logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Filmteractive Festival: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 13
11. edycja Filmteractive Festival 26-28 / 10 / 2021

Wielu ekspertów uważa, że rok 2020 i 2021 to czas, w którym wreszcie możemy mówić o rewolucji cyfrowej, pozwalającej zbudować przewagę konkurencyjną oraz znacząco poszerzyć skalę i zasięg działań. Przemysły kreatywne nie pozostały w tyle, wykorzystując nowe możliwości. W jaki sposób? Dowiemy się podczas 11. edycji Filmteractive Festival – wydarzenia, które prezentuje trendy, nowe technologie i inspirujące projekty. Tegoroczna edycja odbędzie się online w dniach 26-28.10.2021.

03.11.2021 | przeczytano: 585 razy

Wielu ekspertów uważa, że rok 2020 i 2021 to czas, w którym wreszcie możemy mówić o rewolucji cyfrowej, pozwalającej zbudować przewagę konkurencyjną oraz znacząco poszerzyć skalę i zasięg działań. Przemysły kreatywne nie pozostały w tyle, wykorzystując nowe możliwości. W jaki sposób? Dowiemy się podczas 11. edycji Filmteractive Festival - wydarzenia, które prezentuje trendy, nowe technologie i inspirujące projekty. Tegoroczna edycja odbędzie się online w dniach 26-28.10.2021. IAB Polska jest partnerem wydarzenia.

25.10.2021 | przeczytano: 352 razy

Wideo w Internecie zmienia układ siły na rynku reklamowym. Według badania Wideo mobile 2016, ponad 40 proc. użytkowników deklaruje, że ogląda wideo online na urządzeniach mobilnych. Konsumenci są również coraz bardziej skłonni wydawać pieniądze na tego typu transmisje, które są tym samym najdynamiczniej rozwijającym się formatem digital. Dzięki temu wideo online stanowi idealne rozwiązanie dla firm szukających nowych sposobów na przyciągnięcie uwagi widza. Jest o co walczyć, gdyż ludzki mózg zapamiętuje ponad 50 procent z tego co jednocześnie widzi i słyszy. Tylko jak osiągnąć zamierzony efekt?

09.10.2017 | przeczytano: 595 razy

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Światowe Centrum Badań nad Reklamą (WARC), ponad 84 proc. treści w internecie udostępnianych jest przez platformy „dark social”, czyli w miejscach, które są trudno lub wcale niemierzalne dla internetowych narzędzi analitycznych. Mimo to, 90 proc. budżetu reklamowego dla mediów społecznościowych wydawane jest na platformach publicznych. Czy branża marketingowa jest skazana na nieczytelne statystyki?

12.09.2017 | przeczytano: 576 razy

Specjaliści marketingu preferują social media i materiały eksperckie. Internauci, choć cenią dobrą rozrywkę i humor w wydaniu marek, ale chcąc się dowiedzieć więcej na temat produktów, szukają bardziej praktycznych informacji takie wnioski płyną z raportu „Content Marketing 2014”, opublikowanego przez agencję Digital One i firmę badawczą Polskie Badania Internetu (PBI). 

02.03.2015 | przeczytano: 2473 razy

We wrześniu w Łodzi odbędzie się trzecia edycja imprezy branżowej Filmteractive (do tej pory znanej jako Filmteractive Festival). Filmteractive 2013 to formuła trzy w jednym - połączenie konferencji biznesowej (Filmteractive Conference), targów innowacyjnego contentu audiowizualnego (Filmteractive Market ) oraz festiwalu dla twórców audiowizualnych (Filmteractive Festival). Tematem przewodnim konferencji będą w tym roku trendy związane z tzw. Second Screen.

16.05.2013 | przeczytano: 1121 razy

Do konkursu „Męski świat” marki WARS zgłoszono 107 filmów. Jury do nagród głównych tego konkursu nominowało 10 z nich. Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni, a ich filmy zaprezentowane publiczności już w tym tygodniu podczas gali Filmteractive Festival. Jednocześnie organizatorzy podjęli decyzję o przyznaniu trzech nagród festiwalowych w trzech kategoriach tematycznych dla najlepszych prac zgłoszonych w formule „call for projects”.

19.09.2012 | przeczytano: 1093 razy

Steven Allison, Senior Technical Evengelist odpowiedzialny w Adobe za technologie wideo w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki oraz Tomasz Kreczmar, redaktor naczelny kanału Hyper+ dołączyli do grona prelegentów Filmteractive Festivalu.

04.09.2012 | przeczytano: 1201 razy

Sławomir Idziak, znany operator filmowy, reżyser i scenarzysta będzie uczestnikiem i prelegentem drugiej edycji Filmteractive Festivalu. Obok niego w gronie prelegentów znajdą się także m.in. David Kang, wiceprezes koncernu Estee Lauder Companies odpowiedzialny za obszar digital czy Christopher Sandberg, dwukrotny zwycięzca International Emmy Awards. Istotnym punktem w programie festiwalu, dostępnym już na stronie internetowej, będzie debata dotycząca przyszłości telewizji.

20.08.2012 | przeczytano: 809 razy

Serwis MillionYou.com został partnerem drugiej edycji Filmteractive Festival. W ramach tegorocznej edycji Filmteractive Festival agencja Digital One i MillionYou.com stworzą filmy reklamowe dla wybranego Brand Managera z jego marką w roli głównej, oraz wesprą jego markę działaniami promocyjnymi – wartość całego projektu to 100 tys. zł.

09.05.2012 | przeczytano: 1083 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 13)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764