9 marca br. rozpoczęła się kampania reklamowa produktów Delecta z kategorii „baking“ i „desery“. Jest to pierwszy etap kampanii, w której kontynuowane jest przyjęte wcześniej pozycjonowanie marki, z tym, że obecnie większy nacisk położono na racjonalne benefity produktów.
Agencja reklamowa Red8 Communications Group, obsługująca markę Delecta od początku 2005 roku, stworzyła wyróżnialną formę reklamy dla produktów Delecty, w którą obok ich benefitów, wpisana jest rodzinność i humor. Główni bohaterowie pokazywani są w stworzonej specjalnie na potrzeby spotów niecodziennej scenografii. Są to bowiem prawdziwe, grające na planie elementy wyposażenia filmowego mieszkania. Każdy ze spotów kończy się bardzo smacznie, słyszymy bowiem jingiel: „mniam, mniam, mniam, mniam...” Co ciekawe, już na etapie animatików kończące film „mniam, mniam,mniam...” było spontanicznie zapamiętywane przez uczestników grup focusowych.
„Chcieliśmy oprzeć nasze działania na kampanijnej platformie komunikacyjnej, która zapewni wysoki stand-out w bloku reklamowym oraz będzie wyróżniać markę Delecta spośród innych reklam w tej kategorii“ mówi Aneta Bura, marketing director. „To było jedno z kluczowych założeń briefu, z którego agencja wywiązała się doskonale“ dodaje Monika Rożnowska, senior product manager.
Celem wizerunkowo-produktowej kampanii jest budowa wizerunku Delecty jako marki rodzinnej, a jednocześnie marki-eksperta w kategorii produktów słodkich (leading baking brand). Komunikowane są równocześnie benefity związane bezpośrednio z produktem: smak, łatwość pieczenia, gwarancję sukcesu oraz rodzinne porcje, czy jak w przypadku budyniów – ulepszona receptura.
Kreację przygotowała agencja reklamowa Red8, a zakup mediów powierzono domowi mediowemu Starcom.
Zrealizowano telewizyjne spoty reklamowe o długości 30 i 15 sekund dla następujących produktów: Duża Blacha Piernik, Krówka, Aromaty oraz Budynie, które emitowane będą w wybranych stacjach telewizyjnych: TVN, TVN7, TVN24, TVP, POLSAT
Źródło: Red8 Communications Group