logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Novotel: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 56
„Między nami żywiołami” - wspólna kampania Novotel, Disney i Pixar

Z okazji premiery filmu „Między nami żywiołami” Novotel we współpracy z wytwórniami Disney i Pixar realizują kampanię, która potrwa przez całe lato. „Między nami żywiołami” to nowa produkcja fabularna, której akcja rozgrywa się w Mieście Żywiołów zasiedlonym przez tworzących jedną społeczność przedstawicieli czterech elementów: Ognistych, Wodnistych, Glebiarzy i Powietrznych.

14.07.2023 | przeczytano: 944 razy
Jak wysypiać się w podróży - nowa kampania marki Novotel we współpracy z aplikacją Calm

Aby promować wellness w zakresie snu i wypoczynku w podróży Novotel wzbogaca doświadczenia gości o nowe rozwiązania oparte na współpracy z Calm, aplikacją do snu, medytacji i relaksu. Wśród nich znalazł się pełny dostęp do specjalnej wersji aplikacji Novotel x Calm Mini z ekskluzywnymi medytacjami, muzyką do snu i Sleep Stories oraz udogodnienia w hotelach. W ramach kampanii marka przygotowała unikalne doświadczenie dla międzynarodowych dziennikarzy w Novotel Gdańsk Marina.

04.04.2023 | przeczytano: 650 razy
Promo Show 2023: Podsumowanie

210 wystawców, 600 brandów i 8150 zwiedzających, w tym 1266 reprezentantów z ponad 20 krajów. 3 hale, setki artykułów promocyjnych, warsztaty i pokazy mediów oraz maszyn, premiery produktów oraz urządzeń. Tak w dwóch zdaniach można podsumować Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW.

17.02.2023 | przeczytano: 1788 razy
Podsumowanie Promo Show 2023

210 wystawców, 600 brandów i 8150 zwiedzających, w tym 1266 reprezentantów z ponad 20 krajów. 3 hale, setki artykułów promocyjnych, warsztaty i pokazy mediów oraz maszyn, premiery produktów oraz urządzeń. Tak w dwóch zdaniach można podsumować Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW.

14.02.2023 | przeczytano: 1404 razy
Novotel szykuje się do startu z nowym filmem Disney i Pixar Buzz Astral

Novotel, we współpracy z Disneyem i Pixarem, ogłasza międzygalaktyczną kampanię z okazji premiery nowego filmu „Buzz Astral”, która potrwa całe lato i wystartowała 16 czerwca. Nowy film animowany, który wszedł do kin 17 czerwca, przedstawia historię i przygody bohaterskiego strażnika kosmosu, Buzza Astrala. Z tej okazji Novotel w ponad 50 krajach biorących udział w kampanii przygotował atrakcje i niespodzianki inspirowane filmem dla gości. Podobna współpraca zaowocowała już sukcesem podczas premiery filmów Disneya i Pixara - Naprzód, Co w duszy gra oraz Luca.

21.06.2022 | przeczytano: 581 razy
Paris Saint-Germain i Accor rozgrywają mecz bez ograniczeń - nowa kampania ALL – Accor Live Limitless

Accor, wiodąca światowa grupa hotelarska, startuje z nową kampanią marketingową. W ramach ALL – Accor Live Limitless, grupa odwróciła piłkarskie zasady. Tym razem to zawodnicy Paris Saint-Germain wręczyli sędziemu żółtą kartkę, którą była złota karta ALL pozwalająca odkryć doświadczenia płynące z unikatowego programu lojalnościowego. Do akcji dołączyli znani gracze, a swoją obecnością zaszczycił ich legendarny piłkarz Ronaldinho. Drużyny rozegrały na stadionie Parc des Princes w Paryżu wyjątkowy mecz „bez ograniczeń”.

21.02.2022 | przeczytano: 791 razy
Potęga personalizacji – 9 odsłon OOH magazine

Najnowszy numer OOH magazine już na rynku, a w nim baza wiedzy o marketingu rynku automotive. Wydawca postanowił, że oprócz głównej okładki tego numeru, wykona dodatkowo personalizowane dla osób i firm, które w tym numerze pojawiły się na jego łamach. Personalizacja bowiem to klucz do sukcesu.

05.02.2020 | przeczytano: 830 razy
Konferencja Digital Signage już 18 kwietnia w Warszawie

Bezpłatne spotkanie Digital Signage skierowane jest do pasjonatów nowoczesnych rozwiązań technologicznych, znajdujących zastosowanie w marketingu cyfrowym. Konferencja odbędzie się 18 czerwca o godz. 9:00 w Hotelu Novotel w Warszawie.

29.03.2019 | przeczytano: 1201 razy

„INTEGRACJA DANYCH I ATRYBUCJA – NOWA PERSPEKTYWA DLA MARKETERÓW”- pod tą nazwą obie firmy wspólnie zorganizowały 14 marca 2019 roku konferencję w hotelu Novotel Warsaw Centrum.

19.03.2019 | przeczytano: 578 razy
Branża konferencji i targów rośnie w siłę

Rynek spotkań w Polsce ma się coraz lepiej, o czym świadczy rokroczny wzrost liczby tego typu wydarzeń. Do 2022 roku zaplanowanych jest co najmniej 145 międzynarodowych konferencji i targów, które mają się odbyć w Polsce – wynika ze statystyk Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej. To pociąga też za sobą inwestycje w powierzchnie konferencyjno-hotelowe. Grupa Hotelowa Orbis i AccorHotels podkreśla, że utrzymanie zainteresowania klientów biznesowych i organizatorów wymaga stałych nakładów i rozbudowywania oferty o kolejne nowości. W nadchodzących latach planuje szereg inwestycji zarówno w swoje obiekty, jak i kadry.

04.03.2019 | przeczytano: 572 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 56)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764