logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rok 2016 dowodzi, że Brother stawia na biznes

  PR 19.01.2017, przeczytano 645 razy

Mijający rok dla marki Brother upłynął pod znakiem wprowadzania do oferty nowych urządzeń klasy biznesowej oraz zdobywania kolejnych prestiżowych nagród branżowych. Modele, które miały swoje premiery w 2016 roku pozwalają organizacjom na obniżanie łącznych kosztów eksploatacji – aspekt ekonomiki druku jest niezmiernie istotny dla przedsiębiorstw i instytucji. Brother wprowadził na rynek również rozwiązania w zakresie profesjonalnego druku mobilnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rok-2016-dowodzi%2C-ze-brother-stawia-na-biznes,31138,artykul.html

Nowoczesny druk laserowy i atramentowy

Producent nieustannie ulepsza swoje urządzenia zgodnie z wymogami nowoczesnych miejsc pracy, od domowych biur od małych i średnich przedsiębiorstw. W 2016 roku firma zaprezentowała szereg nowych urządzeń laserowych i atramentowych,  zaprojektowanych z myślą o użytkownikach biznesowych.

  • Seria monochromatycznych urządzeń laserowych L6000. Seria pięciu modeli obejmuje dwie drukarki i trzy urządzenia  wielofunkcyjne, które przeznaczone są dla większych firm. Modele oferują szereg praktycznych funkcji i rozwiązań klasy korporacyjnej, w tym łączność Near Field Communication (NFC) oraz Brother Solutions Interface czyli otwarty interfejs, który pozwala producentom oprogramowania tworzyć zindywidualizowane rozwiązania do zarządzania drukiem. Jest to najbardziej wytrzymała, najbardziej niezawodna, najlepiej zabezpieczona i najszybsza seria urządzeń drukujących, jaką do tej pory stworzył Brother.
  • Seria monochromatycznych urządzeń laserowych L5000. Ta seria, przeznaczona dla małych i średnich firm, obejmuje trzy drukarki i trzy urządzenia wielofunkcyjne. Oferuje wysoką niezawodność, trwałość i elastyczność oraz funkcje, które umożliwiają pracownikom drukowanie z urządzeń mobilnych zgodnie z wymogami ery cyfrowej.
  • Modele InkBenefit Plus. Trzy atramentowe urządzenia wielofunkcyjne, które pozwalają zmniejszyć koszt druku dzięki innowacyjnemu systemowi wbudowanych pojemników do napełniania tuszem o bardzo dużej pojemności. Modele, zaprojektowane z myślą o ekonomicznym druku, oferują również szeroką gamę funkcji i liczne opcje łączności.

Wyjątkowy rok pod względem nagród i wyróżnień

W 2016 roku Brother zdobył wiele prestiżowych nagród za innowacje badawczo-rozwojowe oraz za atrakcyjne i stylowe wzornictwo produktów.

  • Nagrody Buyers Lab (BLI) Summer Pick. Nagrody BLI Summer Pick, nazywane Oskarami branży technologicznej, to jedno z najtrudniejszych do zdobycia wyróżnień. Tego lata firma otrzymała sześć nagród za monochromatyczne drukarki laserowe, urządzenia wielofunkcyjne i skanery.
  • iF Design Awards. Brother znalazł się w gronie wyróżnionych dziewiąty rok z rzędu, zdobywając pięć nagród za najwyższą jakość wzornictwa swoich drukarek laserowych, drukarek etykiet i rozwiązań. Firma zdobyła już 55 wyróżnień iF Design Awards.


W nadchodzącym 2017 roku Brother wprowadzi do swojej oferty nowe serie urządzeń drukujących dedykowanych między innymi małym i średnim przedsiębiorstwom. Firma poszerza ofertę sprzętu, rozwiązań i usług, aby oferować użytkownikom kompleksowy zestaw narzędzi począwszy od wyspecjalizowanych drukarek aż do systemu zarządzania drukiem.

Źródło: Brother

www.brother.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764