logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

marketing sportowy: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 79
Hisense prezentuje kampanię „Perfect Match” z okazji mistrzostw FIFA 2022

Na zaledwie dwa miesiące przed rozpoczęciem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022 w Katarze, Hisense, czołowa globalna marka artykułów gospodarstwa domowego i elektroniki użytkowej, zaprezentowała swoją reklamę telewizyjną w ramach nowej kampanii „Perfect Match”, aby celebrować pasję fanów futbolu i swoich klientów z całego świata.

30.09.2022 | przeczytano: 333 razy
GK+ 10 lat na rynku: od lokalnej agencji do największej grupy komunikacyjnej

Czy w ciągu dekady można przekształcić małą, lokalną agencję PR w największą grupę branżową w Polsce? Odpowiedź daje historia Grupy Komunikacja Plus. Firma dziś zatrudnia 160 osób, doradza globalnym markom i regularnie staje na podium w najważniejszych konkursach i rankingach branżowych.

26.04.2022 | przeczytano: 655 razy
Hisense rusza z kampanią spotową z udziałem gwiazd Paris Saint-Germain

Hisense, marka urządzeń AGD i TV oraz klub Paris Saint-Germain rozpoczynają drugi rok współpracy sponsorskiej. W kwietniu Hisense rusza na rynku europejskim z kampanią spotową w social mediach z udziałem Leo Messiego, Ángela Di Maríi i Presnela Kimpemba, Marquinhosa i Idrissy Gueye’a.

21.04.2022 | przeczytano: 435 razy
Tarczyński przedłuża umowę sponsorską z triathlonistą Marcelem Kozaczkiewiczem

Marka Tarczyński zdecydowała się na przedłużenie umowy sponsorskiej z Marcelem Kozaczkiewiczem – wicemistrzem Polski w Ogólnopolskiej Olimpiadzie Młodzieży w Triathlonie. Kontrakt będzie obowiązywał do końca 2022 roku. Sezon dla zawodnika rozpocznie się już 27 marca zawodami Pucharu Europy Quarteira w Portugalii. Ich przebieg zadecyduje o kwalifikacji triathlonisty do Mistrzostw Europy.

24.02.2022 | przeczytano: 597 razy
Canyon sponsorem MZPN

Marka CANYON, której właścicielem jest notowana na GPW firma ASBIS Enterprises Plc, dystrybutor z wartością dodaną, deweloper i dostawca produktów, rozwiązań i usług IT oraz IoT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, zostanie sponsorem Mazowieckiego Związku Piłki Nożnej w sezonie 2021/2022.

11.08.2021 | przeczytano: 537 razy
Maczfit jedzie z Tour de Pologne Amatorów

Maczfit, specjalizujący się w cateringu dietetycznym, został sponsorem tegorocznego Tour de Pologne Amatorów Memoriału Ryszarda Szurkowskiego, który odbędzie się 10 sierpnia w Bieszczadach. Firma bardzo aktywnie zaangażowała się w imprezę – na trasie pojawią się zawodnicy w jej barwach, a jedną z nagród dla najlepszych kolarzy w wyścigu będzie dieta Maczfit.

09.08.2021 | przeczytano: 331 razy
STS sponsorem kolejnego klubu Ekstraklasy

Firma bukmacherska STS podpisała kontrakt sponsorski z Górnikiem Łęczna. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2021/2022 z możliwością przedłużenia na kolejne lata.

06.08.2021 | przeczytano: 347 razy
Marka Tarczyński została sponsorem triathlonisty - Marcela Kozaczkiewicza

Marcel Kozaczkiewicz, Wicemistrz Polski w Ogólnopolskiej Olimpiadzie Młodzieży w Triathlonie, dołączył do grona sportowych ambasadorów marki Tarczyński. To już kolejna tego typu współpraca rodzimej firmy, która jako jedna z nielicznych komercyjnych podmiotów tak mocno rozwija swój marketing sportowy, wspierając nie tylko profesjonalnych sportowców, ale i młode ambitne talenty.

28.07.2021 | przeczytano: 456 razy
Sponsoring sportowy – legendarne współprace i miliardowe wydatki

Kiedy w 1928 roku Coca-Cola dostarczając napoje dla amerykańskiej reprezentacji na Igrzyska Olimpijskie w Amsterdamie zamieściła przy tym swoje reklamy, być może jeszcze nieświadomie rozpoczęła erę sponsoringu w sporcie. Pół wieku później ten sposób reklamowania wkroczył na stadiony w USA i Europie Zachodniej, a potem dotarł również do środowisk klubowych w Polsce.[1] Według najnowszego raportu Sports Sponsorship Investment[2] wydatki firm na reklamę i marketing sportowy na 2020 rok były szacowane na 48 miliardów dolarów. A w ciągu pięciu ostatnich lat wzrosły o około 20 proc. Liczby te zweryfikowała pandemia i mocno ograniczyła dotychczasowe działania globalnych marek, ale czy całkowicie? Jakie branże wydają najwięcej na sponsoring sportowy i z którymi legendarnymi klubami współpracują? Jakie trendy zdominują ten sektor w kolejnym pandemicznym roku?

19.04.2021 | przeczytano: 1270 razy
Nowy Media Marketing Polska

Kiedy planowaliśmy sportową okładkę tego wydania „MMP", nie wiedzieliśmy jeszcze, że to właśnie sport będzie jedną z najbardziej dotkniętych przez pandemię dziedzin życia publicznego.

24.03.2020 | przeczytano: 589 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 79)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764