logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwszy sklep modelowy Odido w Polsce

  PR 29.08.2022, przeczytano 1428 razy
ilustracjastrzałka

Pierwszy sklep modelowy ODIDO w Polsce pojawił się 9.08. w hali MAKRO w Gdyni. Celem było zapoznanie przedsiębiorców z nowym formatem sieci pod zielono-pomarańczowym szyldem. To początek ODIDO EXPO. Sklepy modelowe pojawią się także w innych miastach w Polsce. Najbliższe otwarcia zaplanowane jest na 30 sierpnia we wrocławskiej hali MAKRO, 20 września w Rzeszowie oraz 11 października w hali zlokalizowanej w Ząbkach koło Warszawy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwszy-sklep-modelowy-odido-w-polsce,397025,artykul.html

Otwarcie pierwszego sklepu modelowego w hali MAKRO w Gdyni cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem.

– W czasie  Expo w Gdyni, które trwało od 9 do 16 sierpnia, odwiedziło nas kilkuset właścicieli sklepów. W ramach spotkań przedsiębiorcy dowiedzieli się więcej o naszym nowym formacie i poznali każdy element sklepu modelowego. Na miejscu towarzyszyli im przedstawiciele ODIDO, którzy na bieżąco odpowiadali na pojawiające się pytania, w tym na jak szybko można wprowadzić swój sklep do sieci – mówi Robert Dąbek, Menedżer ds. Franczyzy w MAKRO Polska.

Sklep modelowy wykorzystywany w ramach ODIDO Expo jest wierną repliką prawdziwego sklepu.

ilustracjastrzałka

– Aby dobrze odzwierciedlić rzeczywiste wnętrze nowoczesnego ODIDO, sklep został w pełni zatowarowany, wyposażony w funkcjonalne regały i urządzania, oznakowany a nad wszystkim zawisło nowoczesne oświetlenie, podobnie jak w innych nowo otwieranych  sklepach naszej sieci. Nie mogło również zabraknąć kącika kawowego i urządzeń do przygotowywania ciepłych przekąsek, które są dostępne w naszej ofercie. – dodaje Robert Dąbek. –  Poprzez sklepy modelowe w różnych miastach chcemy przybliżyć klientom nowy format sieci ODIDO. – mówi. – Zależy nam na bezpośrednim spotkaniu z właścicielami i przedstawieniu im pełnej oferty korzyści jakie gwarantuje wejście do sieci ODIDO. Właśnie dlatego przy okazji zakupów w MAKRO mogą obejrzeć odświeżone wnętrze i dowiedzieć się więcej o możliwościach współpracy.

ilustracjastrzałka

Źródło: MAKRO Cash & Carry Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764