logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ringier Axel Springer Polska przejmuje platformę sprzedażową Lamoda.pl

  PR 29.11.2019, przeczytano 258 razy

Ringier Axel Springer Polska przejmuje LaModa.pl, platformę sprzedażową oferującą produkty z kategorii mody damskiej. Po przejęciu przez RASP aktywów spółki, LaModa.pl stanie się częścią powiększającego się segmentu E-commerce Ringier Axel Springer Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ringier-axel-springer-polska-przejmuje-platforme-sprzedazowa-lamoda.pl,384920,artykul.html

- Przejęcie aktywów Lamoda.pl otwiera nam drogę do nowej grupy klientów i użytkowników zainteresowanych sektorem mody. Jednocześnie umożliwia nam oferowanie partnerom jeszcze lepszych rozwiązań promocyjnych – od budowania zasięgu i świadomości marek, przez docieranie do użytkowników, aż po pozytywne decyzje zakupowe klientów – mówi Mateusz Łukianiuk, Dyrektor Zarządzający ds. E-commerce Ecosystem w Ringier Axel Springer Polska.

LaModa.pl to popularna polska platforma sprzedażowa oferująca modę damską. Witryna oferuje zarówno ekskluzywne zagraniczne marki, jak i kolekcje autorstwa młodych polskich projektantów.

Serwis LaModa.pl uzupełnia portfel produktów E-commerce Ringier Axel Springer Polska, obejmujący takie marki, jak Skąpiec, Opineo czy Moneteasy.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

W tym tempie akwizycji e-commerce, instytuty badawcze będą musiały jeszcze w grudniu zmienić sposób liczenia odsłon i klików dla dużych graczy.

avatar użytkownika
,

Dlaczego?  

,

Otwórz dowolny link na głównej onetu z ctrl, zrozumiesz, lub nie, dlaczego model liczenia jest niedostosowany do zachowań graczy.

Zliczanie ruchu z tzw. grupy, to też jedno z takich zachowań.
  

avatar użytkownika
,

Brzmi tajemniczo, żeby nie powiedzieć mętnie.  

,

Objaśnię, bo może nie zaznałeś (choć to nieco dziwne jak na człowieka mediów).

Jeśli otwierasz dowolny link z sg onetu z controlem (otwieranie w karcie obok), to otwiera się.... strona główna onetu w topie której jest zajawka materiału, który chcesz przeczytać.
Są tam trzy-cztery linijki tekstu i link do całości.
De facto więc, nabijasz kolejną odsłonę sg. i jesteś zmuszony do ponownego kliku.

Inny brzydki trick, to przewijanie artykułu.
Czytasz tekst a na końcu zamiast stopki pojawia się kolejny tekst i zmienia się adres url. Czytelnik przeczytał jeden artykuł, ale za sprawą skryptu, zrobił dwie odsłony, dwóch unikalnych url w domenie.
  

avatar użytkownika
,

Fantazjujesz. Teksty na onecie otwierają się w całości.  

,

Tez kiedyś myślałem, że opisany mechanizm to fantazja i poważny wydawca nie chwytałby się tak brzydko.
Kiedyś.
  

,

Dzisiaj trzy razy.
Raz w materiale o najnowszej noblistce.
  

avatar użytkownika
,

I kto jest w ten sposób oszukiwany?  

,

Raz wyświetlasz stronę główną serwisu.
Czytając, robisz kolejne odsłony strony głównej, choć przecież klikasz w linki do podstron.

Zastanówmy się... kto tu może być oszukiwany.
  

avatar użytkownika
,

Może reklamodawcy którym przedstawia się potencjał serwisu oparty o te dane? Obiecuje się na przykład milion odsłon reklamy, a potem się okazuje że serwis może pokazać jedynie milion odsłon reklamy...?   

,

A jakby tak odjąć zdublowane odsłony z rankingu?
Na które miejsce spadłby oszust?

Zostałby w pierwszej dwudziestce czy wypadłby?
  

avatar użytkownika
,

Nadal miałby ten sam potencjał reklamowy.  

,

To chyba zależy od tego, ILE by tych prawdziwych odsłon zostało....  

avatar użytkownika
,

Dlaczego zależy? Takie pośrednio wyświetlone reklamy są pokazane nieprawdziwie, albo nieprawdziwemu odbiorcy?  

,

Choć zaistniały, to tych odsłon nie ma. Zostały wygenerowane poprzez OSZUSTWO.

Jeśli reklamodawca WIE, że odsłony zostały wygenerowane PODSTĘPEM, poprzez wprowadzenie internauty w błąd, to może pomyśleć, że jego reklama, a co za tym idzie wizerunek, będzie kojarzony z OSZUSTWEM.
  

avatar użytkownika
,

Może tak pomyśleć, ale to raczej problem wydawcy, bo reklamodawca wie jaki jest mechanizm generowania tych odsłon - skoro Ty się w tym zorientowałeś, to tym bardziej kupujący reklamę się chyba połapie?  

,

I dlatego napisałem:
"instytuty badawcze będą musiały jeszcze w grudniu zmienić sposób liczenia odsłon i klików dla dużych graczy".
  

avatar użytkownika
,

Pod warunkiem, że byłby to dla wydawców problem. Nic na to nie wskazuje.  

Najnowsze w tym dziale

Stosowanie cenzury prewencyjnej przez Polską Agencję Prasową PAP
W dniu 12.01.2020 pod Polską Agencją Prasową odbył się protest gromadzący kilkadziesiąt różnych organizacji i środowisk dotkniętych cenzurą prewencyjną.
Wypraszanie dziennikarzy z konferencji prasowej – komentarze członków PSPR do opinii REPR
Członkowie klubu rzeczników prasowych i eksperci od etyki w PSPR komentują ostatnią opinię Rady Etyki Public Relations w sprawie wykluczania wybranych dziennikarzy z konferencji prasowych (z 15.01.2020 r.). Wypowiedzieli się: Mariusz Gruza (Urząd Dzielnicy Wola m.st. Warszawy), Agnieszka Jaszkaniec (Katowickie Wodociągi S.A.), Tomasz Popielewski (Ceramika Paradyż), Bartosz...
Bankier.pl najważniejszym źródłem informacji dla inwestorów
Bankier.pl po raz dwunasty z rzędu został uznany za najważniejszy portal internetowy skierowany do inwestorów w badaniu przeprowadzonym przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.
Polska dla seniorów w Radiu Tok FM
Z okazji Dnia Babci i Dnia Dziadka, które przypadają 21 i 22 stycznia, Radio TOK FM przygotowuje specjalną akcję multimedialną. Złożą się na nią: audycje, ekskluzywne podcasty oraz specjalne materiały dostępne na tokfm.pl. Dzięki nim słuchacze i internauci poznają problemy, oczekiwania i codzienność starszych osób w Polsce.
#Hashtagchallenge – jeden z najatrakcyjniejszych formatów na Tiktoku już dostępny dla polskich reklamodawców
Hasztag jest jednym z kluczowych narzędzi mediów społecznościowych, a wyzwania to coś, co pokochało pokolenie Z. Nie dziwi więc, że #HashtagChallenge stał się jednym z najatrakcyjniejszych formatów na TikToku, zarówno dla użytkowników, jak i dla marek. Od tego roku dostępny jest również dla polskich reklamodawców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764