logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BUH: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
Janusz Palikot w poszukiwaniu najlepszych polskich marek

Janusz Palikot w roli Janusza Marketingu planuje stworzyć społeczność ambitnych przedsiębiorców i zostać mentorem biznesowym. Z najlepszymi podejmie współpracę.

21.09.2022 | przeczytano: 954 razy
Value Media z kampanią launchującą wódkę Wyjebongo

WYJEBONGO, wódka o smaku marakui wyprodukowana przez Alembik Polska, zadebiutowała na polskim rynku. Pomysłodawcą alkoholu jest Janusz Palikot. Za kampanię launchującą nowość odpowiada agencja mediowa Value Media (Group One).

22.12.2021 | przeczytano: 3361 razy
Value Media, Labcon i Salestube z kampanią dla Doctor Brew

Doctor Brew wystartował z kampanią komunikującą markę w zupełnie nowej odsłonie. Działaniami w digitalu oraz niestandardowymi aktywacjami OOH zajęły się spółki należące do Group One: agencja kreatywna Labcon, agencja mediowa Value Media i agencja martech & e-commerce SalesTube.

09.07.2021 | przeczytano: 548 razy
Iggy Pop twarzą kampanii promującej piwo Tenczynek Marakuja

Iggy Pop nazywany „ojcem chrzestnym” punk rocka jest twarzą kampanii #NieWstydźSię!, promującej nowe piwo Tenczynek Marakuja. Legendarny utwór „Passanger” pomoże łamać stereotypu związane z piwami smakowymi. Marakuja to kolejny produkt Browaru Tenczynek/Manufaktury Piwa, Wódki i Wina SA wprowadzany na rynek, po sukcesie BUHa.  

26.03.2021 | przeczytano: 2242 razy (komentarzy: 15)
Value Media i Salestube z kampanią nowej marki piwa Buh

Wystartowała kampania promocyjna piwa kraftowego BUH - flagowego produktu spółki „Przyjazne Państwo” stworzonej przez Janusza Palikota, Kubę Wojewódzkiego i Tomasza Czechowskiego. Za strategię, planowanie i zakup mediów w tym online oraz TV odpowiadają agencje należące do Group One - Value Media i SalesTube.

01.02.2021 | przeczytano: 1438 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764