logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cloud Technologies: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 75

Marketerzy pracują za ciężko i nie mogą wykorzystać pełni swojego potencjału. Blisko co trzeci z pracowników jest przytłoczony nadmiarem pracy do wykonania, wynika z raportu firmy Asana.

16.03.2020 | przeczytano: 286 razy

Guru marketingu, John Wanamaker, zwykł pytać retorycznie: “Połowa środków przeznaczonych na reklamę jest zmarnowana, tylko która?”. Dziś, blisko 100 lat po jego śmierci, jesteśmy bliżej odpowiedzi niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki badaniom Gartnera dowiedzieliśmy się, że wiele wskazuje na to, że chodzi o technologie. Mimo rosnących inwestycji, specjaliści od promowania nie wykorzystują w pełni możliwości, jakie oferują posiadane przez nich narzędzia. Jak twierdzą pytani w badaniu Gartnera - marketerzy wykorzystują zaledwie 60% potencjału, jaki oferują te rozwiązania.

16.12.2019 | przeczytano: 215 razy
Marketing conversion: Skończ ze sztuką dla sztuki. Publikuj, by sprzedawać

Twoja firma co miesiąc pozyskuje 50 – 100 - 200 publikacji w Internecie. Świetne tytuły. Wysokie AVE. Osoby odpowiedzialne za e-PR spędzają wiele godzin, by osiągnąć ten wynik. Nie przekłada się to jednak na ilość wejść na Twoją stronę WWW. Nie ma więcej zapytań, a finalnie - nie wzrasta ilość klientów. Dlaczego? I jak to zmienić? Co jest ważne: nie trzeba dokonywać rewolucji.

07.10.2019 | przeczytano: 373 razy
Algorytmy przejmują europejski sektor reklamy

Stare dobre czasy, gdy firmy same kupowały banery w sieci, odeszły do lamusa. Dziś rządzi Programmatic, czyli automatyczny zakup powierzchni reklamowych w sieci. Ten model zakupu mediów rozwija się dynamicznie na amerykańskim i europejskim rynku reklamy online. W swoim wrześniowym raporcie, IAB Europe szacuje, że rynek reklamy programmatic na Starym Kontynencie wart jest ponad 16 mld EUR. Jak wskazują analitycy, firmy nie przestraszyły się RODO, dzięki czemu wypracowany wynik był aż o 33% wyższy niż w 2017.

30.09.2019 | przeczytano: 218 razy

Aż 70% marketerów nie wie jak zmierzyć efektywność swoich kampanii content marketingowych. Czy oznacza to, że 70% budżetów jest zmarnowanych? Co gorsza, więcej niż połowa z nich przyznaje, że nie dostrzega tego, by ich działania miały wpływ na przychody firmy - wynika z raportu “Content Fitness Report” przygotowanego przez PAN Communications. Jednak nie wszystko stracone, z odsieczą przybywa Big Data, która minimalizuje ryzyko nieudanych kampanii.

09.08.2019 | przeczytano: 224 razy

Nie da się zrobić dwa razy dobrego pierwszego wrażenia - mówi stare powiedzenie. Jak pokazują statystyki, żeby to zrobić mamy mniej niż pół sekundy, dokładnie 400 milisekund. To tyle ile trwa mrugnięcie, które jest na wagę złota. Tak przynajmniej wynika z badania przeprowadzonego przez międzynarodowe Stowarzyszenie Mobilnego Marketingu. Według ekspertów ze MMA, już po tak krótkim czasie ludzki mózg wie co mu się podoba, a co nie, podczas oglądania treści na ekranie telefonu komórkowego. Czy wobec tego w ogóle warto inwestować w reklamę online?

29.03.2019 | przeczytano: 310 razy

Świat online pełen jest śladów, cyfrowych oczywiście. Każde kliknięcie, czy przesunięcie to trop, który może pomóc odtworzyć przebieg wydarzeń. Jednak to zaledwie skrawek informacji - ale gdyby mieć ich kilka, albo kilkanaście, wówczas możemy rozwikłać zagadkę, zanim zrobią to inni. Niczym bohater książki Arthura Conana Doyle’a, dziś Sherlockiem Holmesem jest każdy marketer zbierający informacje. A tych wyraźnie przybywa, internauci rozsiewają je w każdym zakamarku internetu. W związku z tym rośnie również liczba źródeł, z których marketingowy detektyw korzysta. Dziś jest ich średnio aż o 60% więcej niż jeszcze dwa lata temu, podaje Salesforce.

21.03.2019 | przeczytano: 406 razy

Zamknij oczy i wyobraź sobie ekskluzywny butik, którego centralnym punktem jest twoja kanapa. Na półkach produkty z całego świata, które są dokładnie tym czego chcesz i są idealnie dopasowane do ciebie. Wszystko dostępne 24/7. Brzmi jak sen? Nie, to świat A.D. 2019. Rozszerzona rzeczywistość i big data odmienią sposób w jaki robimy i myślimy o zakupach. To napędzi koniunkturę sektora AR i VR, którego wartość w przyszłym roku ma przekroczyć 20 miliardów dolarów, podaje IDC. Głównym beneficjentem będzie branża ecommerce, która rozsmakowała się w nowoczesnych technologiach.

20.12.2018 | przeczytano: 381 razy

Czarny Piątek to dzień żałoby dla miliardów kart płatniczych na całym świecie. Dwudziestego trzeciego listopada zakupowe szaleństwo ogarnie cały świat, a co drugi klient planuje ominąć zatłoczone galerie handlowe i kupować online, podaje McKinsey. Kim jest internetowy łowca okazji? Na to pytanie odpowiedź znajdziemy w danych. Firma Cloud Technologies przeanalizowała kilkadziesiąt milionów anonimowych profili e-konsumentów, by sprawdzić czym się charakteryzują i czego szukają osoby polujące na wyprzedaże.

21.11.2018 | przeczytano: 437 razy

Neuronauka zmienia oblicze Big Data – wieszczą eksperci. Dzięki technologii dającej wgląd w świadomość człowieka, badacze danych zyskają dostęp do nowego rodzaju informacji. Wiedza o tym, co w danej chwili widzimy, myślimy, a nawet czujemy, na zawsze zmieni sposób w jaki firmy podejmują decyzje strategiczne. Na wieść o zdobyczach neuronauki zacierają ręce również marketerzy, dostrzegając w nich nowe możliwości targetowania reklam.

26.07.2018 | przeczytano: 769 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 75)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764