logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CANAL : najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7

Kalle Friz, członek zarządu Kino Świat, obejmie stanowisko tymczasowego prezesa zarządu Kino Świat, czołowego dystrybutora filmów w Polsce.  

15.12.2024 | Personalia | przeczytano: 1140 razy

CANAL+ Polska kontynuuje inwestycje w dystrybucję i produkcję treści filmowych, finalizując zakup pozostałych 14 proc. udziałów w spółce Kino Świat, będącej wiodącym dystrybutorem filmów w Polsce. W wyniku zawartej transakcji CANAL+ Polska stał się wyłącznym właścicielem Kino Świat. 

02.11.2024 | Świat mediów | przeczytano: 380 razy
Prompty Miłości – miłosny doradca AI w kampanii Canal+

Wczoraj rozpoczęła się kampania promująca najnowszą produkcję CANAL+ „Algorytm Miłości”. W ramach promocji wystartował specjalny landing page www.algorytmmilosci.pl, gdzie dzięki sztucznej inteligencji, użytkownicy mogą porozmawiać o serialu, jak również o swoich sercowych rozterkach. Za działania odpowiada zespół Havas Play (Havas Media Network).

23.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 1006 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Od 15 kwietnia br. dwa lifestylowe kanały z portfolio CANAL+ funkcjonować będą pod nowymi nazwami. W ofercie CANAL+ DOMO i CANAL+ KUCHNIA widzowie znajdą zarówno znane już tytuły, jak i wiele nowości o różnorodnej tematyce.

16.04.2021 | Świat mediów | przeczytano: 879 razy
Canal+ wystartował z kampanią serialowej superprodukcji „Król”

Kampania mediowa, kolekcja mody answear.LAB KRÓL, „Gazeta Królewska”, fotoalbum, specjalne materiały wideo, dokument „Moda na KRÓLA”, mural na ścianie warszawskiej kamienicy oraz soundtrack. Wystartowała kampania wspierająca najnowszą serialową superprodukcję CANAL+ „KRÓL”. Media zostały zaplanowane  przy współpracy z Havas Media, przy wsparciu kreacji Havas Warsaw. Za organizację eventów odpowiada agencja Monday PR.

06.11.2020 | Z rynku | przeczytano: 1486 razy
Havas Media promuje drugi sezon serialu Belfer

Trwa kampania promująca drugi sezon serialu BELFER, oryginalnej produkcji CANAL+. Media do kampanii częściowo zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

19.10.2017 | Z rynku | przeczytano: 1003 razy

Serwis internetowy Alert Media Communications zajął wysokie, drugie miejsce w rankingu przygotowanym przez Instytut Analiz Gospodarczo – Ekonomicznych (IAGE) na zlecenie magazynu Home&Market. Strona www.alertmedia.pl uzyskała aż 49 punktów na 55 możliwych, co dało jej bardzo dobrą średnią 4,454 punktów.

29.09.2006 | Z rynku | przeczytano: 1297 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764