logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PSMM: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 44

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

26.03.2024 | przeczytano: 357 razy
Raport Piłka w Grze: Medialna dominacja Legii Warszawa w lutym

Legia Warszawa w lutym 2024 r. była zdecydowanie najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy w Polsce. W Fortuna I Lidze tradycyjnie rządziła Wisła Kraków, a wśród polskich piłkarzy Robert Lewandowski – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.

19.03.2024 | przeczytano: 333 razy
Sztuczna inteligencja królową mediów

Zgodnie z komunikatem Instytutu Języka Polskiego Uniwersytetu Warszawskiego, Słowem Roku 2023 została „sztuczna inteligencja”. PSMM Monitoring & More sprawdził medialność AI. Jak wynika z raportu na przestrzeni roku fraza „sztuczna inteligencja” pojawiło się blisko 900 tys. publikacjach.  

22.01.2024 | przeczytano: 666 razy
Vlogmas – eksplozja świątecznej kreatywności w mediach społecznościowych

W ostatnich latach zjawisko vlogmas stało się istotnym wyznacznikiem świątecznej aktywności w mediach społecznościowych. Określenie, które powstało z połączenia dwóch wyrazów vlog i Christmas, oznacza serię świątecznych filmów, które pozwalają widzom towarzyszyć internetowym twórcom w okresie przygotowań do świąt.

21.12.2023 | przeczytano: 573 razy
DGP uruchamia cyfrową wersję dla prawników

„Dziennik Gazeta Prawna” jest najsilniejszą marką wśród tytułów ekonomicznych – wynika z najnowszego badania Top Marka 2023 przeprowadzonego przez miesięcznik „Press” i PSMM Monitoring & More. Silna marka DGP to efekt wieloletniej pracy zespołu redakcyjnego, stałe doskonalenie produktu i dbanie o najwyższą jakość. Kolejnym etapem budowania wysokiej pozycji marki „Dziennika Gazety Prawnej” jest uruchomienie cyfrowej wersji gazety przeznaczonej dla prawników eDGP PRAWNIK.

12.12.2023 | przeczytano: 492 razy
Burza medialna wokół odejścia Stanowskiego z Kanału Sportowego

Decyzją o odejściu z Kanału Sportowego i utworzeniem nowego programu – Kanału Zero, Krzysztof Stanowski ściągnął na siebie uwagę mediów i internautów. Jak wynika z najnowszej analizy PSMM Monitoring & More decyzja i powody rezygnacji Stanowskiego były szeroko komentowane w przestrzeni medialnej. W niespełna dwa miesiące dyskusja wygenerowała blisko 300 tys. wzmianek w mediach tradycyjnych i społecznościowych.

01.12.2023 | przeczytano: 522 razy
Black Week 2023: wzrost medialności zakupowego święta o ponad 45%%

Black Friday – jedno z najbardziej wyczekiwanych świąt zakupowych, przekształciło się w coś więcej niż wyłącznie 24-godzinną gorączkę zakupów. Od pewnego czasu śmiało możemy mówić o Black Week, a nawet Weeks, gdyż okres promocji, wyprzedaży i specjalnych okazji zakupowych znacząco rozciąga się w czasie. Jak wynika z danych udostępnionych przez PSMM Monitoring & More, popularność i entuzjazm Polaków względem zakupowego szaleństwa rośnie z roku na rok.

27.11.2023 | przeczytano: 440 razy
PSPR Days w Kinie Atlantic w Warszawie

PR-techy i ich zadania, PR w raportowaniu zrównoważonego rozwoju, wyzwania pracy rzecznika prasowego, komunikacja kryzysowa i AI w social media - między innymi o tym rozmawiać będą uczestniczki i uczestnicy PSPR Days - dwudniowego wydarzenia dla branży PR już w piątek i sobotę, 17 i 18 listopada w Kinie Atlantic. Organizatorzy spotkania dla specjalistów i specjalistek szeroko rozumianego polskiego sektora public relations przygotowali przekrojowy program. Po konferencji merytorycznej i uroczystości wręczenia nagrody „Lwy PR” w piątek, w sobotę odbędą się w warsztaty z zakresu PR kryzysowego oraz szkolenie eksperckie z przygotowywania postępowań na usługi PR.

18.11.2023 | przeczytano: 485 razy
Marki Grupy Agora w zestawieniu Top Marka 2023

Gazeta.pl, „Gazeta Wyborcza”, Wyborcza.pl, Radio ZET, Radio TOK FM, Wydawnictwo Agora oraz Pasibus znalazły się wśród 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce według rankingu Top Marka 2023, czyli największego badania marek w polskich mediach. Gazeta.pl znalazła się w pierwszej 10. całego zestawienia, „Gazeta Wyborcza” jest liderem w kategorii Prasa, a Radio ZET zajmuje pierwsze miejsce w kategorii Radio.

31.10.2023 | przeczytano: 545 razy
Kampanie profrekwencyjne: czy to kobiety zdecydują?

Temat wagi głosu kobiet w zbliżających się wyborach coraz częściej pojawia się w debacie publicznej. Zwłaszcza w obliczu licznych kampanii profrekwencyjnych, które mają na celu zachęcić Polki do udziału w wyborach. Czy kobiety przekonały się, że ich głos ma znaczenie i może wpłynąć na obraz polskiej polityki?

12.10.2023 | przeczytano: 450 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 44)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764