logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzy dni, jeden mistrz - Polish Car Wrap Championship

  PR 17.03.2017, przeczytano 1994 razy
ilustracjastrzałka

Mistrz Polski w oklejaniu samochodów wyłoniony – Michał Słaboszewski został zwycięzcą siódmej edycji Polish Car Wrap Championship, która odbyła się podczas targów RemaDays. Prestiż konkursu potwierdziła obecność na targach zeszłorocznych zdobywców tytułu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-dni%2C-jeden-mistrz---polish-car-wrap-championship,31827,artykul.html

Targi RemaDays stały się areną zmagań czterech zawodników walczących o tytuł mistrza oklejania. Trzydniowe zawody obfitowały w wyzwania. W szeregu konkurencji uczestnicy musieli wykazać się dokładnością, szybkością, kreatywnością, ale przede wszystkim – opanowaniem. Jury (w składzie: Izabela Kwiatkowska, prezes European Media Group, Piotr Lewalski z firmy Applico.pl, Jolanta Wojciechowska z firmy Avery Dennison oraz Monika Łazarska z firmy Plastics Group) dokładnie sprawdzało każdy szczegół aplikacji wykonanych na samochodach marki Smart, wychwytując nawet najdrobniejsze błędy i potknięcia. A wszystko po to, by wyłonić najlepszego z najlepszych.

Bezdyskusyjnym zwycięzcą siódmej edycji Car&Wrap Championship okazał się Michał Słaboszewski z firmy Powerart, dla którego tegoroczny udział w mistrzostwach nie był debiutem. Jury nieco więcej trudności przysporzyło przyznanie kolejnych miejsc. Ostatecznie tytuł pierwszego wicemistrza zdobył Marcin Dutka z firmy Wrapteam.eu, natomiast drugim wicemistrzem został Artur Roguski z firmy Artlab. Czwartemu z zawodników, Michałowi Mierzejewskiemu z firmy Megaoklejanie, niewiele zabrakło do podium.

Wszyscy zawodnicy otrzymali nagrody ufundowane przez organizatorów i partnerów wydarzenia: folie firmy Avery Dennison, opalarki firmy Steinel oraz roczne prenumeraty czasopisma VISUAL COMMUNICATION. Zwycięzca wrócił do domu z pucharem i tytułem mistrza oraz prawem do używania znaków konkursu w swoich materiałach reklamowych.

Zarówno zainteresowanie ze strony zwiedzających targi, jak i profesjonalizm uczestników oraz jury konkursu potwierdziły prestiż mistrzostw. Dla wszystkich zawodników udział w tegorocznej edycji okazał się nie tylko możliwością zaprezentowania swych umiejętności i zdobycia nowych kontaktów zawodowych, lecz również cennym i kształcącym doświadczeniem. Autorytet tytułu mistrza podkreśliła obecność na targach RemaDays zeszłorocznych zwycięzców konkursu, firmy Wrapthecar.eu, która prezentowała swoje umiejętności i mistrzowski puchar z szóstej edycji mistrzostw na stoisku firmy Safex.

Organizatorem 7th Polish Car Wrap Championship była firma European Media Group i targi RemaDays. Partnerami projektu były firmy: Avery Dennison, Plastics Group, HP, Efi, Steinel, Auto Idea Mercedes–Benz, Applico.pl.

Źródło: EUROPEAN MEDIA GROUP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764