logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

marketing sportowy: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 278
Bakalland sponsorem Motoru Lublin

Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do grona sponsorów piłkarskiej drużyny Motor Lublin i została jej oficjalnym partnerem. Partnerstwo z klubem to element długofalowego zaangażowania marki w społeczny i gospodarczy rozwój Lubelszczyzny, m.in. poprzez tworzenie setek miejsc pracy. W zlokalizowanej na terenie woj. lubelskiego fabryce w Janowie Podlaskim FoodWell planuje zwiększyć zatrudnienie do 350 osób – firma jest w trakcie rekrutacji na kluczowe stanowiska.

25.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 115 razy
Adver Media patronem medialnym Radomiaka Radom

W środę, 23 kwietnia została podpisana umowa o współpracy promocyjno-reklamowej pomiędzy klubem piłkarskim Radomiak S.A. a firmą Adver Media.

24.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 195 razy
KFC i Polski Związek Koszykówki rozpoczynają współpracę

Przedstawiciele KFC oraz Polskiego Związku Koszykówki spotkali się na konferencji prasowej w Katowicach, na której opowiedzieli o założeniach swojej współpracy i planach na kolejne miesiące. W tle zbliżający się turniej EuroBasket 2025 oraz projekty, konkursy i aktywności skierowane do miłośników sportu. Obie strony zapewniają, że będzie ich sporo.

23.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 218 razy
Superbet sponsorem Pres Grupa Deweloperska Toruń

Potężny ryk silników, najlepsi zawodnicy i emocje wniesione na nowy, superwysoki, poziom. Bukmacher Superbet rozszerza swoją obecność w żużlowym świecie i zostaje sponsorem jednego z najlepszych polskich klubów – Pres Grupa Deweloperska Toruń.

11.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 180 razy
Piłka w grze. Legia najbardziej medialną drużyną, awans Jakuba Kamińskiego

Ćwierćfinały europejskiej Ligi Konferencji dla obu naszych reprezentantów klubowych. Sukces Legii Warszawy i Jagiellonii Białystok to zdecydowanie najważniejsza wiadomość ubiegłego miesiąca. Drużyny, które otwierają medialny ranking „Piłka w grze” w kwietniu zmierzyły się z zagranicznymi potęgami – Chelsea Londyn i Realem Betis. Za granicą błyszczy również Robert Lewandowski, którego bramki pomogły FC Barcelonie w przedłużeniu zwycięskiej passy. Zapowiedzi i kontrowersje wokół finału Superpucharu Polski między Jagiellonią a Wisłą Kraków były z kolei najbardziej medialnym tematem końcówki ubiegłego miesiąca.

11.04.2025 | Świat mediów | przeczytano: 174 razy
Piłka po stronie reklamodawców: retargeting marek sportowych

W świecie sportu, tak jak w marketingu, kluczowe jest szybkie reagowanie i precyzyjna strategia. Z okazji Dnia Sportu, RTB House ujawnia najnowsze wnioski z raportu „Up Your Game: Retargeting Guide for Sports Brands”, które rzucają światło na proces optymalizacji strategii marketingowych marek działających w sektorze sportowym.

08.04.2025 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 320 razy
Sven Hannawald ambasadorem marki BLITZbee

Sven Hannawald – skoczek narciarski, medalista olimpijski i triumfator prestiżowego Turnieju Czterech Skoczni, dołącza do BLITZbee – marki naturalnych napojów funkcjonalnych na bazie miodu i kofeiny w roli ambasadora. Firma, której współwłaścicielką jest Polka – Klaudia Saferna, dynamicznie rozwija swoją obecność na europejskim rynku, a nowy ambasador będzie wspierał jej misję promowania świadomego i zdrowego stylu życia.

05.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 236 razy
Superauto.pl sponsorem tytularnym Stadionu Śląskiego

Superauto.pl z siedzibą w Chorzowie to największy sprzedawca nowych aut w internecie. W tym roku spółka planuje zawrzeć rekordową liczbę co najmniej 10 tysięcy umów rezerwacji samochodów, powiększając skalę swojego biznesu nawet o połowę po już i tak świetnym roku 2024.

02.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 342 razy
Agencja Plej sponsorem Warszawskiego Klubu Kolarskiego

Agencja Plej w ramach strategicznego partnerstwa będzie w najbliższym sezonie wspierała w ramach sponsoringu Warszawski Klub Kolarski (WKK). Jako partner będzie wspierać rozwój kolarzy, promować aktywność fizyczną oraz angażować swoich pracowników w działania sportowe organizowane wspólnie z klubem.

01.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 474 razy
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem  Piłki Siatkowej

PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej (PZPS) na kolejny rok. PayPo ponownie zostaje oficjalnym partnerem Polskiej Siatkówki, kontynuując wsparcie dla tej dynamicznie rozwijającej się dyscypliny sportu. Umowa, podpisana w marcu, będzie obowiązywała przez kolejne 12 miesięcy.

31.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 410 razy
1 2 3
Strona 1/28 (artykułów: 278)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764