logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tokio 2020: Vectra wzbogaca ofertę o Eurosport

  PR 23.07.2021, przeczytano 677 razy

Z okazji rozpoczynających się dzisiaj Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020, Vectra udostępnia swoim abonentom dodatkowe kanały Eurosport, gdzie na żywo transmitowana będzie jedna z najważniejszych imprez sportowych na świecie. Do oferty operatora już dołączyło, od 23 lipca do 8 sierpnia br., w sumie aż 7 kanałów HD oraz 1 kanał w jakości 4K.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tokio-2020%3A-vectra-wzbogaca-oferte-o-eurosport,392399,artykul.html

Już od dzisiaj kanały Eurosport 3, Eurosport 4, Eurosport 5, Eurosport 6, Eurosport 7, Eurosport 8 i Eurosport 9 oraz Eurosport 4K będą dostępne dla wszystkich klientów Vectry posiadających dowolny pakiet telewizyjny. Transmitowane na nich programy będą dostępne z polskim komentarzem dla wszystkich abonentów korzystających z oferty cyfrowej operatora. Co więcej, wszystkie kanały będzie można odbierać również w ramach usługi TV Smart oraz TV Online. Oznacza to, że sportowymi emocjami klienci Grupy Vectra mogą cieszyć się gdziekolwiek są – na terenie Polski i Unii Europejskiej, wszędzie tam, gdzie jest internet. Dodatkowo, osoby posiadające jeden z dwóch dekoderów w ofercie operatora, które obsługują wysoki standard nadawania 4K – TV Smart 4K Box z Android TV lub 4K PVR 3770CFX, będą mogły oglądać treści również w tej wysokiej jakości.

- W Vectra codziennie pracujemy nad dostarczaniem rozrywki skrojonej na miarę oczekiwań naszych klientów. Dlatego umożliwiamy wszystkim fanom sportu korzystającym z naszych usług śledzenie olimpijskich zmagań w ramach posiadanych przez nich pakietów. Troszcząc się o możliwie najszerszą ofertę pamiętamy o udostępnieniu jej w jak najlepszej jakości - kanał Eurosport 4K to kolejna stacja wzbogacająca naszą ofertę programów w tej wysokiej rozdzielczości – tłumaczy Tomasz Żurański, Prezes Zarządu Vectra S.A. – Pamiętając o tym, że wakacje to czas podróży i wyjazdów, oferujemy naszym klientom dostęp do kanałów Eurosport również poprzez platformę TV Smart oraz TV Online. Dzięki temu, przeżywanie sportowych emocji staje się możliwe także poza domem i poza siecią Vectry – wszędzie tam, gdzie jest dostęp do Internetu zarówno w kraju, jak też na terenie EU – dodaje.

W ramach nadawanych przez Grupę Discovery programów, widzowie będą mogli obejrzeć m.in. transmisję z Ceremonii Otwarcia i Zamknięcia oraz śledzić dyscypliny, takie jak: tenis, kolarstwo, gimnastyka, skoki do wody, piłka nożna, hokej, baseball, koszykówka, judo, wrestling, boks, karate, piłka ręczna czy siatkówka.

Źródło: Vectra

www.vectra.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764