logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
cobra - avatar użytkownika

cobra - informacje

cobra - avatar użytkownika

  • Jest z nami od dnia 29.05.2002
  • Ostatnia wizyta: w zamierzchłej przeszłości...
  • Konto cobra nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Informacje o użytkowniku:
Imię i nazwisko lub pełna nazwa: COBRA - wortal wiedzy o marce
Strona www: http://www.cobra.pl
e-mail:* USUN_TO_cobra@cobra.pl
Lokalizacja: Warszawa

Profil zawodowy:

Ten użytkownik nie określił swojego profilu zawodowego.
  • Jest z nami od dnia 29.05.2002
  • Ostatnia wizyta: w zamierzchłej przeszłości...
  • Konto cobra nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Skontaktuj się z użytkownikiem cobra:
Wyślij wiadomość prywatną
Podsumowanie aktywności użytkownika:
wiadomości na forum:
0 (0 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy:
1 (10 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy PR:
0 (0 pkt.)
publikacje wyróżnione jako wybór redakcji:
1 (50 pkt.)
komentarze (do tekstów, ankiet, galerii, linków):
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do banku zdjęć:
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do galerii:
0 (0 pkt.)
linki zgłoszone do katalogu www:
0 (0 pkt.)
staż w serwisie:
brak danych
interwencje administratora na forum:
nie odnotowano
interwencje administratora na giełdzie:
nie odnotowano
    
SUMA PUNKTÓW: 60
Rating aktywności użytkownika na podstawie uzyskanych punktów:
+ +
Ostatnie publikacje:
Identyfikacja wizualna: Jak nas widzą?

Każda nowoczesna firma powinna mieć precyzyjnie określoną tożsamość oraz poprawnie wdrożony system identyfikacji wizualnej. Niesie to za sobą wymierne korzyści. Jakość plastyczna oznakowania wzbudza zaufanie do firmy u klientów i kontrahentów, a czytelność elementów tożsamości wizualnej i ich charakterystyczne cechy odwzorowują się bezpośrednio w efektach akcji promocyjno -reklamowych.

13.03.2003 | przeczytano: 17691 razy
Komunikacja biznesowa jako podstawowy element budowy wizerunku

Wizerunek (brand image) marki to inaczej jej osobowość. Produkty, podobnie jak ludzie, mają swoją osobowość, która może poprzez jej upublicznienie ją spopularyzować lub wyeliminować z rynku. Na osobowość produktu składa się kilka elementów: nazwa, opakowanie, cena, styl reklamy a przede wszystkim jej charakter. Reklama, jako narzędzie komunikacji z otoczeniem, powinna służyć wzmocnieniu wizerunku marki. Reklama, poprzez swój jednorodny komunikat, musi rok po roku stanowić konsekwentną projekcję tego samego wizerunku.

29.05.2002 | przeczytano: 19580 razy (komentarzy: 1)

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764