logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Novotel: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 58
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2024!

Po zakończeniu pierwszego etapu ocen, Jury 22. edycji konkursu Złote Spinacze wyłoniło aż 111 projektów, które zakwalifikowane zostały do drugiego etapu i będą rywalizować o nagrody. W tym roku najwięcej nominacji otrzymały agencje: 38 Content Communication (10 nominacji), K+Group (8 nominacji) oraz Linkleaders i Big Picture (po 6 nominacji).

11.10.2024 | Konkursy | przeczytano: 345 razy
Spanish Touch: hiszpański design w Warszawie

Hiszpania zachwyca pięknymi krajobrazami, wyśmienitą kuchnią i licznymi zabytkami światowej klasy. Należy jednak pamiętać, że jest ona również prawdziwym rajem dla wszystkich miłośników architektury i designu. Dzięki Ambasadzie Hiszpanii przy wsparciu agencji OKK! PR już 19 czerwca b.r. będzie można w Warszawie poznać „designerską twarz” ojczyzny Gaudiego. Tego dnia, w ramach „SPAIN IS IN”, będziemy bowiem świętować Dzień Designu Hiszpańskiego pod hasłem „SPANISH TOUCH”.

09.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 670 razy (komentarzy: 4)
„Między nami żywiołami” - wspólna kampania Novotel, Disney i Pixar

Z okazji premiery filmu „Między nami żywiołami” Novotel we współpracy z wytwórniami Disney i Pixar realizują kampanię, która potrwa przez całe lato. „Między nami żywiołami” to nowa produkcja fabularna, której akcja rozgrywa się w Mieście Żywiołów zasiedlonym przez tworzących jedną społeczność przedstawicieli czterech elementów: Ognistych, Wodnistych, Glebiarzy i Powietrznych.

14.07.2023 | Z rynku | przeczytano: 1324 razy
Jak wysypiać się w podróży - nowa kampania marki Novotel we współpracy z aplikacją Calm

Aby promować wellness w zakresie snu i wypoczynku w podróży Novotel wzbogaca doświadczenia gości o nowe rozwiązania oparte na współpracy z Calm, aplikacją do snu, medytacji i relaksu. Wśród nich znalazł się pełny dostęp do specjalnej wersji aplikacji Novotel x Calm Mini z ekskluzywnymi medytacjami, muzyką do snu i Sleep Stories oraz udogodnienia w hotelach. W ramach kampanii marka przygotowała unikalne doświadczenie dla międzynarodowych dziennikarzy w Novotel Gdańsk Marina.

04.04.2023 | Z rynku | przeczytano: 797 razy
Promo Show 2023: Podsumowanie

210 wystawców, 600 brandów i 8150 zwiedzających, w tym 1266 reprezentantów z ponad 20 krajów. 3 hale, setki artykułów promocyjnych, warsztaty i pokazy mediów oraz maszyn, premiery produktów oraz urządzeń. Tak w dwóch zdaniach można podsumować Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW.

17.02.2023 | Z rynku | przeczytano: 2183 razy
Podsumowanie Promo Show 2023

210 wystawców, 600 brandów i 8150 zwiedzających, w tym 1266 reprezentantów z ponad 20 krajów. 3 hale, setki artykułów promocyjnych, warsztaty i pokazy mediów oraz maszyn, premiery produktów oraz urządzeń. Tak w dwóch zdaniach można podsumować Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW.

14.02.2023 | Z rynku | przeczytano: 1771 razy
Novotel szykuje się do startu z nowym filmem Disney i Pixar Buzz Astral

Novotel, we współpracy z Disneyem i Pixarem, ogłasza międzygalaktyczną kampanię z okazji premiery nowego filmu „Buzz Astral”, która potrwa całe lato i wystartowała 16 czerwca. Nowy film animowany, który wszedł do kin 17 czerwca, przedstawia historię i przygody bohaterskiego strażnika kosmosu, Buzza Astrala. Z tej okazji Novotel w ponad 50 krajach biorących udział w kampanii przygotował atrakcje i niespodzianki inspirowane filmem dla gości. Podobna współpraca zaowocowała już sukcesem podczas premiery filmów Disneya i Pixara - Naprzód, Co w duszy gra oraz Luca.

21.06.2022 | Z rynku | przeczytano: 611 razy
Paris Saint-Germain i Accor rozgrywają mecz bez ograniczeń - nowa kampania ALL – Accor Live Limitless

Accor, wiodąca światowa grupa hotelarska, startuje z nową kampanią marketingową. W ramach ALL – Accor Live Limitless, grupa odwróciła piłkarskie zasady. Tym razem to zawodnicy Paris Saint-Germain wręczyli sędziemu żółtą kartkę, którą była złota karta ALL pozwalająca odkryć doświadczenia płynące z unikatowego programu lojalnościowego. Do akcji dołączyli znani gracze, a swoją obecnością zaszczycił ich legendarny piłkarz Ronaldinho. Drużyny rozegrały na stadionie Parc des Princes w Paryżu wyjątkowy mecz „bez ograniczeń”.

21.02.2022 | Z rynku | przeczytano: 858 razy
Potęga personalizacji – 9 odsłon OOH magazine

Najnowszy numer OOH magazine już na rynku, a w nim baza wiedzy o marketingu rynku automotive. Wydawca postanowił, że oprócz głównej okładki tego numeru, wykona dodatkowo personalizowane dla osób i firm, które w tym numerze pojawiły się na jego łamach. Personalizacja bowiem to klucz do sukcesu.

05.02.2020 | Nowości wydawnicze | przeczytano: 893 razy
Konferencja Digital Signage już 18 kwietnia w Warszawie

Bezpłatne spotkanie Digital Signage skierowane jest do pasjonatów nowoczesnych rozwiązań technologicznych, znajdujących zastosowanie w marketingu cyfrowym. Konferencja odbędzie się 18 czerwca o godz. 9:00 w Hotelu Novotel w Warszawie.

29.03.2019 | Z rynku | przeczytano: 1228 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 58)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764