logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

UOKIK: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 15

Wzrost znaczenia machine learningu i sztucznej inteligencji (AI) oraz ich wpływ na działania specjalistów SEO i content managerów, w tym także wykorzystywanie tych rozwiązań do automatyzacji i optymalizacji strategii marketingowych. Jeszcze większa personalizacja treści i tworzenie dobrego jakościowo contentu oraz przekształcanie go w interaktywne doświadczenia czy w końcu, dalszy rozwój podcastów wśród influencerów i jeszcze więcej live streamingu oraz shortsów – tak w wielkim skrócie rysuje się rok 2023 w branży marketingu internetowego. Jaki był mijający rok 2022 i jakie wyzwania czekają na specjalistów content marketingu, SEO i influencer marketingu, a także jakie jeszcze trendy zyskają ich zdaniem na znaczeniu w 2023 roku - komentują przedstawiciele międzynarodowej platformy WhitePress, automatyzującej publikację artykułów, tworzenie treści i współpracę z influencerami.

16.01.2023 | przeczytano: 864 razy

Wzrost znaczenia machine learningu i sztucznej inteligencji (AI) oraz ich wpływ na działania specjalistów SEO i content managerów, w tym także wykorzystywanie tych rozwiązań do automatyzacji i optymalizacji strategii marketingowych. Jeszcze większa personalizacja treści i tworzenie dobrego jakościowo contentu oraz przekształcanie go w interaktywne doświadczenia czy w końcu, dalszy rozwój podcastów wśród influencerów i jeszcze więcej live streamingu oraz shortsów – tak w wielkim skrócie rysuje się rok 2023 w branży marketingu internetowego. Jaki był mijający rok 2022 i jakie wyzwania czekają na specjalistów content marketingu, SEO i influencer marketingu, a także jakie jeszcze trendy zyskają ich zdaniem na znaczeniu w 2023 roku - komentują przedstawiciele międzynarodowej platformy WhitePress, automatyzującej publikację artykułów, tworzenie treści i współpracę z influencerami.

10.01.2023 | przeczytano: 682 razy
Akt o Usługach Cyfrowych... Włodzimierz Schmidt moderatorem panelu dyskusyjnego

Już 8 września CH Beck organizuje konferencję poświęconą ważnemu dla branży online zagadanieniu: Akt o Usługach Cyfrowych a regulator internetu w Polsce. Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska będzie moderatorem panelu dyskusyjnego drugiej części konferencji.

19.08.2022 | przeczytano: 544 razy
„Alchemia zaufania, czyli jaki rodzaj Influencer Marketingu sprzedaje” [INFOGRAFIKA]

Blisko 40% polskich internautów sugeruje się opinią Influencerów, wybierając produkty i usługi. Celebryci pod względem wpływu na konsumentów dorównują influencom tylko w jednej kategorii produktowej – dobra luksusowe. Moda i Uroda to kategorie produktowe, gdzie wpływ Influencerów jest największy - 55% wskazań. 63% polskich internautów uważa, że Influencerzy powinni oznaczać promowane produkty jako reklama. Takie dane znajdziemy w raporcie Agencji Hash.Fm by Streetcom pt.: „Alchemia zaufania, czyli jaki rodzaj Influencer marketingu sprzedaje”.

06.07.2022 | przeczytano: 1298 razy
Polski serwis z dobrymi praktykami w zakresie influencer marketingu

Serwis influencermarketing.org.pl to kompendium wiedzy z zakresu influencer marketingu, który kierowany jest zarówno do influencerów, jak i współpracujących z nimi podmiotów. Jest to zbiór praktycznych porad począwszy od wyjaśnienia, kim jest infuencer, czym jest influencer marketing, zasad współpracy oraz oznaczania postów reklamowych.

20.05.2022 | przeczytano: 638 razy

W lutym 2019 r. Agora nabyła 40% udziałów w spółce Eurozet. W październiku 2019 r. złożyła do Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zgłoszenie dotyczące zamiaru koncentracji polegającej na przejęciu kontroli nad Eurozet poprzez zakup pozostałych 60% udziałów tej spółki od większościowego inwestora SFS Ventures.  

13.05.2022 | przeczytano: 389 razy
Rynek e-commerce pod lupą UOKiK

W związku z szybkim rozwojem internetowego handlu rynkowi coraz uważniej przygląda się Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Dlatego – jak podkreśla ekspert Kancelarii Baker McKenzie Marcin Trepka – przedsiębiorcy, którzy chcą skorzystać na szybkim wzroście e-commerce, powinni się pochylić nad kwestiami związanymi z prawem konsumenckim. Nowe obowiązki nałoży na nich także unijna dyrektywa Omnibus, która powinna zacząć obowiązywać od 28 maja br. i która ma m.in. zapobiegać nieuczciwemu zawyżaniu cen przed wprowadzeniem promocji czy publikowaniu fałszywych opinii na temat produktów. Przedsiębiorcom internetowym zostało już bardzo niewiele czasu, aby dostosować swoje regulaminy do nowych przepisów i wdrożyć nowe procedury w zakresie obsługi klientów.

09.05.2022 | przeczytano: 481 razy
Branża finansowa

Branże regulowane w social media: Branża finansowa

Usługi w zakresie bankowości, w tym również w kwestii możliwości reklamowania ich, reguluje ustawa Prawo Bankowe z 29 sierpnia 1997 roku, a dokładniejartykuł 3 tejże ustawy. Określa ona przede wszystkim, jakie podmioty mogą posługiwać się nazwami „bank” i „kasa”, co jest istotne z komunikacyjnego i reklamowego punktu widzenia. Zapraszamy do lektury artykułu z najnowszej publikacji Grupy Roboczej Social Media IAB Polska.

02.04.2021 | przeczytano: 1855 razy
Jak rozpoznać bezprawną reklamę produktów zwalczających koronawirusa?

W dobie światowej epidemii koronawirusa pojawiło się wiele pytań dotyczących bezprawnej reklamy produktów rzekomo zwalczających wirusa. Czy w reklamie albo na opakowaniu towarów, np. kosmetyków czy suplementów diety, można umieścić informacje typu „działanie przeciwwirusowe; leczenie grypy; ochrona przed zarażeniem SARS-Cov-2; leczenie infekcji COVID-19”?

14.04.2020 | przeczytano: 2660 razy
Firmy w przekazach reklamowych często świadomie wprowadzają konsumentów w błąd

Co roku Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydaje kilkadziesiąt decyzji dotyczących wprowadzania konsumentów w błąd poprzez podanie nieprawdy czy brak dostatecznej informacji o produkcie. Takie przypadki nierzetelnej komunikacji marketingowej spotykają się z krytyką konsumentów. Jak wynika z badań Kantar Polska, blisko 90 proc. z nich uważa, że powinny być nagłaśniane w mediach. Nierzetelna informacja wpływa na obniżanie jakości usług i produktów, a także na kryzys zaufania klientów. Coraz częściej przypomina to wojnę między przedsiębiorcami a konsumentami – podkreślali eksperci podczas debaty zorganizowanej przez Komitet Dialogu Społecznego KIG.

08.04.2019 | przeczytano: 512 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 15)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764