logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GRAAL: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
„Taka sytuacja…” - Salatino w kampanii o byciu gotowym na każdą sytuację

Salatino, marka funkcjonalnych sałatek z rybą, rozpoczęła intensywne działania reklamowe pod hasłem „Gotowe na każdą porę”. W swojej nowej kampanii Salatino prezentuje się jako natychmiastowe, zdrowe rozwiązanie na przeróżne codzienne sytuacje związane z szybkim zaspokajaniem głodu.

23.09.2020 | przeczytano: 1002 razy
Graal wzmacnia działania trade marketingowe

Ruszyła największa w historii firmy kampania Graala – producenta przetworów rybnych w puszkach. Marka zwraca w niej uwagę na możliwość wykorzystywania swoich produktów w daniach na co dzień, przypomina o ich wysokich wartościach zdrowotnych, a także o bezpieczeństwie i wspieraniu odporności. Dodatkową motywacją do zakupów ma być promocja, w której główną nagrodą jest wysokiej klasy samochód osobowy.

17.09.2020 | przeczytano: 738 razy
Marka Graal wzmacnia działania reklamowe i zgarnia nagrody

Pierwsze półrocze 2020 roku było dla Grupy Kapitałowej Graal niezwykle intensywne. Pomimo ograniczeń związanych z pandemią marka odnotowała wzrosty sprzedaży, a produkty Graal wyróżnione zostały czterema prestiżowymi nagrodami konsumenckimi. W czerwcu zrealizowana została największa w historii firmy kampania reklamowa, obejmująca swym zasięgiem TV, internet, prasę branżową i punkty sprzedaży. Marka intensyfikuje też aktywność w mediach społecznościowych.

08.07.2020 | przeczytano: 709 razy
Blisko 8 tys. internautów wzięło udział w wirtualnej kolacji z rybami Graal

Grupa Graal stawia na komunikację digitalową. E-kolacją, czyli wirtualnym spotkaniem użytkowników i znanych influencerów przy daniach rybnych, marka zainicjowała nowy format komunikacyjny, który zamierza włączyć do regularnych działań marketingowych.

27.04.2020 | przeczytano: 537 razy
Rozpoczęła się konferencja Multiscreen Day 2019

Jak podaje serwis sport.pl, już pięć lat temu szef Netfliksa Reed Hastings zapowiadał, że do 2030 r. tradycyjna – liniowa – telewizja umrze, a zastąpią ją serwisy streamingowe, takie jak Netflix czy Hulu. Wtedy jeszcze wydawało się, że to dość abstrakcyjne przepowiednie – komentuje Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska. Dom mediowy jest partnerem głównym konferencji dla branży medialnej – Multiscreen Day 2019, która rozpoczęła się dzisiaj w Warszawie. Organizatorem 4. edycji konferencji jest magazyn „Media & Marketing Polska" oraz serwis informacyjny MMP24, wydawane przez VFP Communications.

03.04.2019 | przeczytano: 730 razy
Multiscreen Day 2019: Trendy komunikacji marketingowej na wielu ekranach

Już 3 kwietnia br. w MsMermaid - Conference Center at The Tides (Wioślarska 8, Warszawa) odbędzie się jedna z najważniejszych konferencji dla branży medialnej – Multiscreen Day 2019. Organizatorem 4. edycji konferencji jest magazyn „Media & Marketing Polska" oraz serwis informacyjny MMP24, wydawane przez VFP Communications.

25.02.2019 | przeczytano: 638 razy
Albedo Marketing i SuperFish „W parze ze smakiem”

Fiat 500 oraz 300 najmodniejszych torebek O Bag to nagrody, które można zdobyć w startującej dziś promocji konsumenckiej “W parze ze smakiem”. Akcję przygotowała agencja Albedo Marketing dla firmy Graal Sp. z o.o. Innowacyjny mechanizm oraz realizacja działań w kanale on-line mają zwrócić uwagę konsumentów na wprowadzenie nowej linii produktów SuperFish. Działania prowadzone będą do 16. listopada br.

16.09.2016 | przeczytano: 1302 razy

W ramach współpracy agencja 24/7Communication będzie odpowiedzialna za obsługę biura prasowego, a także opracowywanie strategii komunikacyjnych marki Graal. Ponadto agencja kompleksowo zajmie się działaniami w obszarze social media.

17.08.2015 | przeczytano: 710 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764