Kultowy „żółty but” Timberland kończy 45 lat. Z tej okazji legendarna marka jako pierwsza użyje nową aplikację do customizacji obuwia EmbroAR. Jest to pierwsze tego typu narzędzie na świecie, a jego polska premiera nastąpi w listopadzie w salonach z charakterystycznym drzewkiem w logo.
- Timberland, to z jednej strony - marka zaangażowana społecznie i odpowiedzialna za środowisko naturalne, a z drugiej – wykorzystująca nowe technologie i nowoczesne rozwiązania w produkcji i sprzedaży. Przez unikalne wydarzenia, jak akcja Timberland Wspiera czy jubileuszowa customizacja, chcemy kreować wyjątkowe doświadczenia – mówi Joanna Zając-Cekiera, Marketing Manager Timberland Polska.
By stać się ikoną musisz się wyróżniać. Wie o tym Timberland, amerykańska marka, specjalizująca się w wygodnym obuwiu, które jest na nogach całego świata nieprzerwanie od 1973 roku. Z okazji 45-lecia najbardziej kultowego „żółtego buta” na świecie, odbędzie się premiera aplikacji EmbroAR, która wykorzystuje efekt „augmented reality” do customu, czyli personalizowania obuwia.
- EmbroAR jest pierwszą aplikacją na świecie wykorzystującą technologię rzeczywistości rozszerzonej, służącą do customu obuwia – mówi Michał Kowalewski, CEO Embro. Każdy nasz klient staje się projektantem poprzez samodzielną personalizację wybranego modelu. Aplikacja umożliwia następnie podgląd 3D projektu z poziomu smartphone’a oraz zamówienie produktu – opowiada szef Embro.
Personalizacja przy użyciu aplikacji trwa zaledwie kilka minut i jest przydatna na etapie wyboru wzornictwa. Za jej pośrednictwem można sprawdzić, jak będzie prezentować się na obuwiu wzór w formacie 3D. Wybierać można spośród gotowych już projektów graficznych lub też posłużyć się całkowicie autorskim wzorem. Firma Embro specjalizuje się w personalizacji odzieży i obuwia, a jej wykwalifikowany zespół nanosi wzory ręcznie lub przy pomocy przygotowanych szablonów.
- Na eventy Timberland x EMBRO przygotowujemy limitowane znaczniki gotowych projektów, które będzie można podziwiać w aplikacji oraz materiały, dzięki którym klienci samodzielnie spersonalizują kultowy model Timberland, a następnie zobaczą efekt swojej twórczej pracy na ekranie telefonu – opowiada Michał Kowalewski.
Przez cały listopad, co tydzień, w wybranym salonie Timberland będzie można dokonać customizacji całkowicie za darmo. Aplikacja będzie do pobrania po raz pierwszy z App Store i Google Play podczas eventów. Rozkład poszczególnych eventów: 4.11 – Łódź, Manufaktura; 8.11 – Warszawa, Kotłownia Sztuki; 10.11 – Kraków, Bonarka; 17.11 – Warszawa, Arkadia; 25.11 – Katowice, Silesia.
Źródło: Embro, Timberland