logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe osoby i awanse w zespole Adrino

  PR 12.07.2022, przeczytano 1116 razy
ilustracja
Fot. EMILYPOHOTOPASSION

Małgorzata Wojciechowska, Magdalena Mrówczyńska i Michał Kaliński dołączyli do zespołu adrino, firmy technologicznej z kompetencjami agencji digital. Michał Karmiński i Mariusz Stelągowski awansowali. Zespół adrino liczy obecnie już 63 osoby.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-osoby-i-awanse-w-zespole-adrino,396562,artykul.html

Małgorzata Wojciechowska stanęła na czele działu Performance w adrino. Pierwsze, marketingowe doświadczenia, zdobywała w agencji Clickad na stanowisku New Business Managera. Po dwóch latach, jako Business Development Manager, rozpoczęła pracę po stronie Wydawcy parentingowego babyboom.pl. Następnie, przez ponad 3 lata zdobywała specjalistyczną wiedzę z zakresu marketingu efektywnościowego w międzynarodowej sieci afiliacyjnej CityAds, w której jako Senior Account Manager koordynowała kluczowe projekty z branży finansowej, ubezpieczeniowej oraz e-commerce. W adrino, jako Head of Performance, będzie odpowiedzialna m.in. za tworzenie, nadzór i realizację strategii działań oraz kampanii wielokanałowych w oparciu o przyjęte KPI.

Do zespołu dołączyła również Magdalena Mrówczyńska, która wcześniej pracowała jako Junior Executive w domu mediowym Mindshare i była odpowiedzialna za planowanie i zakup kampanii telewizyjnych. W adrino jako Account Manager odpowiada za całościową obsługę domów mediowych (kontakt z klientami, sprzedaż kampanii display, rich mobile czy też m.in native i innych).

Nowym Junior Account Managerem w adrino został Michał Kaliński, który posiada ponad 6-letnie doświadczenie w obsłudze klientów, wcześniej związany głównie z branżą finansową oraz pracował jako New Business Manager w agencji Digital BrandAhead.

ilustracjastrzałka

- Dział Agency został wzmocniony nowymi osobami, które swoim świeżym i młodym spojrzeniem wesprą bardzo doświadczony zespół, mają zupełnie nieszablonowe pomysły i szybko nawiązują nowe znajomości, co w pracy Accounta bardzo się liczy – dodaje Michał Karmiński, szef działu Agency w adrino.

Poza wzmocnieniem zespołu w adrino, miało miejsce kilka ważnych zmian personalnych:

Michał Karmiński związany wcześniej ze spółką Email Network awansował ze stanowiska Head of Sales na Agency Sales Director adrino. Michał zarządzał będzie działem sprzedaży agencyjnej trzech spółek: adrino, Email Network oraz LeadR. W branży pracuje już ponad 13 lat, zdobywając swoje doświadczenie między innymi w ARBOinteractive (komórka V2Media – pierwszej sieci reklamy video w Polsce), IDMnet (jako Head of Clipnet), czy też adQuota (sieć reklamy mobilnej). Od 2014 roku najpierw jako Agency Sales Manager, następnie jako Head of agency Sales zajmował się stricte mailingami reklamowymi. Michał od zawsze pracował na stanowiskach związanych ze sprzedażą agencyjną, jest pasjonatem takiego rodzaju pracy, a kontakt z klientami jest jego ulubioną aktywnością.

ilustracjastrzałka

Mariusz Stelągowski awansował na nowo utworzone stanowisko Creative Directora Design Studio. Z adrino związany jest od 7 lat, najpierw jako samodzielny grafik, a od grudnia 2019 roku jako szef nowo utworzonego kilkuosobowego działu Design Studio. Mariusz odpowiedzialny jest m.in za nadzór kreatywny i produkcyjny nad projektami, tworzenie koncepcji kampanii digitalowych (m.in. mechanizmów rich mediowych) dla klientów spółki. Dodatkowo wspomaga pracę nad nowymi produktami i rozwiązaniami w pozostałych kreacjach reklamowych. W branży reklamowej pracuje od blisko 13 lat. Zdobywał doświadczenie pracując m.in w GG Network jako Art Director oraz jako freelancer. Zrealizował setki kampanii reklamowych rich media m.in. dla takich marek, jak: Adamed Pharma S.A., Dermedic, Soraya, Bielenda, T-Mobile, Samsung, Electrolux, Peugeot, Mazda, iRobot, Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec i wielu innych.

 

Źródło: Adrino

www.adrino.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764