logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Black Week: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 45
ROPO, FOMO i zimowe wyprzedaże

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się po Bożym Narodzeniu.

02.01.2025 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 412 razy
Nostalgiczna kampania Mobile Vikings

Operator komórkowy Mobile Vikings zamiast kampanii świątecznej albo promocji na Black Week postawił na klimaty retro. Nostalgiczna kampania nawiązuje do czasów, gdy wprowadzano w Polsce pre-paid i prezentuje nową funkcjonalność Salda, czyli Pre-paid 3.0.

11.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 513 razy
Trendy w świątecznych zakupach online wg Google Smart Shopper

Sezon kupowania prezentów rozpoczyna się już październiku. Jednak to właśnie od Black Week nasze świąteczne zakupy online znacznie intensyfikują się. Według danych Google1 Polki i Polacy przed Świętami oczekują wysokich promocji, robią zakupy online szczególnie w niedziele, a także chętnie nagradzają samych siebie poprzez zakup wymarzonego produktu. Na popularności zyskuje też wykorzystanie AI w procesie zakupu.

29.11.2024 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 606 razy
Black Friday – niska cena i promocje nie wystarczą

Sprzedaż internetowa wzrosła o 50% podczas Black Week w 2023 r. w porównaniu z pozostałymi dniami listopada, a ponad 70% zamówień zrealizowanych zostało bezpośrednio na stronach e-sklepów – wynika z danych polskiej platformy IdoSell. Te wyniki obrazują, że konsumenci coraz chętniej wybierają zakupy u brandów, którym ufająi które gwarantują prostotę procesu zakupowego oraz wysoką jakość obsługi. Black Friday, coraz częściej jest rozszerzany do Black Week, to okres, w którym sklepy internetowe osiągają rekordowe wzrosty sprzedaży. Osiągnięcie takiego wzrostu to zasługa nie tylko dedykowanych strategii, atrakcyjnych promocji, ale również odpowiednio zaplanowanego Customer Experience (CX). W 2024 roku konsumenci staranniej zarządzają budżetami i porównują oferty, szczególnie w sezonie wyprzedaży. Marki oferujące konkurencyjne ceny i wysoki standard obsługi zyskują lojalność klientów, którzy chętniej wydają więcej tam, gdzie czują się docenieni i traktowani z należytą uwagą.

13.11.2024 | Porady ekspertów | przeczytano: 552 razy (komentarzy: 1)
Black Sales Weeks w kampanii Komfort

Z końcem października Komfort ogłosił premierę „Black Sales Weeks” – pięciotygodniowej kampanii marketingowej, która łączy nowoczesne technologie z niezwykłymi promocjami. Przez cały listopad klienci salonów mogą liczyć na wyjątkowe rabaty na produkty z różnych kategorii, które z pewnością zachwycą każdego poszukiwacza okazji. Oferta będzie dostępna zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i na stronie komfort.pl.

06.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 523 razy
Kampania Scamming out! Stop oszustwom internetowym!

3 października 2024 r. Dzisiaj wystartowała kampania Scamming Out! Stop oszustwom internetowym, zainicjowana przez redakcje Pulsu Biznesu i bankier.pl. Kampania jest skierowana zarówno do indywidualnych użytkowników internetu, biznesu jak i decydentów. Potrwa 3 miesiące. Patronat objęło Ministerstwo Cyfryzacji, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) oraz Komisja Nadzoru Finansowego (KNF). Partnerami kampanii zostali PKO Bank Polski, ORLEN, PZU, KIR, mBank, Nest Bank i Orange. Partnerem komunikacyjnym jest agencja RedRaccoon.

03.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 607 razy
Hybrid Academy – dla zainteresowanych marketingiem internetowym

Hybrid Academy to inicjatywa, która jest odpowiedzią na potrzeby specjalistów z branży marketingu. Na platformie regularnie pojawiać się będą webinary z zakresu wiodących tematów związanych z marketingiem cyfrowym.

23.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 361 razy
Wszystko.pl z Adheads

Trwa kampania wideo i display promująca platformę zakupów online wszystko.pl. Przygotowane przez Adheads kreacje pojawiają się w wielu kanałach digitalowych, od mediów społecznościowych po rich media.

22.12.2023 | Z rynku | przeczytano: 770 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Bądź Mikołajem... kampania Velobanku

W Black Friday ruszyła świąteczna, wielokanałowa kampania produktowa VeloBanku. Działania będą prowadzone w telewizji, radiu, internecie, prasie, social mediach, obejmą także PR, własne kanały kontaktu z klientem oraz akcje niestandardowe. W każdym z nich opowiedziane będą historie ludzi, którzy w okresie świątecznym stają się Mikołajami dla swoich bliskich. Jakimi? Takimi, jakimi zawsze chcieli być! Dzięki świątecznemu kredytowi gotówkowemu na dowolny cel, z odroczoną spłatą. Do stworzenia unikatowych aktywacji została wykorzystana hiperpersonalizacja oraz segmentacja klientów.

03.12.2023 | Z rynku | przeczytano: 685 razy (komentarzy: 8)
Black Week 2023: wzrost medialności zakupowego święta o ponad 45%%

Black Friday – jedno z najbardziej wyczekiwanych świąt zakupowych, przekształciło się w coś więcej niż wyłącznie 24-godzinną gorączkę zakupów. Od pewnego czasu śmiało możemy mówić o Black Week, a nawet Weeks, gdyż okres promocji, wyprzedaży i specjalnych okazji zakupowych znacząco rozciąga się w czasie. Jak wynika z danych udostępnionych przez PSMM Monitoring & More, popularność i entuzjazm Polaków względem zakupowego szaleństwa rośnie z roku na rok.

27.11.2023 | Świat mediów | przeczytano: 711 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 45)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764