logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe osoby i awanse w zespole Adrino

  PR 12.07.2022, przeczytano 2039 razy
ilustracja
Fot. EMILYPOHOTOPASSION

Małgorzata Wojciechowska, Magdalena Mrówczyńska i Michał Kaliński dołączyli do zespołu adrino, firmy technologicznej z kompetencjami agencji digital. Michał Karmiński i Mariusz Stelągowski awansowali. Zespół adrino liczy obecnie już 63 osoby.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-osoby-i-awanse-w-zespole-adrino,396562,artykul.html

Małgorzata Wojciechowska stanęła na czele działu Performance w adrino. Pierwsze, marketingowe doświadczenia, zdobywała w agencji Clickad na stanowisku New Business Managera. Po dwóch latach, jako Business Development Manager, rozpoczęła pracę po stronie Wydawcy parentingowego babyboom.pl. Następnie, przez ponad 3 lata zdobywała specjalistyczną wiedzę z zakresu marketingu efektywnościowego w międzynarodowej sieci afiliacyjnej CityAds, w której jako Senior Account Manager koordynowała kluczowe projekty z branży finansowej, ubezpieczeniowej oraz e-commerce. W adrino, jako Head of Performance, będzie odpowiedzialna m.in. za tworzenie, nadzór i realizację strategii działań oraz kampanii wielokanałowych w oparciu o przyjęte KPI.

Do zespołu dołączyła również Magdalena Mrówczyńska, która wcześniej pracowała jako Junior Executive w domu mediowym Mindshare i była odpowiedzialna za planowanie i zakup kampanii telewizyjnych. W adrino jako Account Manager odpowiada za całościową obsługę domów mediowych (kontakt z klientami, sprzedaż kampanii display, rich mobile czy też m.in native i innych).

Nowym Junior Account Managerem w adrino został Michał Kaliński, który posiada ponad 6-letnie doświadczenie w obsłudze klientów, wcześniej związany głównie z branżą finansową oraz pracował jako New Business Manager w agencji Digital BrandAhead.

ilustracjastrzałka

- Dział Agency został wzmocniony nowymi osobami, które swoim świeżym i młodym spojrzeniem wesprą bardzo doświadczony zespół, mają zupełnie nieszablonowe pomysły i szybko nawiązują nowe znajomości, co w pracy Accounta bardzo się liczy – dodaje Michał Karmiński, szef działu Agency w adrino.

Poza wzmocnieniem zespołu w adrino, miało miejsce kilka ważnych zmian personalnych:

Michał Karmiński związany wcześniej ze spółką Email Network awansował ze stanowiska Head of Sales na Agency Sales Director adrino. Michał zarządzał będzie działem sprzedaży agencyjnej trzech spółek: adrino, Email Network oraz LeadR. W branży pracuje już ponad 13 lat, zdobywając swoje doświadczenie między innymi w ARBOinteractive (komórka V2Media – pierwszej sieci reklamy video w Polsce), IDMnet (jako Head of Clipnet), czy też adQuota (sieć reklamy mobilnej). Od 2014 roku najpierw jako Agency Sales Manager, następnie jako Head of agency Sales zajmował się stricte mailingami reklamowymi. Michał od zawsze pracował na stanowiskach związanych ze sprzedażą agencyjną, jest pasjonatem takiego rodzaju pracy, a kontakt z klientami jest jego ulubioną aktywnością.

ilustracjastrzałka

Mariusz Stelągowski awansował na nowo utworzone stanowisko Creative Directora Design Studio. Z adrino związany jest od 7 lat, najpierw jako samodzielny grafik, a od grudnia 2019 roku jako szef nowo utworzonego kilkuosobowego działu Design Studio. Mariusz odpowiedzialny jest m.in za nadzór kreatywny i produkcyjny nad projektami, tworzenie koncepcji kampanii digitalowych (m.in. mechanizmów rich mediowych) dla klientów spółki. Dodatkowo wspomaga pracę nad nowymi produktami i rozwiązaniami w pozostałych kreacjach reklamowych. W branży reklamowej pracuje od blisko 13 lat. Zdobywał doświadczenie pracując m.in w GG Network jako Art Director oraz jako freelancer. Zrealizował setki kampanii reklamowych rich media m.in. dla takich marek, jak: Adamed Pharma S.A., Dermedic, Soraya, Bielenda, T-Mobile, Samsung, Electrolux, Peugeot, Mazda, iRobot, Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec i wielu innych.

 

Źródło: Adrino

www.adrino.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764