logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Herbapol-Lublin: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 44
Big-Active promuje herbaty zielone w kampanii TV i online

W trwającej kampanii „Najwięcej przyjemności w jednej torebce”, marka Big-Active promuje swoje herbaty zielone. Dynamiczny i zaskakujący, a jednocześnie pełen harmonii spot stanowi zaproszenie do odkrywania codziennych chwil przyjemności z filiżanką zielonej herbaty Big-Active. Video jest emitowane w kanałach telewizyjnych oraz digitalowych.

29.02.2024 | Z rynku | przeczytano: 505 razy
75 lat Herbapolu-Lublin - kampania TV i digital

W 2024 roku Herbapol-Lublin obchodzi 75-lecie istnienia. Rocznicowe hasło - „75 lat zakochani w naturze – z wzajemnością” - idealnie wyraża główną wartość firmy, która od zawsze jest głęboko zakorzeniona w naturze, jednocześnie dynamicznie się rozwijając, zgodnie z najnowszymi trendami. Herbapol-Lublin przygotował bogaty program świętowania tej wyjątkowej rocznicy, a jego pierwszym punktem jest kampania, w której promowane są wiodące produkty firmy. W spotach emitowanych w stacjach telewizyjnych oraz online zaprezentowane zostało również okolicznościowe logo.

14.02.2024 | Z rynku | przeczytano: 459 razy
Daria Ładocha w kampanii musów Herbapol

Musy owocowe Herbapol innowacyjnie poszerzyły półkę dżemową. Stanowią one odpowiedź na potrzeby tych konsumentów, którzy chcą, by przygotowywane przez nich posiłki były różnorodne, smaczne i efektownie podane, a jednocześnie poszukują rozwiązań ułatwiających codzienne gotowanie – czyli ciekawych i prostych w użyciu produktów.

16.01.2024 | Z rynku | przeczytano: 440 razy
Kampania herbat zielonych Big-Active

Trwa kampania herbat zielonych Big-Active, pod hasłem „Najwięcej przyjemności w jednej torebce”. Obejmuje ona emisje spotu w stacjach telewizyjnych, a także w kanałach online - na YouTube, Player oraz PolsatGo. Dynamiczny, zaskakujący, a przy tym zmysłowy i kobiecy materiał video stanowi zaproszenie do odkrywania nowego wymiaru przyjemności, którą zapewniają zielone herbaty Big-Active.

31.08.2023 | Z rynku | przeczytano: 390 razy
Herbapol-Lublin promuje musy owocowe w kampanii z Darią Ładochą

Wystartowała nowa kampania „Muśnij sobie!”, w której Herbapol-Lublin promuje swoje musy owocowe. W przygotowanych spotach, Daria Ładocha – ekspertka kulinarna i pasjonatka zdrowego stylu życia, pokazuje jak wiele możliwości kulinarnych dają te produkty i jak łatwe jest ich użycie. Materiały video będą szeroko emitowane w Internecie, pojawią się także w kanałach Darii Ładochy.

25.08.2023 | Z rynku | przeczytano: 566 razy
Herbalove – kampania napojów herbaciano-owocowych Herbapolu

Herbapol-Lublin startuje z nową kampanią wspierającą napoje herbaLOVE. Jej hasło - „Z miłości do smaku i orzeźwienia!”, doskonale podkreśla wyjątkowość produktów, które zaskakują fantazyjnymi kompozycjami ziół i owoców i zapewniają naturalne orzeźwienie. Działania promujące herbaLOVE będą prowadzone w szerokim zakresie w mediach digitalowych i oparte będą na formacie video oraz angażujących formach. Intensywna kampania trwać będzie przez cały wiosenno-letni sezon.

30.05.2023 | Z rynku | przeczytano: 512 razy

Działając w zgodzie z najnowszymi trendami, Herbapol-Lublin S.A. rozpoczyna komunikację na Tik Toku. Marka uruchomiła tam swój profil @herbapol_masztownaturze, na którym regularnie pojawiać się będą angażujące i przygotowane w lekkiej formie filmiki. Herbapol zapowiada systematyczny rozwój tego kanału komunikacji.

17.10.2022 | Z rynku | przeczytano: 248 razy
„Herbapol-Lublin” startuje z kampanią nowych napojów Herbalove

Firma „Herbapol-Lublin” S.A. rozpoczyna kampanię wspierającą nowości, jakimi są napoje owocowo-herbaciane herbaLOVE. Hasło kampanii - „Z miłości do smaku i orzeźwienia!” podkreśla najważniejsze atrybuty tych produktów. Działania będą prowadzone w szerokim zakresie nie tylko w kanałach digitalowych, wykorzystane zostaną również nośniki outdoorowe.

06.06.2022 | Z rynku | przeczytano: 930 razy

Agencja Walk PR wygrała przetarg na obsługę marek spożywczych z portfolio firmy „Herbapol-Lublin” S.A. W ramach rozpoczętej w 2022 roku współpracy agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań komunikacyjnych, obejmujących projekty Brand PR, Social Media oraz komunikację korporacyjną. Zakres obowiązków obejmuje także doradztwo strategiczne oraz bieżący kontakt z mediami.

11.01.2022 | Z rynku | przeczytano: 418 razy
Marka Herbapol Polana startuje z kampanią reklamową

Marka Herbapol Polana wystartowała z pierwszą w swojej historii kampanią reklamową.  Kampania potrwa przez cały listopad. Emisję spotu zaplanowano w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych oraz na platformach VoD i w serwisie Youtube. Reżyserię reklamy powierzono duetowi Frydrych & Zdanowski, a za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Highnoon. Zakup mediów realizował dom mediowy MediaCom.

02.11.2021 | Z rynku | przeczytano: 1475 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 44)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764