Mistrz Polski w oklejaniu samochodów wyłoniony – Michał Słaboszewski został zwycięzcą siódmej edycji Polish Car Wrap Championship, która odbyła się podczas targów RemaDays. Prestiż konkursu potwierdziła obecność na targach zeszłorocznych zdobywców tytułu.
Targi RemaDays stały się areną zmagań czterech zawodników walczących o tytuł mistrza oklejania. Trzydniowe zawody obfitowały w wyzwania. W szeregu konkurencji uczestnicy musieli wykazać się dokładnością, szybkością, kreatywnością, ale przede wszystkim – opanowaniem. Jury (w składzie: Izabela Kwiatkowska, prezes European Media Group, Piotr Lewalski z firmy Applico.pl, Jolanta Wojciechowska z firmy Avery Dennison oraz Monika Łazarska z firmy Plastics Group) dokładnie sprawdzało każdy szczegół aplikacji wykonanych na samochodach marki Smart, wychwytując nawet najdrobniejsze błędy i potknięcia. A wszystko po to, by wyłonić najlepszego z najlepszych.
Bezdyskusyjnym zwycięzcą siódmej edycji Car&Wrap Championship okazał się Michał Słaboszewski z firmy Powerart, dla którego tegoroczny udział w mistrzostwach nie był debiutem. Jury nieco więcej trudności przysporzyło przyznanie kolejnych miejsc. Ostatecznie tytuł pierwszego wicemistrza zdobył Marcin Dutka z firmy Wrapteam.eu, natomiast drugim wicemistrzem został Artur Roguski z firmy Artlab. Czwartemu z zawodników, Michałowi Mierzejewskiemu z firmy Megaoklejanie, niewiele zabrakło do podium.
Wszyscy zawodnicy otrzymali nagrody ufundowane przez organizatorów i partnerów wydarzenia: folie firmy Avery Dennison, opalarki firmy Steinel oraz roczne prenumeraty czasopisma VISUAL COMMUNICATION. Zwycięzca wrócił do domu z pucharem i tytułem mistrza oraz prawem do używania znaków konkursu w swoich materiałach reklamowych.
Zarówno zainteresowanie ze strony zwiedzających targi, jak i profesjonalizm uczestników oraz jury konkursu potwierdziły prestiż mistrzostw. Dla wszystkich zawodników udział w tegorocznej edycji okazał się nie tylko możliwością zaprezentowania swych umiejętności i zdobycia nowych kontaktów zawodowych, lecz również cennym i kształcącym doświadczeniem. Autorytet tytułu mistrza podkreśliła obecność na targach RemaDays zeszłorocznych zwycięzców konkursu, firmy Wrapthecar.eu, która prezentowała swoje umiejętności i mistrzowski puchar z szóstej edycji mistrzostw na stoisku firmy Safex.
Organizatorem 7th Polish Car Wrap Championship była firma European Media Group i targi RemaDays. Partnerami projektu były firmy: Avery Dennison, Plastics Group, HP, Efi, Steinel, Auto Idea Mercedes–Benz, Applico.pl.
Źródło: EUROPEAN MEDIA GROUP