logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Styl i szyk w nowej jesiennej kampanii Nova Park

  PR 03.09.2020, przeczytano 665 razy
ilustracjastrzałka

Nowe kolekcje na chłodniejsze dni już zagościły w NoVa Park! Właśnie ruszyła jesienna kampania wizerunkowa gorzowskiego centrum handlowego, która zachęca mieszkańców Gorzowa i okolic do odwiedzin galerii oraz dokonywania udanych zakupów w bezpiecznych warunkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/styl-i-szyk-w-nowej-jesiennej-kampanii-nova-park,388307,artykul.html

Sezon jesień-zima 2020/2021 to wyjątkowe kolekcje przepełnione feerią barw, wzorów i tekstur. Po raz kolejny wraca jesienny klasyk, czyli krata, która przypadnie do gustu zarówno minimalistkom, jak i miłośniczkom maksymalizmu. Wciąż modna będzie również skóra, która pojawi się w kolorze karmelowym, czarnym czy beżowym. Kolejnym trendem, który będzie chciał wkupić się w nasze łaski będzie styl boho chic z frędzlami w roli głównej oraz powłóczystymi spódnicami i sukienkami. Wśród dodatków królować będzie łańcuch, który znajdziemy m.in. na butach i paskach oraz będziemy nosić na szyi jako przykuwający uwagę element biżuterii.

Jesienno-zimowe kolekcje promuje najnowsza kampania wizerunkowa NoVa Park, której hasło przewodnie brzmi „Styl i szyk na każdą pogodę!”. Kolorystyka utrzymana w barwach polskiej jesieni, rodzina na pierwszym planie oraz elementy nawiązujące do aktualnych trendów modowych – to wszystko znajdziemy w nowej kampanii przygotowanej zgodnie z linią kreatywną zaplanowaną na 2020 rok. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS, kampanii spotowej w radio, komunikacji na Facebooku oraz na stronie internetowej NoVa Park.

Jesienne klimaty zawitały do NoVa Park. Różnorodna oferta ponad 130 marek sprawia, że każdy miłośnik mody znajdzie u nas coś dla siebie, zarówno młodsi, jak i starsi, zarówno Panie, jak również Panowie. Z NoVa Park każdy odkryje jesienny wymiar bezpiecznych zakupów i przygotuje się na nowy sezon” – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Źródło: NoVa Park

Dodatkowe informacje:

NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w województwie lubuskim, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket SPAR oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym unikalne na rynku lokalnym marki takie jak: Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Cropp, House, Reserved Kids, C&A, Medicine, Home&You, Duka, Homla, Super-Pharm, Sephora, Calzedonia, Intimissimi, Smyk, Intersport, 4F, Adidas, Reebok, New Balance, Puma, Sizeer, 50 Style, W.KRUK, SunLoox czy North Fish. Do dyspozycji Klientów jest również klub fitness Fabryka Formy.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764