logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ringier Axel Springer Polska przejmuje platformę sprzedażową Lamoda.pl

  PR 29.11.2019, przeczytano 910 razy

Ringier Axel Springer Polska przejmuje LaModa.pl, platformę sprzedażową oferującą produkty z kategorii mody damskiej. Po przejęciu przez RASP aktywów spółki, LaModa.pl stanie się częścią powiększającego się segmentu E-commerce Ringier Axel Springer Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ringier-axel-springer-polska-przejmuje-platforme-sprzedazowa-lamoda.pl,384920,artykul.html

- Przejęcie aktywów Lamoda.pl otwiera nam drogę do nowej grupy klientów i użytkowników zainteresowanych sektorem mody. Jednocześnie umożliwia nam oferowanie partnerom jeszcze lepszych rozwiązań promocyjnych – od budowania zasięgu i świadomości marek, przez docieranie do użytkowników, aż po pozytywne decyzje zakupowe klientów – mówi Mateusz Łukianiuk, Dyrektor Zarządzający ds. E-commerce Ecosystem w Ringier Axel Springer Polska.

LaModa.pl to popularna polska platforma sprzedażowa oferująca modę damską. Witryna oferuje zarówno ekskluzywne zagraniczne marki, jak i kolekcje autorstwa młodych polskich projektantów.

Serwis LaModa.pl uzupełnia portfel produktów E-commerce Ringier Axel Springer Polska, obejmujący takie marki, jak Skąpiec, Opineo czy Moneteasy.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764