logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozszerzona rzeczywistość w customizacji mody

  PR 30.10.2018, przeczytano 794 razy
ilustracjastrzałka

Kultowy „żółty but” Timberland kończy 45 lat. Z tej okazji legendarna marka jako pierwsza użyje nową aplikację do customizacji obuwia EmbroAR. Jest to pierwsze tego typu narzędzie na świecie, a jego polska premiera nastąpi w listopadzie w salonach z charakterystycznym drzewkiem w logo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozszerzona-rzeczywistosc-w-customizacji-mody,379944,artykul.html

- Timberland, to z jednej strony - marka zaangażowana społecznie i odpowiedzialna za środowisko naturalne, a z drugiej – wykorzystująca nowe technologie i nowoczesne rozwiązania w produkcji i sprzedaży. Przez unikalne wydarzenia, jak akcja Timberland Wspiera czy jubileuszowa customizacja, chcemy kreować wyjątkowe doświadczenia ­– mówi Joanna Zając-Cekiera, Marketing Manager Timberland Polska.

By stać się ikoną musisz się wyróżniać. Wie o tym Timberland, amerykańska marka, specjalizująca się w wygodnym obuwiu, które jest na nogach całego świata nieprzerwanie od 1973 roku. Z okazji 45-lecia najbardziej kultowego „żółtego buta” na świecie, odbędzie się premiera aplikacji EmbroAR, która wykorzystuje efekt „augmented reality” do customu, czyli personalizowania obuwia.

- EmbroAR jest pierwszą aplikacją na świecie wykorzystującą technologię rzeczywistości rozszerzonej, służącą do customu obuwia – mówi Michał Kowalewski, CEO Embro. Każdy nasz klient staje się projektantem poprzez samodzielną personalizację wybranego modelu. Aplikacja umożliwia następnie podgląd 3D projektu z poziomu smartphone’a oraz zamówienie produktu ­– opowiada szef Embro.

ilustracjastrzałka

Personalizacja przy użyciu aplikacji trwa zaledwie kilka minut i jest przydatna na etapie wyboru wzornictwa. Za jej pośrednictwem można sprawdzić, jak będzie prezentować się na obuwiu wzór w formacie 3D. Wybierać można spośród gotowych już projektów graficznych lub też posłużyć się całkowicie autorskim wzorem. Firma Embro specjalizuje się w personalizacji odzieży i obuwia, a jej wykwalifikowany zespół nanosi wzory ręcznie lub przy pomocy przygotowanych szablonów.

- Na eventy Timberland x EMBRO przygotowujemy limitowane znaczniki gotowych projektów, które będzie można podziwiać w aplikacji oraz materiały, dzięki którym klienci samodzielnie spersonalizują kultowy model Timberland, a następnie zobaczą efekt swojej twórczej pracy na ekranie telefonu – opowiada Michał Kowalewski.

Przez cały listopad, co tydzień, w wybranym salonie Timberland będzie można dokonać customizacji całkowicie za darmo. Aplikacja będzie do pobrania po raz pierwszy z App Store i Google Play podczas eventów. Rozkład poszczególnych eventów: 4.11 – Łódź, Manufaktura; 8.11 – Warszawa, Kotłownia Sztuki; 10.11 – Kraków, Bonarka; 17.11 – Warszawa, Arkadia; 25.11 – Katowice, Silesia.

Źródło: Embro, Timberland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764