logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowa liczba użytkowników i odsłon portali Grupy PTWP

  PR 06.11.2014, przeczytano 2336 razy
ilustracjastrzałka

2,5 mln unikalnych użytkowników odnotowały w minionym miesiącu portale należące do Grupy PTWP. Rekordowe wyniki to efekty wprowadzanych zmian i coraz większej specjalizacji serwisów. Profesjonalne źródła informacji doceniają prowadzący biznesy w różnych segmentach rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowa-liczba-uzytkownikow-i-odslon-portali-grupy-ptwp,23146,artykul.html

W październiku br. rekordowe liczby unikalnych użytkowników odnotowały należące do Grupy PTWP: portalsamorzadowy.pl, propertynews.pl, pulshr.pl, infodent24.pl i propertydesign.pl. Drugi historyczny wynik zaliczyły: wnp.pl (jednocześnie najlepszy od półtora roku) oraz rynekaptek.pl, trzeci wynik w historii pod względem liczby unikalnych użytkowników notują: farmer.pl i portalspozywczy.pl.

– W każdym z segmentów rynku, w którym działamy, dbamy o precyzyjnie dopasowane do potrzeb odbiorców. Zapewniamy dedykowane treści i kierujemy je oddzielnymi kanałami. Przyszłość mediów branżowych to coraz większa specjalizacja – mówi Wojciech Kuśpik, prezes Grupy PTWP SA.

Portal wnp.pl towarzyszy najważniejszym wydarzeniom w polskim przemyśle, opisuje procesy i trendy. Mocno uwidaczniają to statystyki. Październik 2014 r. upłynął pod znakiem dramatycznych doniesień z górnictwa. Uwagę opinii publicznej skupiała także sprawa konfliktu gazowego Rosja-Ukraina. Portal wnp.pl zanotował w tym czasie w wybranych branżach – górnictwo, gazownictwo – około 45-proc. wzrost liczby odsłon i unikalnych użytkowników. 

Integrowanie wyglądu, funkcjonalności oraz zawartości merytorycznej serwisów ze zmianami zachodzącymi w poszczególnych sektorach gospodarki przynosi wymierne efekty w poszczególnych portalach oraz w skali całej Grupy PTWP. 

Rynek produkcji i przetwórstwa, a także handlu żywnością, jest obecnie w trakcie niezwykle dynamicznych przemian i konsolidacji. Firmy związane z sektorem i jego otoczeniem potrzebują bieżącej, pogłębionej, a często specjalistycznej informacji i analizy na temat tego, co dzieje się w branży, i w jakim kierunku rynek będzie się rozwijał. To wszystko zapewnia portalspozywczy.pl, który jest największym serwisem gospodarczym dedykowanym sektorowi spożywczemu i dystrybucyjnemu na polskim rynku.

W październiku br. serwis portalspozywczy.pl po raz kolejny poprawił wyniki pod względem liczby użytkowników odwiedzających serwis, w porównaniu z tym samym miesiącem roku ubiegłego.

– To pokazuje, że ostatnie decyzje dotyczące zmian w układzie naszej strony głównej, podserwisów oraz nawigacji były trafione i z każdym dniem przynoszą pozytywne efekty. Nasi użytkownicy mogą łatwiej i szybciej znaleźć interesujące ich treści, co widać po znacznych wzrostach użytkowników i odsłon m.in. w podserwisach – mówi Łukasz Stępniak, redaktor naczelny serwisu portalspozywczy.pl i magazynu Rynek Spożywczy.

To nie koniec zmian, które czekają portalspozywczy.pl w nadchodzących miesiącach. 

– Nadal będziemy pracować nad kwestiami technicznymi, ale skupimy się także na treściach oferowanych na portalu. Będą one coraz mocniej się specjalizować, tak aby jeszcze efektywniej pomagać naszym czytelnikom w prowadzeniu ich biznesów 

w sektorze spożywczym i handlowym. Będziemy także systematycznie rozwijać ofertę Strefy Premium – dodaje Łukasz Stępniak.

Kolejny z należących do Grupy PTWP portali – dlahandlu.pl – w ciągu 10 miesięcy 2014 roku zanotował wzrost liczby użytkowników o 18 proc. rok do roku. 

