logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła "drzewna" kampania Galerii Łódzkiej

   18.03.2010, przeczytano 4671 razy
ilustracjastrzałka

Galeria Łódzka wystartowała z drugą z zaplanowanych na bieżący rok odsłoną promocyjnych akcji ambientowych - w Łodzi i Pabianicach w miejscach wzmożonego ruchu pojawiły się billboardy-drzewa i zaaranżowane ścianki wielkoformatowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-_drzewna_-kampania-galerii-lodzkiej,10380,artykul.html

Kampanię „Pną się trendy” promującą nowe kolekcje wiosna-latozaprojektowała Agencja Reklamowa Effectica, żaś wykonawcami ścian ibillboardów były odpowiednio firmy ALFA-AR, oraz News Outdoor iCityboard Media.

Na słupach ustylizowanych na pnie drzew osadzone są billboardy zwystającymi poza standardową powierzchnię elementami odwzorowującymigałęzie i liście. W podobny sposób zaaranżowane zostały dwie ścianywielkoformatowe: w Łodzi przy ulicy Drewnowskiej i w Pabianicach przyulicy Łaskiej.

Źródło: Effectica


Galeria Łódzka pomaga wiośnie

W marcu Galeria Łódzka wystartowała z drugą odsłoną akcji ambientowychzaplanowanych na 2010 rok. Tym razem Galeria wsparła regularną kampanięwizerunkową zaaranżowanymi na drzewa billboardami i ścianamiwielkoformatowymi.

W mieście stanęły dwa nośniki -drzewa, zaaranżowanez pełnym rozmachem. Od nogi billboardu imitującej pień drzewa, do liścii gałązek wychodzących poza ramy standardowego billboardu. Dodatkowo napotrzeby kampanii odpowiednio zaaranżowane zostały dwie ścianywielkoformatowe: w Łodzi przy ulicy Drewnowskiej i w Pabianicach przyulicy Łaskiej. Wszystkie nośniki znajdują się w miejscach wzmożonegoruchu.

Kampania „Pną się trendy” koresponduje z drugą już odsłoną nowej liniiwizerunkowej (nowe kolekcje wiosna – lato), którą Galeria Łódzkawprowadziła z początkiem 2010 roku. Za koncepcję i projekt odpowiada Agencja Reklamowa Effectica. Ściany zrealizowała firma ALFA-AR. Wykonanie billboardów leżało po stronie firm News Outdoor i Cityboard Media.



avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: effectica

(Małgorzata Piasecka)

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764