logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czas na Herbatę: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Touch.pr - awanse we wrocławskim oddziale

Wraz z początkiem grudnia 2022 roku w TOUCH.PR Dominika Szalek-Kanofocka i Artur Klich awansowali na stanowiska dyrektorskie.

02.01.2023 | przeczytano: 674 razy

W lutym br. mija pięć lat działalności 25wat – kreatywnej agencji, specjalizującej się w komunikacji marketingowej. W tym czasie jej zespół zrealizował 250 projektów dla klientów z ponad 50 branż. Miał też swój udział w powstaniu aplikacji STOP COVID ProteGo Safe. Do tego w ostatnim roku – mimo pandemicznego biznesowego rollercoastera – powiększył się aż o 88 proc.

24.02.2021 | przeczytano: 357 razy
Centra handlowe zachęcają ozdrowieńców do oddawania osocza

Westfield Arkadia, Galeria Mokotów i Galeria Wileńska łączą siły ze swoimi najemcami. W odpowiedzi na apele o oddawanie osocza kierowane do ozdrowieńców, z inicjatywy centrów handlowych ruszyła akcja Razem Pomocni. Ozdrowieniec, który po spełnieniu kilku warunków zechce honorowo oddać osocze w warszawskim, Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, otrzyma prezent w postaci vouchera do zrealizowania w wybranym centrum.

01.12.2020 | przeczytano: 898 razy
Pierwsza w Polsce Kampania Złotej Wstążki zakończona

Na całym świecie złota wstążka stanowi symbol świadomości nowotworów dzieci i nastolatków. W Polsce, Kampania Złotej Wstążki, w ciągu ostatniego miesiąca dotarła do ponad 5 milionów[1] Polaków – dzięki publikacjom w mediach, wypowiedziom ekspertów, rodziców dzieci chorujących, jak i samych młodych pacjentów. Powstały strona www.zlotawstazka.pl oraz spot TV, radiowy i filmy pokazujące Prawdziwych Bohaterów i ich historie.

05.10.2020 | przeczytano: 1066 razy
Kampania wizerunkowa marki „Czas na Herbatę” z udziałem Macieja Florka

21 kwietnia br. rozpocznie się trzymiesięczna kampania wizerunkowa marki „Czas na Herbatę”, w której udział weźmie Maciej „Gleba” Florek. Stanowi ona element działań promujących 20-lecie marki na polskim rynku. Kampania będzie realizowana zarówno w serwisach społecznościowych marki Czas na Herbatę, jak i Macieja Florka.

21.04.2017 | przeczytano: 397 razy

Agencja interaktywna eFresh rozpoczęła współpracę z Progressive – właścicielem marki Czas na Herbatę – obecnej na internetowym rynku herbat w Polsce. Zgodnie z podpisaną umową eFresh od września zajmie się promocją firmy w internecie.

24.10.2012 | przeczytano: 1183 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764