– Tak potężny skok liczby odwiedzających to efekt zmian, jakie wprowadziliśmy na portalu, aby stał się on jeszcze bardziej czytelny i aby odzwierciedlał ewolucję, jaką przechodzi rynek handlu detalicznego w Polsce – mówi Edyta Kochlewska, redaktor naczelna dlahandlu.pl.

Po latach dominacji dużych formatów, kupujący kierują się w stronę sklepów małoformatowych, specjalistycznych, a nawet niszowych. Portal dlahandlu.pl jest nie tylko pierwszym źródłem informacji o rynku handlowym, dzięki publikowanym analizom, komentarzom, raportom i doniesieniom z rynku. Jest także doradcą w biznesie.

– Uruchamiając rok temu „Strefę Niezależnego Handlu", funkcję informacyjną portalu wsparliśmy również częścią poradnikową, gdzie eksperci dzielą się swoimi doświadczeniami na temat modelowej obsługi klienta, merchandisingu, wprowadzania usług dodatkowych, czy tworzenia idealnej przestrzeni zakupowej. Dane liczbowe potwierdzają, że tego właśnie oczekują nasi czytelnicy – dodaje Edyta Kochlewska. 

Sytuacja na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce rozwija bardzo dynamicznie. Sektor w kraju osiągnął pozycję niekwestionowanego lidera w regionie Europy Środkowo-Wschodniej oraz istotnego gracza na światowej mapie inwestycji. Portal propertynews.pl uruchomiony niespełna 4 lata temu dociera w tej chwili do blisko 150 tysięcy użytkowników – najważniejszych osób w branży, a w najlepszych miesiącach generuje ponad 600 tys. odsłon. 

To wyniki, które plasują Propertynews.pl na pozycji lidera wśród mediów internetowych poświęconych rynkowi nieruchomości komercyjnych w naszym kraju. 

– To co najbardziej cieszy, to fakt, że od czterech lat te statystyki nieustannie rosną 

w tempie kilku-kilkudziesięciu procent miesiąc do miesiąca. W październiku br. portal pobił kolejny rekord osiągając wynik 146 tys. unikalnych użytkowników. A już niebawem odświeżona wersja propertynews.pl dostarczy jeszcze więcej informacji w atrakcyjnej formie – mówi Robert Posytek, redaktor naczelny propertynews.pl.

Grupa PTWP współpracując z wymagającymi grupami docelowymi – przedstawicielami kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla, liderami opinii, przedstawicielami władz państwowych i samorządowych, zajmującymi stanowiska w ścisłym zarządzie firm 

i podejmującymi na co dzień strategiczne decyzje, umiejętnie dociera z precyzyjnym przekazem do najbardziej pożądanych przez reklamodawców grup użytkowników.

Od kliku miesięcy Grupa PTWP wydaje również serwis Propertydesign.pl – portal informacyjny dla architektów i projektantów działających w sektorze nieruchomości komercyjnych oraz szefów firm deweloperskich.

Spośród portali Grupy PTWP najlepszy wynik w swojej 5-letniej historii osiągnął 

portalsamorzadowy.pl, który w październiku odwiedziło blisko 600 tysięcy unikalnych użytkowników. Sukcesem okazał się serwis specjalny „Wybory samorządowe 2014” – największy serwis wyborczy w polskim Internecie. Na najbliższe miesiące zaplanowane jest wdrożenie kolejnych innowacji. 

Obecnie drugim – po portalsamorzadowy.pl – najszybciej rosnącym serwisem w Grupie PTWP jest Pulshr.pl, publikujący unikalne treści dotyczące pracy, zarządzania i kariery. 

Specjalizacja serwisów przynosi efekty także w przypadku kierowanego do rolników 

i branży rolnej portalu farmer pl. Liczba unikalnych użytkowników stale rośnie, a średni przyrost w stosunku do analogicznych miesięcy ubiegłego roku utrzymuje się na poziomie 24 proc. W październiku br. farmer.pl odnotował spektakularny przyrost liczby odsłon – aż o 17,72 proc. w stosunku do października 2013 r. W niektórych podserwisach liczba użytkowników wzrosła o prawie 80 proc., a liczba odsłon podwoiła się. Tak dynamiczny wzrost był wynikiem m.in. ukierunkowania treści na unikalność i precyzyjne trafianie 

w potrzeby użytkowników.

Źródło: Grupa PTWP SA

www.ptwp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764