logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Herbapol-Lublin” startuje z kampanią nowych napojów Herbalove

  PR 06.06.2022, przeczytano 918 razy
ilustracja

Firma „Herbapol-Lublin” S.A. rozpoczyna kampanię wspierającą nowości, jakimi są napoje owocowo-herbaciane herbaLOVE. Hasło kampanii - „Z miłości do smaku i orzeźwienia!” podkreśla najważniejsze atrybuty tych produktów. Działania będą prowadzone w szerokim zakresie nie tylko w kanałach digitalowych, wykorzystane zostaną również nośniki outdoorowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_herbapol-lublin_-startuje-z-kampania-nowych-napojow-herbalove,396166,artykul.html

herbaLOVE to nowe, niegazowane napoje marki Herbapol, stanowiące unikalne połączenie herbaty, owoców i ziół. Doskonale orzeźwiają i gaszą pragnienie, również dzięki wyważonej słodyczy. Tym, co je wyróżnia, są oryginalne, a jednocześnie bardzo harmonijne smaki. Są dostępne w pięciu wariantach: herbaLOVE Biała herbata, arbuz i mięta, herbaLOVE Zielona herbata, mango i pokrzywa, herbaLOVE Biała herbata, malina i kwiat lipy, herbaLOVE Zielona herbata, poziomka i rumianek oraz herbaLOVE Czarna herbata, kwiat wiśni i skrzyp.

Wraz z początkiem czerwca wystartowała kampania „Z miłości do smaku i orzeźwienia” promująca te nowości.

– Hasło kampanii w prosty sposób wyraża to, co najważniejsze w herbaLOVE – mówi Agnieszka Pragacz, Senior Brand Manager w Herbapol-Lublin. – Napoje te powstały z naszej pasji i miłości do herbaty, owoców i ziół. Pozytywnie zaskakują niebanalnymi, fantazyjnymi smakami, dostarczając jednocześnie naturalnego orzeźwienia.

Kampania obejmować będzie intensywne działania w kanałach digitalowych. Produkty herbaLOVE będą promowane poprzez VOD oraz szeroko w Social Mediach (Facebook, Instagram, Tik Tok), jak również poprzez akcje z influencerami.

- Stawiamy na atrakcyjny, przyciągający przekaz i nowoczesne formy komunikacji – podkreśla Agnieszka Pragacz. – Jesteśmy przekonani, że dzięki temu szeroko i skutecznie dotrzemy do wszystkich, którzy tego lata chcą poczuć pełnię naturalnego orzeźwienia.

Klipy będą emitowane w najpopularniejszych serwisach streamingowych w tym m.in. w Player.pl, Polsat Box, a także na platformie Youtube.

Zaplanowana została również kampania na nośnikach OOH. Billboardy oraz formaty typu Citylight ukazujące herbaLOVE zobaczymy na ulicach największych polskich miast oraz w okolicach najważniejszych ciągów komunikacyjnych w kraju. Dodatkowo, kampania otrzyma silne wsparcie poprzez intensywne działania PR-owe oraz trade marketingowe.

Za koncepcję i kreację kampanii odpowiedzialna jest Czteryczwarte Brand Design, a za produkcję klipu Agencja Kreatywna Carla Zuri. Media na potrzeby działań zakupił dom mediowy Mediacom.

Źródło: „Herbapol-Lublin” S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764