logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Up&More z kompleksową obsługą marketingową dla Carnilove

  PR 18.03.2019, przeczytano 383 razy

Agencja Up&More rozpoczęła kompleksowe działania marketingowe dla Carnilove – marki premium na rynku żywności dla zwierząt. Projekt dotyczy zintegrowanej komunikacji marketingowej mającej na celu podtrzymywanie trwałych relacji ze świadomym konsumentem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/upandmore-z-kompleksowa-obsluga-marketingowa-dla-carnilove,381695,artykul.html

Współpraca obejmuje kompleksowe działania w ramach komunikacji zintegrowanej. Zakres prac w szczególności dotyczy opracowania strategii komunikacji oraz koordynowania wszystkich aktywności promocyjnych marki. Działania komunikacyjne uwzględniają również opiekę public relations, koordynację wszystkich kanałów social media oraz relacje z influencerami. Oprócz tego, Up&More będzie strategicznie odpowiadało za akcje niestandardowe i wydarzenia z udziałem konsumentów, miłośników czworonogów oraz ekspertów z branży.  

- Wraz z dynamicznym rozwojem Up&More zmieniliśmy pozycjonowanie naszej firmy.  Jesteśmy partnerem oferującym kompleksowe wsparcie komunikacyjne, włączając w to opracowanie strategii obecności na rynku zgodnej z wizją rozwoju biznesu naszych klientów. Carnilove to marka, która powierzyła nam swoje wszystkie aktywności marketingowe, oferując jej wsparcie „360”. To kolejny dowód bardzo mocnego wzrostu naszych kompetencji w ostatnich miesiącach – komentuje Tomasz Starzyński, prezes i partner zarządzający agencji Up&More.

- Powierzyliśmy kompleksowe działania agencji Up&More ze względu na zindywidualizowaną strategię oraz nieszablonową wizję komunikacji z naszymi Klientami – miłośnikami czworonogów. Przede wszystkim zachęciło nas zrównoważenie promocji samego produktu wobec wykorzystania aktywnego spędzania czasu właścicieli ze swoimi pupilami. Zaintrygowani tymi propozycjami postanowiliśmy rozpocząć współpracę – potwierdza Katarzyna Chomutowska z Carnilove.  

Nad pracą dla Carnilove po stronie Up&More będzie czuwał pięcioosobowy zespół kierowany przez Macieja Wernickiego, szefa działu PR.

Źródło: Up&More

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764