin (tuż przy placu Wiosny Ludów). To część akcji promocyjnej outletu FACTORY Poznań, który między innymi taką niecodzienną reklamą zapowiada „Tydzień jeansowy”.
– Tym razem postanowiliśmy nieco inaczej niż zwykle zwrócić uwagę na naszą kolejną akcję rabatową. W dniach od 2 do 8 maja nasi klienci będą mogli korzystać z promocji i dodatkowych zniżek właśnie na jeansy i dodatki wykonane z tego materiału w sklepach takich marek jak Lee Cooper / Rifle, Lee Wrangler, Pepe Jeans, Mango, Mustang czy Cross Jeans – mówi Anna Kubacka, Site Marketing Coordinator FACTORY Poznań.
Koncepcja jeansowego billboardu wpisuje się w zainicjowaną w kwietniu 2016 r. nową platformę komunikacji sieci outletów, której przyświeca hasło „FACTORY kocha miasto”. – Chcemy być jak najbliżej mieszkańców i budować z nimi wzajemne relacje, dlatego naturalną decyzją było umieszczenie na billboardzie lokalnego akcentu – dodaje Anna Kubacka. W efekcie wzrok przechodniów przyciąga między innymi denimowy poznański ratusz, a także domki budnicze. Cały projekt powstał wyłącznie z jeansu, w dodatku pochodzącego w większości z recyklingu.
Jeansowy billboard to dzieło poznańskiej artystki Pauliny Iłendy. Można go oglądać w centrum Poznania do końca maja. Za koncepcję i koordynację akcji odpowiada agencja PR Wizerunkowo.com.
Źródło: Wizerunkowo.com