logo
WIADOMOŚCI

Uzdrawia właścicieli i wskrzesza sklepy

Mateusz Zawiślak  PR 20.04.2017, przeczytano 439 razy

Shop Doctor, zwany lekarzem sklepów, od 16 lat uzdrawia polski biznes. Co ordynuje swoim pacjentom? Zmianę oświetlenia, widoczniejszą ekspozycję, żywsze kolory. Dr Marek Borowiński wskrzesił już niejeden sklep. Od września na ZOOM TV będzie można zobaczyć, premierę jego autorskiego programu „Sklepowe rewolucje”, w którym zdradza tajniki swojego zawodu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/uzdrawia-wlascicieli-i-wskrzesza-sklepy,32222,artykul.html

Badanie, diagnoza i leczenie - tak wygląda schemat działania każdego doktora. Tak samo pracuje lekarz sklepów. Z tą różnicą, że to zawsze on przyjeżdża do pacjenta. Badanie polega przede wszystkim na audycie sklepu. Jaka jest komunikacja, czy sklep zatowarowany jest z myślą o profilu klienta, czy jest przyjazny, czy oddziałuje na konsumentów w odpowiedni sposób? Dr Marek Borowiński patrzy na sklep oczami klienta. Porównuje go do konkurencji, sprawdza czy z łatwością jest w stanie pokonać cały sklep z wózkiem lub koszykiem. Na podstawie audytu stawia diagnozę - co trzeba leczyć? Na pierwszy ogień zazwyczaj idą najczęstsze błędy, kolory i oświetlenie, ale w zależności od lokalizacji i specyfiki sklepów recepty są bardzo różne. Lekarz sklepów towarzyszy swoim kuracjuszom podczas całego procesu metamorfozy. Wskazuje konkretne rozwiązania, które pomogą sklepowi stanąć na nogi i odetchnąć z ulgą właścicielom. Remedium na uleczenie sklepu będzie można szukać już niedługo w autorskim programie dr Borowińskiego – „Sklepowe rewolucje”, który już od września będzie emitowany na kanale ZOOM TV.

Jednym z „uleczonych” pacjentów jest sieć piekarni Grochola. Właściciel zauważył, że firma nie rozwija się tak szybko, jakby chciał i postanowił poprosić o pomoc specjalistę, który obiektywnie spojrzy na kondycję firmy.

– Cała rewolucja naszych sklepów rozpoczęła się od audytu kilku z nich. Kiedy Shop Doctor zauważył, że w większości naszych punktów powielamy te same błędy, już wiedział, jak nam pomóc. Docenił wysoką jakość naszych produktów i pomógł nam ją pokazać konsumentom – wspomina rewolucję właściciel sieci piekarni – Dariusz Grochola. Właściciele sklepów zauważają, że oprócz ogromnej wiedzy, dr Marek Borowiński posiada niesamowitą siłę witalną i optymizm, którymi potrafi zarazić wszystkich dookoła. Jak ocenia zmiany w swojej firmie uczestnik rewolucji? – Metamorfoza sklepów została przeprowadzana w sposób totalny. Mamy 40 filii i we wszystkich wdrożyliśmy zmiany według harmonogramu wypracowanego z dr Borowińskim. To co bardzo spodobało mi się we współpracy z Shop Doctorem, to czas jaki poświęciliśmy na rozmowy i wspólną analizę rzeczy, które są do poprawy. Jeśli mówimy o zmianach, to są one oczywiście na plus. Pokazaliśmy klientom nasze produkty, wskazaliśmy ich prawdziwe walory, które wcześniej nie były wystarczająco wyeksponowane. I nie ukrywam, że postrzeganie naszych piekarni bardzo polepszyło się od tamtej pory – podsumowuje właściciel piekarni i cukierni Grochola.

Źródło: Shop Doctor

www.shopdoctor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Senatorowie USA wzywają Google przed Federalną Komisję Handlu
Dwaj amerykańscy senatorowie z Partii Demokratycznej wezwali amerykańską Federalną Komisję Handlu do śledztwa w sprawie funkcjonowania Google, a w szczególności sposobu, w jaki funkcja „Historia Lokalizacji” zbiera dane użytkowników na smartfonach z systemem Android. Po uzyskaniu zgody od użytkownika na gromadzenie takich informacji, funkcja włącza się na wszystkich zalogowanyc...
Bogusława Sławińska na czele Działu Sprzedaży Korporacyjnej w Multikino Media
Bogusława Sławińska awansowała na stanowisko Kierownika Działu Sprzedaży Korporacyjnej w Multikino Media. Zastąpiła Mariusza Galewskiego, który postanowił kontynuować karierę w innej firmie.
Facebook wprowadza kolejne zmiany w odpowiedzi na skandal Cambridge Analytica
Facebook zapowiada, że będzie dokładnie weryfikował reklamodawców i wyraźnie oznaczał reklamy problemowe dotyczące wyborów bądź tematów politycznych. Weryfikację będą przechodzić również administratorzy stron z dużą liczbą fanów, co ma utrudnić zarządzanie stronami za pomocą fałszywych kont. Zmiany są już w fazie testów, jeszcze wiosną mają zostać wprowadzone...
„Gabinet Cieni” to nowy program wideo Wirtualnej Polski. Jego prowadzącym będzie Adam Hofman, a gośćmi czołowi polscy politycy. Pierwszy odcinek już w maju na Stronie Głównej i w mediach społecznościowych WP.
Wprost i Do Rzeczy zwiększają zasięgi w sieci
Serwisy internetowe Grupy PMPG Polskie Media wprost.pl i dorzeczy.pl kontynuują spektakularne wzrosty.  W pierwszym kwartale 2018 roku średniomiesięczna liczba użytkowników serwisów grupy osiągnęła poziom 4,5 milionai była o 61% większa niż w pierwszym kwartale 2017 roku.  Jeszcze lepiej prezentują się wyniki związane z wygenerowanymi przez użytkowników w serwisach odsłonami. Średnia miesięczna ...
 
wtorek 22.05.2018, 72 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone