logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walmark: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 17

Na stanowisko Prezesa Zarządu Polska Press został powołany Marcin Dec, ceniony menadżer, związany z branżą mediowo-reklamową od ponad 20 lat. Decyzja Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia umożliwi przyspieszenie procesu integracji Polska Press w ramach Grupy ORLEN. Marcin Dec będzie pełnił funkcję Prezesa do czasu ukształtowania się składu Zarządu Polska Press.

16.04.2021 | przeczytano: 442 razy

​Marcin Dec został nowym prezesem Sigmy Bis, agencji mediowej PKN ORLEN i PZU. To ceniony menadżer z ponad 20-letnim międzynarodowym doświadczeniem w branży mediowo-reklamowej, który będzie odpowiedzialny za budowanie i rozwój relacji biznesowych z klientami, współtworzenie strategii oraz nadzorowanie najważniejszych projektów agencji. W zarządzie Sigmy Bis pozostaje Tomasz Michalski, jej dotychczasowy prezes oraz Artur Muszkiet, członek zarządu.

23.10.2020 | przeczytano: 533 razy
Group One z kampanią 360 dla firmy Walmark

Firma Walmark w drodze przetargu wybrała do współpracy przy marce Marsjanki agencje należące do grupy komunikacyjnej Group One: Mediaplus, SalesTube, Serviceplan Health i Labcon. 19 sierpnia ruszyła kampania 360 komunikująca nowość na rynku: Marsjanki FUTURA.

22.08.2019 | przeczytano: 1263 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
UOKiK: Konieczny kodeks regulujący reklamę suplementów diety

Reklamy suplementów diety błędnie sugerują, że te produkty leczą i są remedium na liczne dolegliwości. Producenci, aby zachęcić konsumentów, nie powinni wykorzystywać wizerunku farmaceuty czy pedagoga szkolnego. To niektóre zastrzeżenia UOKIK do reklam suplementów diety. Urząd wszczął kolejne postępowania dotyczące tych środków spożywczych. Na spotkaniu z branżą przestawił swoje działania

26.02.2017 | przeczytano: 793 razy (komentarzy: 1)

Agencja Faster&Better wygrała przetarg na obsługę nowej marki koncernu farmaceutycznego Gedeon Richter – ogólnodostępnego leku na alergię Zilola. Działania obejmą ATL, BTL oraz online.

28.04.2015 | przeczytano: 692 razy

Do Innowacyjnej Grupy Marketingowej Aveex.com dołączyła agencja CiałowiczPR, specjalizująca się w kompleksowych działaniach z zakresu public relations dla branży farmaceutycznej i kosmetycznej.

13.07.2013 | przeczytano: 782 razy
Kampania ArthroStop Plus z Imbirem już na ekranach TV

„Wyobraź sobie życie w bezruchu…” - aby ta przykra wizja nie stała się codziennością, warto sięgnąć po sprawdzony sposób na stawy. Zachęca nas do tego nowy, dynamiczny spot preparatu ArthroStop PLUS z Imbirem. Ósmego października - energicznym krokiem - rusza nowa telewizyjna kampania tego suplementu diety.

09.10.2012 | przeczytano: 892 razy
Marsjanki wspierają odporność w nowej kampanii TVZobacz wideo

Pierwszego października startuje nowa kampania telewizyjna suplementu diety Marsjanki. Jesienią dzieci, by nie dać się przeziębieniu, potrzebują szczególnego wsparcia. Tak więc hasło rozpoczynające spot - „aby naprawdę skutecznie wspierać naturalną odporność Twojego dziecka” – nabiera podwójnego znaczenia.

02.10.2012 | przeczytano: 2533 razy
Telewizyjna kampania Urinal Intensiv

50% kobiet przynajmniej raz w życiu cierpi na zapalenie układu moczowego* – w oparciu o te alarmujące statystyki buduje swoją komunikację Urinal Intensiv - suplement diety o najwyższym stopniu koncentracji żurawiny na rynku polskim. Premierę najnowszej kampanii telewizyjnej przewidziano na 24 września 2012.

24.09.2012 | przeczytano: 1721 razy
Nowa kampania telewizyjna jedynych na rynku żelków multiwitaminowych dla dorosłych

Od teraz możesz to robić, gdzie chcesz i kiedy chcesz – przekonuje w swojej reklamie Walmark, producent nowego preparatu dla dorosłych. Wbrew pozorom za komunikatem nie kryje się kategoria produktów męskich, a… żelki CEM-M! Właśnie wystartowała kampania telewizyjna jedynych na rynku żelków multiwitaminowych dla dorosłych.

24.08.2012 | przeczytano: 1967 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 17)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764