Ringier Axel Springer Polska przejmuje LaModa.pl, platformę sprzedażową oferującą produkty z kategorii mody damskiej. Po przejęciu przez RASP aktywów spółki, LaModa.pl stanie się częścią powiększającego się segmentu E-commerce Ringier Axel Springer Polska.
- Przejęcie aktywów Lamoda.pl otwiera nam drogę do nowej grupy klientów i użytkowników zainteresowanych sektorem mody. Jednocześnie umożliwia nam oferowanie partnerom jeszcze lepszych rozwiązań promocyjnych – od budowania zasięgu i świadomości marek, przez docieranie do użytkowników, aż po pozytywne decyzje zakupowe klientów – mówi Mateusz Łukianiuk, Dyrektor Zarządzający ds. E-commerce Ecosystem w Ringier Axel Springer Polska.
LaModa.pl to popularna polska platforma sprzedażowa oferująca modę damską. Witryna oferuje zarówno ekskluzywne zagraniczne marki, jak i kolekcje autorstwa młodych polskich projektantów.
Serwis LaModa.pl uzupełnia portfel produktów E-commerce Ringier Axel Springer Polska, obejmujący takie marki, jak Skąpiec, Opineo czy Moneteasy.
Źródło: Ringier Axel Springer Polska