Joanna Korczak została Dyrektor Zarządzającą adrino i będzie odpowiadać za kompleksowe wdrożenie strategii oraz rozwój biznesu agencyjnego adrino, w tym budowanie relacji biznesowych z klientami, kierowanie zespołem oraz nadzorowanie kluczowych projektów związanych z wiodącymi produktami spółki, takimi jak: reklama natywna, mailing oraz rich media. Dyrektor Zarządzająca będzie raportować bezpośrednio do Doroty Łobody-Kąkowicz, CEO adrino, Email Network oraz LeadR. Dyrektor Zarządzająca to nowe stanowisko w adrino, utworzone w czerwcu z uwagi na rozwój agencji.
13.06.2023 | przeczytano: 853 razyMałgorzata Wojciechowska, Magdalena Mrówczyńska i Michał Kaliński dołączyli do zespołu adrino, firmy technologicznej z kompetencjami agencji digital. Michał Karmiński i Mariusz Stelągowski awansowali. Zespół adrino liczy obecnie już 63 osoby.
12.07.2022 | przeczytano: 1481 razyNetsprint przyspiesza i konsekwentnie realizuje strategię data-driven marketingu. Za rozwój największej w Polsce platformy DMP - Netsprint Audience - odpowiedzialny będzie Rafał Wyszyński, który z początkiem kwietnia obejmie nowo utworzone stanowisko Chief Data Officera.
13.03.2018 | przeczytano: 1123 razySpółki tworzące Netsprint Group - Adrino, Email Network, LeadR, Netsprint oraz WhitePress - integrują swoje rozwiązania dla wydawców. Za przygotowanie i wdrożenie strategii rozwoju oferty na rynku polskim i na rynkach zagranicznych, odpowiedzialni będą Tomasz Musiał i Nikodem Sarna.
12.02.2018 | przeczytano: 764 razySYNERGIC kontynuuje realizację planu rozwoju oraz idącą za tym
dywersyfikację obszaru sprzedaży. 2 października br. zespół firmy
powiększył się o doświadczonego eksperta w branży – Marcina
Dobrzyńskego, który objął stanowisko Account Managera w nowo utworzonym
dziale digital.
Grupa Netsprint wprowadza zmiany na stanowisku Prezesa Zarządu. Od listopada br. Grupą pokieruje Monika Bronowska, ekspert z ponad 17-letnim doświadczeniem w branży mediowo-marketingowej. Zastąpi Artura Banacha, który obejmie stanowisko Chief Strategy Officer.
17.10.2017 | przeczytano: 657 razyNetsprint, właściciel platformy DMP Netsprint Audience, zawierającej
dane o użytkownikach do kampanii reklamowych nawiązał współpracę z
Listonic, mobilną listą zakupów. Dzięki temu
reklamodawcy będą mogli precyzyjnie kierować kampanie reklamowe do
użytkowników zainteresowanych zakupem konkretnych produktów z obszaru
FMCG (dóbr szybkozbywalnych).
1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 7) |