logo
WIADOMOŚCI

Rekordowe statystyki reklam na Social Home Page Gazeta.pl

redakcja  PR 17.06.2017, przeczytano 254 razy
ilustracjastrzałka

Social Home Page to produkt reklamowy, który efektywnie wykorzystuje media społecznościowe. W ciągu pierwszego miesiąca od wprowadzenia do oferty reklamowej Gazeta.pl średni współczynnik klikalności (CTR) reklam wyświetlanych na Social Home Page oraz ich widoczność były istotnie wyższe w porównaniu ze standardowymi internetowymi formatami reklamowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowe-statystyki-reklam-na-social-home-page-gazeta.pl,32830,artykul.html

W okresie 22-30 maja br. średni współczynnik klikalności (CTR) reklam na Social Home Page Gazeta.pl wyniósł 0,32%*. To znacznie więcej niż wynosi średnia klikalność formatów reklamowych w polskim internecie, która w kwietniu br. osiągnęła 0,12%**.

Wyjątkowo wysoka jest również widoczność (viewability) formatów reklamowych umieszczanych na Social Home Page - pod koniec maja br. wynosiła średnio 89,96%*. Tymczasem na świecie średni poziom widoczności reklam w standardzie IAB w pierwszym kwartale 2017 r. wyniósł 55%***.

Wśród marek, które dotychczas skorzystały z reklam na Social Home Page są m.in.: HBO, Jaguar Land Rover, Lidl i Rainbow.

Social Home Page to pierwsza w Polsce dniówka reklamowa docierająca do użytkowników Facebooka, którą portal Gazeta.pl wprowadził do swojej oferty w kwietniu br.

Social Home Page to specjalna wersja strony artykułowej, która jest wyświetlana internautom wchodzącym na treści publikowane w portalu Gazeta.pl z Facebooka. Dzięki prostemu layoutowi zapewnia lepszą ekspozycję dużych, dedykowanych formatów reklamowych – górnego Social Topboard i śródtekstowego Social Contentboard, a tym samym zwiększa efektywność przekazu reklamowego na wszystkich rodzajach urządzeń (AllScreens).

Nowe rozwiązanie reklamowe to odpowiedź na powszechny trend, w ramach którego coraz większa liczba internautów czerpie bieżące informacje z platform społecznościowych, głównie Facebooka, i tam najczęściej rozpoczyna interakcję z treściami publikowanymi przez wydawców.

Produkt jest dostępny w ofercie biura reklamy Gazeta.pl - Reklama.Gazeta.pl.

Źródło: Agora S.A.

Dodatkowe informacje:

* dane własne wydawcy
** źródło: Rich Media Galery, Google, http://www.richmediagallery.com/tools/benchmarks
*** źródło: Benchmarks Q1/17, Meetrics' Viewability Report, https://www.meetrics.com/en/int-benchmarks

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Senatorowie USA wzywają Google przed Federalną Komisję Handlu
Dwaj amerykańscy senatorowie z Partii Demokratycznej wezwali amerykańską Federalną Komisję Handlu do śledztwa w sprawie funkcjonowania Google, a w szczególności sposobu, w jaki funkcja „Historia Lokalizacji” zbiera dane użytkowników na smartfonach z systemem Android. Po uzyskaniu zgody od użytkownika na gromadzenie takich informacji, funkcja włącza się na wszystkich zalogowanyc...
Bogusława Sławińska na czele Działu Sprzedaży Korporacyjnej w Multikino Media
Bogusława Sławińska awansowała na stanowisko Kierownika Działu Sprzedaży Korporacyjnej w Multikino Media. Zastąpiła Mariusza Galewskiego, który postanowił kontynuować karierę w innej firmie.
Facebook wprowadza kolejne zmiany w odpowiedzi na skandal Cambridge Analytica
Facebook zapowiada, że będzie dokładnie weryfikował reklamodawców i wyraźnie oznaczał reklamy problemowe dotyczące wyborów bądź tematów politycznych. Weryfikację będą przechodzić również administratorzy stron z dużą liczbą fanów, co ma utrudnić zarządzanie stronami za pomocą fałszywych kont. Zmiany są już w fazie testów, jeszcze wiosną mają zostać wprowadzone...
„Gabinet Cieni” to nowy program wideo Wirtualnej Polski. Jego prowadzącym będzie Adam Hofman, a gośćmi czołowi polscy politycy. Pierwszy odcinek już w maju na Stronie Głównej i w mediach społecznościowych WP.
Wprost i Do Rzeczy zwiększają zasięgi w sieci
Serwisy internetowe Grupy PMPG Polskie Media wprost.pl i dorzeczy.pl kontynuują spektakularne wzrosty.  W pierwszym kwartale 2018 roku średniomiesięczna liczba użytkowników serwisów grupy osiągnęła poziom 4,5 milionai była o 61% większa niż w pierwszym kwartale 2017 roku.  Jeszcze lepiej prezentują się wyniki związane z wygenerowanymi przez użytkowników w serwisach odsłonami. Średnia miesięczna ...
 
poniedziałek 21.05.2018, 150 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone