logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza studio telewizyjne Wpolsce.pl

  PR 19.06.2017, przeczytano 589 razy

W poniedziałek 19 czerwca o godz. 9.00 rozpoczeło nadawanie studio telewizyjne wPolsce.pl. Pierwszym gościem wPolsce.pl będzie premier Beata Szydło. Rozmowę poprowadzi Michał Karnowski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-studio-telewizyjne-wpolsce.pl,32835,artykul.html

wPolsce.pl to nowy projekt grupy medialnej Fratria. Studio wPolsce.pl będzie nadawało w tzw. live streamingu na stronie www.wpolsce.pl oraz stronie głównej wPolityce.pl. Materiały dostępne będą również w mediach społecznościowych –  na kanale YouTube, Facebooku, oraz na Twitterze.

wPolsce.pl to przede wszystkim aktualne komentarze i programy publicystyczne oraz felietony filmowe. Rozmowy polityczne a także przegląd prasy i portali poprowadzą m.in. Jacek i Michał Karnowscy, Dorota Łosiewicz, Marek Pyza, Marcin Wikło, Konrad Kołodziejski czy Marcin Fijołek. Z kolei dziennikarze Gazety Bankowej oraz portalu wGospdarce.pl będą przygotowywać codzienne rozmowy na temat bieżących wydarzeń gospodarczych i najgorętszych trendów w ekonomii.

Premierowe programy studio emitować będzie od poniedziałku do piątku w paśmie porannym od godziny 10.00. Wyjątkiem jest pierwszy dzień nadawania – poniedziałek 19 czerwca. W tym dniu transmisja live rozpocznie się już o 9.00 rano.

Pierwszym gościem studia będzie Prezes Rady Ministrów Beata Szydło. Rozmowę z szefową polskiego rządu poprowadzi Michał Karnowski. W paśmie premierowym widzowie będą mieli także okazję obejrzeć wywiad z Pawłem Surówką, prezesem PZU - największej grupy finansowej w Europie Środkowo-Wschodniej,  jednym z architektów repolonizacji banku Pekao.

- Rok 2017 jest rokiem dużych wyzwań i realizacji kolejnych planów. Wciąż się rozwijamy, zmieniamy zarówno portal, jak i nasze tytuły prasowe, reagując na potrzeby czytelników i odbiorców. W styczniu br. uruchomiliśmy projekt Sieć Przyjaciół – społeczność naszych Czytelników, miejsce, które stało się platformą łączącą ludzi, którym nie jest obojętny los Polski i z uwagą śledzą wydarzenia w kraju opisywane na łamach tygodnika „wSieci” i na stronach portalu wPolityce.pl – podkreśla Michał Karnowski członek zarządu Grupy Medialnej Fratria odpowiedzialny za redakcje wydawnictwa.

Jak zaznacza Prezes Zarządu Grupy Medialnej Fratria Romuald Orzeł, internet i nowe technologie wyznaczają kierunki rozwoju Grupy. - Zgodnie z zapowiedziami realizujemy kolejne założenia strategii rozwoju w internecie, cały czas zwiększamy dotarcie do odbiorców z naszą misją i treściami. Zamierzamy maksymalnie wykorzystać połączony potencjał tytułów z naszego portfolio i przede wszystkim piszących dla nas dziennikarzy, by wejść na rynek produkcji telewizyjnej – zaznacza Romuald Orzeł.

W projekcie wPolsce.pl wydawca jak zawsze postawił na innowacyjność. Studio telewizyjne zostało zbudowane wewnątrz redakcji, by w pełni wykorzystać potencjał już istniejących zespołów dziennikarskich, a wdrożona technologia pozwala docelowo na nadawanie na żywo kilku osobnych planów i scenografii oraz znacząco obniża koszty bieżącej działalności tego typu przedsięwzięć.

- Uruchomienie tego projektu to dowód, że dotrzymujemy słowa i Fratria w jeszcze większym stopniu będzie rozwijała się w kierunku multimedialnym, a projekt wPolsce.pl będzie zyskiwał w naszej grupie na znaczeniu - podkreśla prezes Romuald Orzeł.

- Siedem lat temu, otwierając portal wPolityce.pl podkreślałem, że intencją naszego - wtedy niewielkiego - zespołu jest stworzenie medium dynamicznego i nowoczesnego, nieustannie rozwijającego się, dostosowanego do nowych nawyków korzystania z mediów, ale i budującego społeczność. Dziś nasza grupa medialna realizuje tę zapowiedź. Nie ustajemy w pracy. Jest jeszcze dużo do zrobienia, ale myślę, że już teraz nasi Czytelnicy, a już niedługo także Widzowie będą usatysfakcjonowani – zapowiada Michał Karnowski.

Źródło: Grupa Medialna Fratria

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764