logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekordowe statystyki reklam na Social Home Page Gazeta.pl

  PR 17.06.2017, przeczytano 479 razy
ilustracjastrzałka

Social Home Page to produkt reklamowy, który efektywnie wykorzystuje media społecznościowe. W ciągu pierwszego miesiąca od wprowadzenia do oferty reklamowej Gazeta.pl średni współczynnik klikalności (CTR) reklam wyświetlanych na Social Home Page oraz ich widoczność były istotnie wyższe w porównaniu ze standardowymi internetowymi formatami reklamowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowe-statystyki-reklam-na-social-home-page-gazeta.pl,32830,artykul.html

W okresie 22-30 maja br. średni współczynnik klikalności (CTR) reklam na Social Home Page Gazeta.pl wyniósł 0,32%*. To znacznie więcej niż wynosi średnia klikalność formatów reklamowych w polskim internecie, która w kwietniu br. osiągnęła 0,12%**.

Wyjątkowo wysoka jest również widoczność (viewability) formatów reklamowych umieszczanych na Social Home Page - pod koniec maja br. wynosiła średnio 89,96%*. Tymczasem na świecie średni poziom widoczności reklam w standardzie IAB w pierwszym kwartale 2017 r. wyniósł 55%***.

Wśród marek, które dotychczas skorzystały z reklam na Social Home Page są m.in.: HBO, Jaguar Land Rover, Lidl i Rainbow.

Social Home Page to pierwsza w Polsce dniówka reklamowa docierająca do użytkowników Facebooka, którą portal Gazeta.pl wprowadził do swojej oferty w kwietniu br.

Social Home Page to specjalna wersja strony artykułowej, która jest wyświetlana internautom wchodzącym na treści publikowane w portalu Gazeta.pl z Facebooka. Dzięki prostemu layoutowi zapewnia lepszą ekspozycję dużych, dedykowanych formatów reklamowych – górnego Social Topboard i śródtekstowego Social Contentboard, a tym samym zwiększa efektywność przekazu reklamowego na wszystkich rodzajach urządzeń (AllScreens).

Nowe rozwiązanie reklamowe to odpowiedź na powszechny trend, w ramach którego coraz większa liczba internautów czerpie bieżące informacje z platform społecznościowych, głównie Facebooka, i tam najczęściej rozpoczyna interakcję z treściami publikowanymi przez wydawców.

Produkt jest dostępny w ofercie biura reklamy Gazeta.pl - Reklama.Gazeta.pl.

Źródło: Agora S.A.

Dodatkowe informacje:

* dane własne wydawcy
** źródło: Rich Media Galery, Google, http://www.richmediagallery.com/tools/benchmarks
*** źródło: Benchmarks Q1/17, Meetrics' Viewability Report, https://www.meetrics.com/en/int-benchmarks

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764