logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

okocim: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
Okocim Jasne & Andrzejrysuje.pl - współpraca marki i  rysownika

Marka Okocim przełamuje nudę w segmencie lagerów. Dzięki współpracy z Andrzej Rysuje na rynku pojawiły się puszki z zabawnymi komiksami rysownika. Unikalne opakowania dostępne są w sieci sklepów Żabka.

01.12.2022 | przeczytano: 1067 razy
Nowi goście w kolejnej odsłonie kampanii reklamowej „Okocim sobie!”

Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Okocim przedstawiająca nowe, cztery warianty smakowe 4,5%. W reklamie spotkamy też znanego już Przekocura i nowych bohaterów, którzy przybyli do niezwykłego, międzyczasowego baru Okocim zrelaksować się i delektować smakiem piwa.

30.05.2022 | przeczytano: 602 razy
Kampania Mozaiki Kraków: 1%% dla XII Dzielnicy

Galeria MOZAIKA przywiązuje dużą wagę do relacji z lokalną społecznością Prokocimia i Bieżanowa. W okresie rozliczeń PIT zainicjowała kampanię, którą wspiera lokalne organizacje pożytku publicznego (OPP) i zachęca do przekazania im 1 proc. podatków.

19.04.2022 | przeczytano: 858 razy
Upside z energetyczną kreacją dla nowego Radlera bezalkoholowego

Agencja kreatywna Upside przygotowała kampanię dla marki Okocim Radler 0,0% Mango z Marakują – nowego wariantu smakowego w portfolio bezalkoholowych piw Okocimia. Agencja Upside pracuje dla Carlsberg Polska od 4 lat, to kolejny projekt strategiczno-kreatywny zrealizowany w ramach współpracy.

24.05.2021 | przeczytano: 796 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Historia Browaru Okocim na brzeskim rynku

Browar Okocim świętuje w tym roku swój 175. jubileusz. Z tej okazji na Rynku w Brzesku stanęła wystawa pt. „Browar Okocim: Wczoraj i Dziś”. Jej bohaterem jest brzeski browar i ludzie, którzy pracowali w nim od początku jego istnienia jak i ci, którzy tworzą jego historię dziś. Wystawę można oglądać do końca listopada.

13.11.2020 | przeczytano: 975 razy
„Liczy się dobry skład” – nowa kampania marki Okocim

Marka Okocim rusza z nową kampanią marketingową pod hasłem „Liczy się dobry skład” silnie odwołującym się do męskich emocji. Od 1 lipca br. emitowane będą dwa spoty w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych. Towarzyszyć im będzie kampania digital, współpraca z jednym ze sportowych kanałów YT oraz aktywności w miejscach sprzedaży.

01.07.2020 | przeczytano: 1627 razy
„Białe orzeźwienie” i „Ciemny charakter” – nowe radlery 0,0%% od marki Okocim

Marka Okocim wprowadza na rynek nowe warianty radlerów bezalkoholowych. Dwie nowości – Biały Radler Cytryna 0,0% i Ciemny Radler Wiśnia 0,0% są dostępne w sklepach od marca br.

23.03.2020 | przeczytano: 2713 razy
„Weźże zamieszkaj U Przybyszewskiego” – kampania apartamentów Ekopark

Ruszyła kampania reklamowa „Weźże zamieszkaj U Przybyszewskiego”, którą deweloper EKOPARK pokazuje, że można mieszkać w Krakowie, ale też można mieszkać „po krakowsku”.

14.06.2019 | przeczytano: 1811 razy
Okocimscy piwowarzy w nowym spocie zdradzają tajniki warzenia lagera

Marka Okocim w ramach kampanii „Tu się warzy z zasadami” przygotowała kolejny spot reklamowy. Tym razem piwowarzy z Okocimia zdradzają tajniki uzyskiwania klarowności okocimskich lagerów poprzez wymrażanie piwa.

08.06.2018 | przeczytano: 489 razy
Okocim Mistrzowski Porter po raz pierwszy w telewizyjnej kampanii

Ruszyła emisja spotu telewizyjnego dla piwa Okocim Mistrzowski Porter. Spot, w którym piwowarzy prezentują najważniejsze dla nich zasady, jest kontynuacją kampanii marki Okocim pod hasłem: „Okocim. Tu się warzy z zasadami”.

09.03.2018 | przeczytano: 573 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764