logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Scrabble & Need for Street - akcja ambientowa

  PR 15.06.2012, przeczytano 1327 razy
strzałkistrzałka
Plakat pochodzący ze zbiorów Polskiej Federacji Scrabble

Festiwal Need for Street przenosi Scrabble, najpopularniejszą grę słowną na świecie, do przestrzeni miejskiej. Dzięki wyjątkowej akcji ambientowej, z warszawskich ulic i popularnych lokali przemawiają do nas znajome płytki z literami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/scrabble-and-need-for-street---akcja-ambientowa,15853,artykul.html

Słowne Potyczki” - prowadzona w internecie kampania Scrabble, przeniosła się właśnie do przestrzeni miejskiej. Stało się to za sprawą współpracy z organizatorkami festiwalu Need for Street.

Co roku artyści zaangażowani w Need for Street udowadniają, że potrafią wyrażać się poprzez sztukę. Natomiast Scrabble to mistrz ekspresji słownej i zabawy słowem. Połączenie tych dwóch obszarów pozwoliło na stworzenie wyjątkowego zaproszenia na wystawę typografii „What’s your Type?”, która odbędzie się podczas festiwalu.

Nawiązując do wystawy, organizatorki Need for Street wybrały się razem ze Scrabble na ulice Warszawy pozostawiając na ścianach budynków, parkowych ławkach i witrynach popularnych lokali słowa ułożone z płytek Scrabble. Słowa te, czasami zaczepnie abstrakcyjne, czasami opisujące po prostu otaczającą nas przestrzeń, skłaniają do przemyśleń.

Ta swoista rozmowa z przechodniami uwieczniona została na filmie, który obejrzeć można pod adresem: http://www.youtube.com/watch?v=WauyTlaP8zg.

Festiwal Need for Street odbędzie się 16-17 czerwca br. w Warszawie, w SOHO Factory (ul. Mińska 25, budynek nr 15) w godzinach 12:00-19:00. W specjalnie zaaranżowanej z wielkich literowych płytek strefie Scrabble będzie można zobaczyć zbiory przekazane przez Polską Federację Scrabble - ręcznie robione egzemplarze gry oraz plakaty przedstawiające scrabblową interpretację niecenzuralnych murali. W niedzielę 17 czerwca, zapraszamy na występ teatru improwizacyjnego Klancyk. O godz. 13:00 odwiedzający będą mogli zmierzyć się w słownej żonglerce razem z kreatywną ekipą Klancyka w myśl trwającej kampanii Scrabble - „Słowne Potyczki”.

Źródło: Biuro prasowe kampanii Słowne Potyczki

Galeria: Scrabble & Need for Street - akcja ambientowa

Dodatkowe informacje:

P.S.: Po otrzymaniu materiałów na temat kampanii na adres redakcji wystosowane zostało z biura prasowego organizatora sprostowanie, w którym czytamy m.in.: - plik, w którym za pomocą płytek Scrabble przekształcone zostało słowo „huj” to plakat pochodzący ze zbiorów Polskiej Federacji Scrabble. Nie jest on elementem kampanii marki Scrabble, ani samej akcji ambientowej, ale po prostu twórczością fanów Scrabble. Nie znamy autora z imienia, ale nie chcielibyśmy odbierać mu praw do tak świetnej pracy. Bardzo zależy nam na tym, aby informacja, że Scrabble nie jest autorem plakatów była dla wszystkich jasna i dostępna.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764