logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Euro-Reklama już w przyszłym tygodniu

   06.04.2011, przeczytano 2708 razy
ilustracja

Cztery wiosenne dni między 12 a 15 kwietnia to czas spotkania przedstawicieli branży reklamowej i poligraficznej podczas 20. jubileuszowej edycji Międzynarodowych Targów Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama oraz Międzynarodowych Targów Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych Poligrafia. Swoją ofertę zaprezentuje blisko 400 wystawców z 27 krajów tj.: Chiny, Czechy, Hiszpania, Litwa, Niemcy, USA czy Belgia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-euro-reklama-juz-w-przyszlym-tygodniu,12322,artykul.html

Euro-Reklama od 20 lat gromadzi reprezentantów agencji reklamowych, Domów Mediowych, Samorządów, działów promocji miast, gmin i powiatów, regionalne organizacje turystyczne, klientów sieciowych a także środowisko marketingowe, specjalistów, dyrektorów i handlowców. Targi stanowić mają miejsce integracji całego środowiska działającego na rynku reklamy oraz kreowania biznesu.

W tym roku, Impreza dotyczyć będzie m.in następujących bloków tematycznych: komunikacja wizualna (outdoor/ indoor), usługi reklamowe, dostawcy usług reklamowych, usługi wystawiennicze, ambient, materiały i urządzenia do produkcji reklamy, POS, organizacje branżowe, wydawnictwa specjalistyczne, portale branżowe i in. Na targach obecne będą firmy, takie jak: Achilles Polska, Atrium, European Media Group, Flexvision, IO Marketing Polanad, Polcom, Shenzhen Top Technology Co, Trodat Polska czy Tryumf; a także reprezentanci rynku LED: ARTLED, LEDIT, LEMI-BIS, FLEXVISION, LEDPL, BIGLOOK MEDIA.

Wśród zgłoszonych produktów znajdą się m.in. ściana LED montowana bezpośrednio na szklanych elementach i pozwalającą dostosować się praktycznie do każdej szklanej powierzchni ściany budynku, namiot reklamowy wyposażony w nadruki reklamowe wykonywane sitodrukiem, plotery stołowe, maszyny do sublimacji w trójwymiarze, zintegrowany system sublimacyjny do wykonywania metalowych tabliczek dla branży funeralnej czy drukarki umożliwiające druk tonerami ceramicznymi i zgrzewarki samojezdne na gorące powietrze. Zaprezentowane zostaną także zawiasy akrylowe, stojaki na ulotki, listwy zatrzaskowe do plakatów, różne rodzaje przyssawek, kieszenie naklejane z foli antyrefleksyjnej, ozdobne pen drive’y, folie do druku cyfrowego, folie samoprzylepne, automatyczne zakuwarki dla oczek metalowych lub plastikowych, zgrzewarki impulsowe do tekstyliów technicznych oraz drukarki do gadżetów. 

Silnym akcentem wiosennego spotkania ma być możliwość przeglądu ofert wystawców zarówno z sektora reklamowego jak i poligraficznego, bowiem równolegle z targami Euro-Reklama. odbędą się Międzynarodowe Targam Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych Poligrafia. Pozwoli to kompleksowo zaprezentować potencjalnym nabywcom ofertę obu rynków. Inicjatywą łącząca oba te przedsięwzięcia będzie, przygotowany w ramach targów poligraficznych, Salon Digital Printing Expo. W ramach tej przestrzeni eksponowany będzie druk cyfrowy, druk wielkoformatowy i druk reklamowy.

Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama odbędą się na terenie Miedzynarodowych Targów Poznańskich w dniach 12-15 kwietnia 2011 w hali nr 3 razem z Międzynarodowymi Targami Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych Poligrafia (hale 3A, 5). Targi czynne będą dla zwiedzających od wtorku do czwartku od godziny 10.00 do 17.00, a w piątek od 10.00 do 16.00.

Nowością jest możliwość zakupu biletu za symboliczną złotówkę. Wystarczy tylko zarejestrować się do dnia 10 kwietnia on-line w systemie MTP24 (www.mtp24.pl) i wypełnić ankietę rejestracyjną. Bilet upoważnia do zwiedzania targów Euro-Reklama i Poligrafia.

Targom będą towarzyszyły następujące imprezy:

2nd Car Wrap Championship
Podczas targów Euro-Reklama 2011 odbędą się finały Mistrzostwa w Aplikacjach Samochodowych - 2nd Car Wrap Championship, konkursu łączącego funkcje pokazowe, promocyjne i edukacyjnych. Zawody rozegrają się w trzech kategoriach: klejenie materiałami własnymi, freestyle oraz klejenie materiałami dostarczonymi. Rozegrane zostaną trzy tury konkursowe; zwycięzcą zostanie firma, która łącznie w ciągu trzech tur i trzech dni konkursu zdobędzie najwyższą ilość punktów przyznanych przez Jury (w którego skład wchodzą osoby wyznaczone przez organizatora: European Media Group Sp. z o.o. - wydawcę Visual Communication).
 
