WIADOMOŚCI

Rekordowe statystyki reklam na Social Home Page Gazeta.pl

redakcja  PR - bezpłatny materiał PR | 17.06.2017, przeczytano 164 razy
ilustracjastrzałka
Rekordowe statystyki reklam na Social Home Page Gazeta.pl

Social Home Page to produkt reklamowy, który efektywnie wykorzystuje media społecznościowe. W ciągu pierwszego miesiąca od wprowadzenia do oferty reklamowej Gazeta.pl średni współczynnik klikalności (CTR) reklam wyświetlanych na Social Home Page oraz ich widoczność były istotnie wyższe w porównaniu ze standardowymi internetowymi formatami reklamowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekordowe-statystyki-reklam-na-social-home-page-gazeta.pl,32830,artykul.html

W okresie 22-30 maja br. średni współczynnik klikalności (CTR) reklam na Social Home Page Gazeta.pl wyniósł 0,32%*. To znacznie więcej niż wynosi średnia klikalność formatów reklamowych w polskim internecie, która w kwietniu br. osiągnęła 0,12%**.

Wyjątkowo wysoka jest również widoczność (viewability) formatów reklamowych umieszczanych na Social Home Page - pod koniec maja br. wynosiła średnio 89,96%*. Tymczasem na świecie średni poziom widoczności reklam w standardzie IAB w pierwszym kwartale 2017 r. wyniósł 55%***.

Wśród marek, które dotychczas skorzystały z reklam na Social Home Page są m.in.: HBO, Jaguar Land Rover, Lidl i Rainbow.

Social Home Page to pierwsza w Polsce dniówka reklamowa docierająca do użytkowników Facebooka, którą portal Gazeta.pl wprowadził do swojej oferty w kwietniu br.

Social Home Page to specjalna wersja strony artykułowej, która jest wyświetlana internautom wchodzącym na treści publikowane w portalu Gazeta.pl z Facebooka. Dzięki prostemu layoutowi zapewnia lepszą ekspozycję dużych, dedykowanych formatów reklamowych – górnego Social Topboard i śródtekstowego Social Contentboard, a tym samym zwiększa efektywność przekazu reklamowego na wszystkich rodzajach urządzeń (AllScreens).

Nowe rozwiązanie reklamowe to odpowiedź na powszechny trend, w ramach którego coraz większa liczba internautów czerpie bieżące informacje z platform społecznościowych, głównie Facebooka, i tam najczęściej rozpoczyna interakcję z treściami publikowanymi przez wydawców.

Produkt jest dostępny w ofercie biura reklamy Gazeta.pl - Reklama.Gazeta.pl.

Źródło: Agora S.A.

Dodatkowe informacje:

* dane własne wydawcy
** źródło: Rich Media Galery, Google, http://www.richmediagallery.com/tools/benchmarks
*** źródło: Benchmarks Q1/17, Meetrics' Viewability Report, https://www.meetrics.com/en/int-benchmarks

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
czwartek 29.06.2017, 102 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone