logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MAKRO: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 43
Tydzień Kuchni Polskiej w Makro Polska

Jak co roku MAKRO Polska z okazji Święta Niepodległości organizuje Tydzień Kuchni Polskiej. Jest to kluczowa akcja w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne, który promuje patriotyzm kulinarny oraz zachęca konsumentów do wspierania lokalnych restauracji. W bieżącym roku akcja ma na celu również wsparcie restauratorów, dla których obecny czas jest pełen wyzwań.

09.09.2022 | przeczytano: 452 razy
Pierwszy sklep modelowy Odido w Polsce

Pierwszy sklep modelowy ODIDO w Polsce pojawił się 9.08. w hali MAKRO w Gdyni. Celem było zapoznanie przedsiębiorców z nowym formatem sieci pod zielono-pomarańczowym szyldem. To początek ODIDO EXPO. Sklepy modelowe pojawią się także w innych miastach w Polsce. Najbliższe otwarcia zaplanowane jest na 30 sierpnia we wrocławskiej hali MAKRO, 20 września w Rzeszowie oraz 11 października w hali zlokalizowanej w Ząbkach koło Warszawy.

29.08.2022 | przeczytano: 488 razy
Kampania marketingowa programu „Zielone etykiety”

„Kupujesz więcej, płacisz mniej” – to hasło kampanii reklamowej prowadzonej przez MAKRO Polska. Celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu „Zielone etykiety”, którym objętych jest już ponad 7000 najczęściej produktów z oferty MAKRO.

26.08.2022 | przeczytano: 415 razy
Kampania marketingowa programu „Zielone etykiety” Makro

„Kupujesz więcej, płacisz mniej” – to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez MAKRO Polska. Celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu „Zielone etykiety”, którym objętych jest już ponad 7000 najczęściej produktów z oferty MAKRO.

11.08.2022 | przeczytano: 354 razy
Firma Nikon zdobyła pięć nagród Red Dot

Firma Nikon z przyjemnością informuje, że jej pięć produktów otrzymało nagrodę „Red Dot Award: Product Design 2022”. Tegoroczna edycja konkursu była szczególnie udana dla firmy Nikon, ponieważ flagowy pełnoklatkowy aparat bezlusterkowy Nikon Z 9 został uhonorowany tytułem za „Best of the Best” (Najlepszy z najlepszych). Inne nagrodzone produkty to pięknie zaprojektowany aparat Nikon Z fc i średni teleobiektyw makro NIKKOR Z MC 105mm f/2.8 VR S.

20.05.2022 | przeczytano: 364 razy
Makro Polska rusza z kampanią rebrandingową marki Fine Life

8 marca wyznacza początek kampanii, której celem jest odświeżenie wizerunku i wyglądu Fine Life, marki własnej sieci METRO. Głównymi celami rebrandingu jest stworzenie marki atrakcyjnej dla konsumentów, gwarantującej korzystną odsprzedaż klientom Traders oraz zwiększającej ich konkurencyjność na rynku.

11.03.2022 | przeczytano: 346 razy
Laserowe projektory Epson tworzą magiczny świat obrazów i listów Vincenta Van Gogha

Znana na całym świecie, legendarna wystawa multimedialna - VAN GOGH Multi-Sensory Exhibition zachwyca polską publiczność. Jakość wrażeń wizualnych gwarantuje technologia Epson 3LCD.

08.12.2021 | przeczytano: 873 razy
Ekologiczne opakowania w Makro Polska

Produkty wybranych marek własnych z oferty MAKRO Polska zyskują nowe, bardziej ekologiczne opakowania. Można je już znaleźć na półkach w halach sieci w całym kraju.

14.02.2021 | przeczytano: 315 razy
Kampania świąteczna Makro Polska zachętą do wspierania lokalnej gastronomii

Sieć hurtowni MAKRO Polska rozpoczęła kampanię „Daj swojej kuchni odpocząć”, której celem jest zachęcenie klientów do zamawiania swoich ulubionych świątecznych dań w restauracjach działających w ich okolicy. Kampania odbywa się w ramach globalnej akcji w 18 krajach, w których obecna jest METRO Group.

20.11.2020 | przeczytano: 531 razy
Dzień Własnego Biznesu: projekcja świetlna na fasadzie katowickiego Spodka

Nadchodzi święto wszystkich przedsiębiorców! 13 października odbywa się międzynarodowy Dzień Własnego Biznesu. Wydarzenie ma na celu docenienie i wsparcie przedsiębiorców z sektora handlowo-usługowego oraz celebrowanie przedsiębiorczości. Z tej okazji przed dwa wieczory poprzedzające akcję katowicki Spodek rozświetliło hasło symbolicznie wyrażające wsparcie dla polskich przedsiębiorców z sektora MSP.

12.10.2020 | przeczytano: 660 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 43)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764