logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bytom: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 42
Colop Polska zdobywa statuetkę Korona Reklamy 2019

Firma COLOP Polska z siedzibą w Bytomiu, zdobyła prestiżową nagrodę KORONA REKLAMY 2019 w kategorii Technology. Nagroda przyznawana jest w czterech kategoriach dla najlepszych firm branży reklamowej w Polsce. Organizatorem konkursu jest GJC International Sp. z o. o. sp. k. realizujący jedną z największych imprez targowych branży reklamowej na świecie: Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw.

27.02.2019 | przeczytano: 629 razy
Colop Polska zaprasza na Akademię Lasera

21-22 marca 2019 roku w Bytomiu odbędą się warsztaty Akademii Lasera. Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych technologią laserową.

08.02.2019 | przeczytano: 299 razy
Krakowskie Lsd.studio wśród zwycięzców konkursu Best Shop Concept

Krakowskie lsd.studio znalazło się w gronie zwycięzców tegorocznej edycji konkursu Best Shop Concept, i to aż w 2 kategoriach: Najlepszy Sklep Odzieżowy i Najlepszy Sklep Specjalistyczny. Jurorzy nagrodzili projekty i realizacje, jakie lsd.studio wykonało dla Sklepu Koncepcyjnego Bytomia w gdańskiej Galerii Handlowej Forum, a także warszawskiego lokalu gastronomicznego Tutti Santi. Best Show Concept to konkurs, który już po raz kolejny przygotowują organizatorzy Retail Show.

28.11.2018 | przeczytano: 647 razy
Kampania społeczna Proveg

Dnia 22 sierpnia obchodzimy Światowy Dzień Mleka Roślinnego, zapoczątkowany w 2017 przez koalicję organizacji na czele z ProVeg International, międzynarodową organizacją działającą na rzecz świadomości żywieniowej, i platformą Plant Based News. Z tej okazji ProVeg Polska startuje z kampanią społeczną, w ramach której promuje etyczne, zdrowe i przyjazne środowisku alternatywy dla mleka pochodzenia zwierzęcego. W ramach tegorocznej kampanii na wiatach przystankowych w Warszawie zobaczymy citylighty zachęcające do zamiany mleka krowiego na alternatywy roślinne. Dodatkowo na specjalnie stworzonej stronie internetowej kampanii worldplantmilkday.pl ruszyło 7-dniowe wyzwanie „7 dni bez mleka!”, a topowe wegańskie lokale gastronomiczne będą serwowały kawę i desery na bazie mleka roślinnego w specjalnej cenie lub z bonusami dla klientów.

16.08.2018 | przeczytano: 433 razy
Colop Polska zaprasza na kolejną edycję Akademii Lasera

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych technologią laserową już 26 kwietnia 2018 r. do Kórnika k. Poznania na warsztaty Akademii Lasera.

16.04.2018 | przeczytano: 526 razy
VII Międzynarodowy Konkurs Graficzny rozstrzygnięty

16 marca 2018 roku odbyło się uroczyste wręczenie nagród w tegorocznej edycji konkursu, którego hasło przewodnie brzmiało: Healthy Body Sustainable World, czyli Zdrowe ciało, zrównoważone środowisko.

22.03.2018 | przeczytano: 818 razy
Colop Polska zaprasza na 50 edycję Akademii Lasera

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych technologią laserową już 23 marca na warsztaty Akademii Lasera w Bytomiu.

26.02.2018 | przeczytano: 831 razy
Ciężarówki Coca-Cola zakreślą na mapie Polski kształt serca

Z początkiem grudnia w podróż po Polsce ruszą świąteczne ciężarówki Coca-Cola. Charakterystyczne czerwone pojazdy odwiedzą 32 miasta, przy czym jedno wskażą w głosowaniu sami internauci. Trasa obejmuje przede wszystkim te miejscowości, których dotychczas świąteczny konwój nigdy nie odwiedził. Trasa ciężarówek zakreśli na mapie kształt serca. Podczas eventów czeka mnóstwo niespodzianek, także dla miłośników wirtualnej rzeczywistości.

21.11.2017 | przeczytano: 468 razy (komentarzy: 15)
Colop Polska zaprasza na kolejną Akademię Lasera

Chcesz dowiedzieć się jak przyspieszyć zwrot inwestycji? Nie wiesz jak wykorzystać ploter laserowy aby zarabiać więcej? Czym zainteresować klienta? Na te wszystkie pytania odpowiemy podczas 48 edycji Akademii Lasera, która odbędzie się już 13 października w Bytomiu.

05.10.2017 | przeczytano: 667 razy
Najlepszy polski golfista w kampanii marki Bytom

Adrian Meronk podjął współpracę z marką BYTOM. Najlepszy polski golfista promuje swoim wizerunkiem letnią kolekcję 2017, która z jednej strony stanowi ukłon w stronę tradycji sztuki krawiectwa czerpiącej inspirację z trendów w modzie, a z drugiej jest wyrafinowaną i jednocześnie swobodną odsłoną męskiego stylu. Kampania z udziałem Meronka potrwa do końca sierpnia br.

21.06.2017 | przeczytano: 297 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 42)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764