logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

marketing sportowy: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 133
Rośnie wartość marketingowa Pucharu Polski

W sezonie 2023/24 byliśmy świadkami jednej z najbardziej interesujących edycji Fortuna Pucharu Polski ostatnich lat. Oprócz niespodziewanych rozstrzygnięć sportowych Puchar Tysiąca Drużyn ustanowił także kilka medialnych i marketingowych rekordów. Finał na PGE Narodowym oglądało w telewizji ponad 1,1 mln widzów, a na trybunach ponad 47,5 tys kibiców. Obserwowany wzrost wartości marki Pucharu Polski przyspieszy jeszcze bardziej jesienią, kiedy rozgrywki trafią do otwartego pasma Telewizji Polskiej.

23.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 227 razy
Paryż 2024: P&G ujawnia plany promocji swoich marek

Procter & Gamble, partner olimpijczyków i paraolimpijczyków z całego świata, ogłosił dzisiaj plany dotyczące promocji marek najlepiej sprzedających się produktów gospodarstwa domowego i kosmetyków podczas Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich, które odbędą się w Paryżu w 2024 r., w tym kampanie marketingowe i handlowe inspirowane olimpiadą, partnerstwa ze sportowcami sponsorowane przez marki oraz dodatkowe produkty i usługi dostępne dla zawodników w tegorocznej wiosce olimpijskiej w Paryżu.

19.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 232 razy
Anna i Robert Lewandowscy ambasadorami marki Storm

Jedna z dynamicznie rozwijających się polskich marek rowerowych STORM kontynuuje w sezonie 2024 współpracę z Anną i Robertem Lewandowskimi, którzy inspirują Polaków do aktywnego, zdrowego i sportowego stylu życia. STORM rozpoczyna sezon dwoma konkursami - do 10 maja br. potrwa konkurs z udziałem Anny Lewandowskiej, natomiast w połowie miesiąca rozpocznie się edycja z Robertem Lewandowskim. W puli nagród są rowery marki, a także spotkanie z piłkarzem Reprezentacji Polski i klubu FC Barcelona. 

17.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 427 razy
TCL oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski

TCL, producent elektroniki użytkowej, została oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski. Przed nami prawdziwe, piłkarskie święto – już po raz siedemnasty odbędą się mistrzostwa Europy. Najnowsza linia telewizorów QD-Mini LED w rozmiarze XL dostarczy fanom piłki nożnej jeszcze więcej niezapomnianych wrażeń podczas oglądania emocjonujących rozgrywek piłkarskich również w domu na dużym ekranie.

17.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 309 razy
Razem do mety: marketing sportowy i podsumowanie konferencji Sigma Bis

Sponsoring sportowy oraz sposoby na jego efektywne wykorzystanie były tematem przewodnim konferencji „Razem do mety” organizowanej przez dom mediowy Sigma BIS. Omawiano bardzo szerokie spektrum zagadnień takich jak wykorzystanie sponsoringu jako elementu media mixu w kampaniach reklamowych, mierzenie jego wpływu na sprzedaż, zaangażowanie marek w promocję aktywności fizycznej młodych Polaków czy realizację projektów esportowych i gamingowych.

16.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 275 razy
Always i Natalia Kaczmarek przełamują menstruacyjne tabu w sporcie

Always, wraz ze swoją nową ambasadorką Natalią Kaczmarek, ogłasza rozpoczęcie kampanii "To nowy okres", która ma pomóc w wyeliminowaniu lęku przed miesiączką w świecie sportu. Marka Always i Natalia Kaczmarek dążą do podniesienia świadomości i zintensyfikowania rozmów na temat wpływu miesiączki na zawodniczki sportowe.

09.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 308 razy
Rexona oficjalnym Partnerem Polskiej Siatkówki

Rexona wkracza na boisko jako partner Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Ta dynamiczna współpraca nie tylko podkreśla zaangażowanie marki w rozwój sportu, ale również otwiera nowe możliwości dla polskich siatkarek i siatkarzy w ich dążeniu do sukcesu.

08.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 241 razy
Podolski w spocie Superbet

Zaangażowanie, bezinteresowność i dbałość o przyszłość. Dla kibiców Górnika Zabrze Lukas Podolski nie od dziś jest uosobieniem tych cech i traktują go oni jak bohatera. Po ostatniej akcji, w ramach której „Poldi” wziął udział w reklamie Superbet, żeby umożliwić młodym piłkarzom Akademii Górnika spełnienie marzeń i wyjazd na turniej do USA, bohater stanie się superbohaterem. Były mistrz świata zgodził się wystąpić w spocie, a w ramach wdzięczności Superbet przekaże aż 75 000 złotych na rzecz młodych piłkarzy z Akademii Górnika. Sam Podolski nie chciał dla siebie ani złotówki!

07.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 363 razy
III konferencja Sigma BIS „Razem do mety”

Cinema City w Westfield Arkadia w Warszawie będzie 14 maja miejscem konferencji „Razem do mety”, którą po raz trzeci zorganizuje dom mediowy Sigma BIS. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydarzeniem.

30.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 417 razy
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team

Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci, pochodzenia czy zdolności fizycznych lub umysłowych. Wystarczy, że rodzice lub opiekunowie wypełnią formularz konkursowy w aplikacji Lidl Plus i odpowiedzą na pytanie konkursowe! Zwycięzcy zostaną wybrani przez jury.

19.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 2120 razy
1 2 3
Strona 1/14 (artykułów: 133)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764