Oficjalne ogłoszenie wyników konkursu odbędzie się 14.04.2011 roku po rozstrzygnięciu ostatniej kategorii, na stoisku Visual Communication w hali nr 3. 

Organizator: European Media Group Sp. z o.o., MTP.
Miejsce: Pawilon 3, 12-14 kwietnia 2011.


Konkurs SuperStar
Nagrody SuperStar to międzynarodowy konkurs organizowany przez magazyn Display, kierowany do branży POS (point of sales). Konstrukcje i produkty ocenione zostaną w 8 kategoriach, a ekspozycja konkursowa będzie dostępna dla zwiedzających przez cały czas trwania targów, na wyznaczonej przestrzeni w pawilonie 3. Uczestnicy, których eksponaty zdobędą pierwsze i drugie miejsce zostaną wyróżnieni specjalną statuetką, dodatkowo logotypy firm oraz fotografie eksponatów biorących udział w konkursie będą opublikowane w czasopiśmie ''Display''.

Organizator: Display Magazin, MTP.
Miejsce: Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się na stoisku 10 w pawilonie 3, 13 kwietnia (środa) o godz. 15:00.

Konferencja Euro-Reklama Sport II
Konferencja dedykowana przede wszystkim klubom i organizacjom sportowym. ''Klub marką - marka produktem - produkt towarem'' to cykl prelekcji na temat skutecznego budowania przez kluby własnego wizerunku. Podczas spotkania zaproszeni prelegenci doradzą, jak efektywnie prowadzić klub, jak zachęcić młodzież do uprawiania sportu oraz jak na swojej działalności zarobić. Konferencja została pomyślana jako zwiększenie świadomości klubów w kontekście kreowania ich jako nowoczesnej marki przy małym wkładzie finansowym, podkreślenie znaczenia klubów sportowych dla kształtu całej dyscypliny, a także edukację z zakresu różnych możliwości pozyskiwania funduszy na budowę dobrze prosperującego klubu sportowego.

Konferencji będzie także towarzyszyć będzie wystawa upominków reklamowych, przygotowanych przez firmy, które tworzą profesjonalne produkty dla klubów sportowych.

Patronat nad konferencją objęła Ewa Bąk - Dyrektor Wydziału Kultury Fizycznej Urzędu Miasta Poznania, a Patronem Medialnym konferencji jest telewizja Sportklub.

Organizator: MTP 
Miejsce: Sala Niebieska, 14 kwietnia (czwartek), godz. 11:00-16:00 

Konferencja : 2012 - Czy tylko dla dużych graczy?
Prelegenci skupią się między innymi na ofercie centrów pobytowych podczas dużych rozgrywek sportowych, rozważą składniki dobrze przygotowanej oferty hotelarskiej i gastronomicznej oraz zadania i możliwości jakie przed nimi stoją. Podczas spotkania będzie także okazja porozmawiania o tym jak lokalny biznes może skorzystać dużych imprezach piłkarskich oraz w jaki sposób piłkarskie spotkania mogą podnieść aktywność lokalnych społeczności. Konferencja poświecona będzie również kwestii marketingu miejsc, pomysłom na niestandardowe i zapadające w pamięć akcje promocyjne oraz gadżety, które przywołując pozytywne wrażenie z pobytu w danym mieście pozwolą powtórnie przyciągnąć do niego gości. Zaproszeni prelegenci opowiedzą o kształcie rynku, a także o nowościach i trendach w reklamie sportowej oraz o oczekiwaniach reklamodawców.

Organizator: MTP
Miejsce: Sala Niebieska, 13 kwietnia (środa), godz. 11:00-15:00

Wystawa ''Tu Polskie Radio 1925-2010''
Z okazji jubileuszu 85-lecia Polskiego Radia na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w Holu Wschodnim będzie można oglądać wystawę ''Tu Polskie Radio 1925-2010'', przybliżającą 85-letnią działalność programową Polskiego Radia, historię Teatru Polskiego Radia, dzieje radiowych zespołów muzycznych i Rozgłośni Regionalnych. Wystawa przypomina również radiowe osobowości - spikerów i twórców popularnych audycji. Ta sentymentalna ekspozycja składa się z pięciu części: ''Prolog'', ''Dekady'', ''Gatunki'', ''Nagrody'', ''Technika''. Podczas targów Euro-Reklama i Poznań Media Expo 2011 będzie można obejrzeć cztery pierwsze części wystawy.

W Holu Wschodnim będzie można zobaczyć kilkadziesiąt plakatów i 250 fotografii upamiętniających najważniejsze dla Polskiego Radia momenty oraz przedstawiające ludzi, którzy przez dekady tworzyli to najstarsze medium.

Sponsor: INEA
Miejsce: Hol Wschodni, 12-16 kwietnia

Źródło: MTP
www.euro-reklama.mtp.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764