Galeria Łódzka wystartowała z drugą z zaplanowanych na bieżący rok odsłoną promocyjnych akcji ambientowych - w Łodzi i Pabianicach w miejscach wzmożonego ruchu pojawiły się billboardy-drzewa i zaaranżowane ścianki wielkoformatowe.
Kampanię „Pną się trendy” promującą nowe kolekcje wiosna-latozaprojektowała Agencja Reklamowa Effectica, żaś wykonawcami ścian ibillboardów były odpowiednio firmy ALFA-AR, oraz News Outdoor iCityboard Media.
Na słupach ustylizowanych na pnie drzew osadzone są billboardy zwystającymi poza standardową powierzchnię elementami odwzorowującymigałęzie i liście. W podobny sposób zaaranżowane zostały dwie ścianywielkoformatowe: w Łodzi przy ulicy Drewnowskiej i w Pabianicach przyulicy Łaskiej.
Źródło: Effectica
Galeria Łódzka pomaga wiośnie
W marcu Galeria Łódzka wystartowała z drugą odsłoną akcji ambientowychzaplanowanych na 2010 rok. Tym razem Galeria wsparła regularną kampanięwizerunkową zaaranżowanymi na drzewa billboardami i ścianamiwielkoformatowymi.
W mieście stanęły dwa nośniki -drzewa, zaaranżowanez pełnym rozmachem. Od nogi billboardu imitującej pień drzewa, do liścii gałązek wychodzących poza ramy standardowego billboardu. Dodatkowo napotrzeby kampanii odpowiednio zaaranżowane zostały dwie ścianywielkoformatowe: w Łodzi przy ulicy Drewnowskiej i w Pabianicach przyulicy Łaskiej. Wszystkie nośniki znajdują się w miejscach wzmożonegoruchu.
Kampania „Pną się trendy” koresponduje z drugą już odsłoną nowej liniiwizerunkowej (nowe kolekcje wiosna – lato), którą Galeria Łódzkawprowadziła z początkiem 2010 roku. Za koncepcję i projekt odpowiada Agencja Reklamowa Effectica. Ściany zrealizowała firma ALFA-AR. Wykonanie billboardów leżało po stronie firm News Outdoor i Cityboard Media.