logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vectra: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 65
Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry

Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.

19.04.2024 | przeczytano: 341 razy
Kanały pop-up Eurosportu dla abonentów Vectry

Warner Bros. Discovery w Polsce oraz Vectra nawiązały współpracę w celu zapewnienia klientom dostawcy usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej dostępu do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na kanałach Eurosportu. Igrzyska olimpijskie w Paryżu potrwają od 26 lipca do 11 sierpnia 2024 roku. Siedem kanałów pop-up Eurosportu w jakości HD i jeden 4K zapewnią pasjonatom sportu możliwość śledzenia ponad 830 godzin transmisji z Paryża w najlepszej jakości obrazu i dźwięku.

12.04.2024 | przeczytano: 260 razy

Vectra, jeden z największych dostawców usług telekomunikacyjnych i największy operator kablowy w Polsce, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).

16.03.2024 | przeczytano: 440 razy
Endless z nową kampanią dla Vectry

1 lutego wystartowała kampania Vectry, inaugurująca nową platformę komunikacyjną marki. Za opracowanie koncepcji oraz realizację odpowiada agencja Endless wraz z działem marketingu Klienta. Kampania będzie prowadzona zarówno w kanałach ATL, BTL, jak i digital.

04.02.2024 | przeczytano: 473 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
GT Etiketten & Labels inwestuje w maszyny fleksograficzne Mark Andy

Gert Talen (od którego imienia i nazwiska pochodzi skrót w nazwie firmy – GT Etiketten & Labels) rozpoczął pracę w branży poligraficznej w 1988 roku jako operator maszyny fleksograficznej. W kolejnych latach parał się różnymi zajęciami, zyskując z czasem reputację osoby potrafiącej się uporać z wieloma problemami występującymi w procesie drukowania etykiet. Zyskał w efekcie przydomek „Gert the Label” (dosł. Gert Etykieta). Obecnie jest właścicielem i osobą zarządzającą GT Etiketten & Labels, w czym wspierają go syn Luke i córka Anna. Drukarnia mieści się w Schoonebeek (Holandia) na granicy niemiecko-holenderskiej, co ma pozytywne znaczenie jeśli chodzi o obsługę klientów z branży opakowaniowej z Europy Zachodniej.

19.01.2024 | przeczytano: 1291 razy
Endless wygrywa przetarg Vectry

Od 1 grudnia Endless pracuje dla Vectry, największego w kraju operatora sieci kablowej. Vectra oferuje dostęp do nowoczesnego Internetu światłowodowego, telewizji cyfrowej, VOD, OTT oraz telefonii mobilnej i stacjonarnej. Agencja odpowiada za obsługę kreatywną 360 marki. Pierwsze efekty wspólnych działań Vectry i Endless, będzie można zobaczyć już wkrótce. 

22.12.2023 | przeczytano: 618 razy
Startuje kampania reklamowa Filmbox

FilmBox, marka Grupy Kino Polska, będąca częścią SPI International, firmy należącej do Grupy CANAL+, rozpoczyna wizerunkowo-sprzedażową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji marki FilmBox, obejmującej pakiet kanałów filmowych i serwis streamingowy FilmBox+, jak również nowej oferty programowej z gwiazdorską obsadą, którą widzowie będą mogli oglądać od 18 listopada.

15.11.2023 | przeczytano: 616 razy
Jesienna ramówka Telewizji WP

Nową ramówkę Telewizji WP wypełniają dobrze znane i lubiane produkcje własne – „Policjanci z sąsiedztwa”, „Pomysł na dom”, „Nowy aranż z Olą Ziarek”. Nowością jest serial dokumentalny „Z drugiej ręki” oraz przedwyborczy program „Gra o głosy”.  

08.09.2023 | przeczytano: 470 razy
Cartoonito jako kanał linearny w całym regionie EMEA

Już 18 marca w Polsce najmłodsi i ich rodzice będą mogli radośnie i bezpiecznie spędzać czas wśród zaufanych bohaterów, wspólnie śmiać się i oglądać kreskówki stworzone przez światowej sławy twórców – „Batwheels”, „Królik Bugs: nowe konstrukcje”, „Pająk Lucas”, „CoComelon” i wiele, wiele więcej.

16.03.2023 | przeczytano: 826 razy

TVP Nauka popularyzuje wiedzę z zakresu przyrody, techniki oraz technologii kosmicznych, biologii, medycyny, astronomii, fizyki, matematyki, chemii, ekologii, ekonomii i nauk społecznych. Oferta programowa jest skierowana do odbiorcy powyżej 14 roku życia. W emitowanych codziennie pasmach tematycznych prezentowane są treści oparte na faktach i dowodach naukowych. Nad jakością programu czuwa Rada Naukowa złożona z najwybitniejszych polskich uczonych.

24.02.2023 | przeczytano: 489 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 65)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764