logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Męskie Granie: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 39
Kaplica Sykstyńska bez wyjazdu do Włoch – wystawa multimedialna

Największy skarb Watykanu, miejsce papieskiego konklawe, drugi najczęściej odwiedzany obiekt muzealny na świecie – mowa oczywiście o Kaplicy Sykstyńskiej, która od ponad 500 lat inspiruje artystów, badaczy i turystów. Zapierające dech w piersiach, słynne freski wykonane ręką Michała Anioła uważane są za jedno z najważniejszych dzieł w historii ludzkości. Dzięki multimedialnej wystawie „Kaplica Sykstyńska. Dziedzictwo”, która już 18 listopada zawita do Polski, zaistnieje możliwość zapoznania się z tym ponadczasowym dziełem bez wyjazdu do Włoch.

27.10.2023 | przeczytano: 1344 razy

Škoda po raz kolejny została partnerem mobilnej sceny Radia 357, będącej już nieodłączną częścią trasy koncertowej „Żywiec Męskie Granie”. Wystąpią na niej młode zespoły i artyści. Tegoroczna mobilna scena zaskakuje nie tylko świetnym line-up’em, ale także wyglądem uwzględniającym nową identyfikację wizualną Škody. Projekt odwzorowuje system Infotainment znany z pojazdów producenta. 14. edycja niezwykłego festiwalu rozpoczyna się już 16 czerwca 2023r. w Szczecinie, a trasa trwać będzie aż do końca sierpnia.

19.06.2023 | przeczytano: 516 razy
Cape Morris wzmacnia dział social media

Cape Morris powiększa zespół o trzech specjalistów. Do teamu zajmującego się social media dołączył Łukasz Korczewski, Aleksandra Sawko i Kuba Matuszewski.

16.05.2023 | przeczytano: 840 razy

Żabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji partnerzy zaskakują innowacyjną kreacją marketingową z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino. W jednym ze spotów reklamowych, który pojawił się w social mediach, Vito śpiewa wspólnie z kasjerką z Żabki fragment piosenki „Maj”. Jednocześnie sieć zachęca swoich klientów, będących użytkownikami Żappki, do udziału w loterii, w ramach której mogą oni wygrać bilety na kultową już trasę koncertową Męskie Granie. Żabka przygotowała także ofertę specjalną – „Zestaw na Bifor”, czyli nowe panini z gyrosem roślinnym oraz piwem Żywiec dostępne w wyjątkowej cenie 10 zł za zestaw.

24.06.2022 | przeczytano: 533 razy (komentarzy: 1)
Nagrody IAB MIXX Awards 2021 rozdane

2 grudnia poznaliśmy zwycięzców w konkursie IAB MIXX Awards. Najlepszą kampanią digitalową okazał się projekt „Najmłodszy headhunter na świecie” przygotowany przez Publicis Worldwide Polska dla Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW.

02.12.2021 | przeczytano: 682 razy

Jury IAB MIXX Awards spośród ponad 230 zgłoszeń wyłoniło 68 nominacji do nagród. Laureatów poznamy 2 grudnia podczas uroczystej gali, połączonej w tym roku z konferencją prezentującą case studies najbardziej inspirujących kampanii.

05.11.2021 | przeczytano: 670 razy
Rock Radio patronem radiowym Męskiego Grania 2021

Za nami premiera tegorocznego hymnu trasy koncertowej Męskie Granie, sponsorowanej przez markę Żywiec. 30 czerwca br. fani projektu usłyszeli singiel „I Ciebie też, bardzo" w wykonaniu Męskie Granie Orkiestra 2021. Piosenkę tuż po 12:00 zagrało premierowo Rock Radio, które jest patronem radiowym trasy i w związku z tym przygotowuje też specjalne programy oraz relacje z poszczególnych koncertów.

06.07.2021 | przeczytano: 379 razy

Po roku przerwy spowodowanej pandemią wracają koncerty i festiwale muzyczne. Tego lata ponownie odbędzie się także najpopularniejsza polska trasa koncertowa, czyli Męskie Granie sponsorowane przez markę Żywiec. Duża część promocji wydarzenia zostanie zrealizowana w portalu Gazeta.pl.

30.06.2021 | przeczytano: 570 razy
Homo Quaranticus - czyli czym żyli polscy Internauci w 2020

W minionym roku głównymi tematami rozmów w Internecie były zakupy online, Netflix, dresy i praca z domu, jak wynika z raportu SentiOne. Co ciekawe, o tej ostatniej znacznie częściej rozmawiano, niż faktycznie ją wykonywano. Zaskoczeniem jest również ogromny wzrost zainteresowania siecią klubów fitness Zdrofit w okresie zamknięcia siłowni - rozmawiano o nim pięć razy częściej niż przed pandemią.

16.03.2021 | przeczytano: 433 razy
Branża alkoholowa

Branże regulowane w social media: Branża alkoholowa

Niewątpliwie regulacja dotycząca napojów alkoholowych uznawana jest za jedno z najbardziej rozbudowanych ograniczeń reklamy w prawie polskim. Wynika to z faktu, że ustawodawca różnicuje zasady prowadzenia reklamy, promocji oraz sponsoringu w zależności od zawartości alkoholu w danym napoju lub od jego rodzaju. Zapraszamy do lektury artykułu pochodzącego z najnowszej publikacji Grupy Roboczej Social Media IAB Polska.

05.03.2021 | przeczytano: 1541 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 39)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764