logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Uzdrawia właścicieli i wskrzesza sklepy

  PR 20.04.2017, przeczytano 685 razy

Shop Doctor, zwany lekarzem sklepów, od 16 lat uzdrawia polski biznes. Co ordynuje swoim pacjentom? Zmianę oświetlenia, widoczniejszą ekspozycję, żywsze kolory. Dr Marek Borowiński wskrzesił już niejeden sklep. Od września na ZOOM TV będzie można zobaczyć, premierę jego autorskiego programu „Sklepowe rewolucje”, w którym zdradza tajniki swojego zawodu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/uzdrawia-wlascicieli-i-wskrzesza-sklepy,32222,artykul.html

Badanie, diagnoza i leczenie - tak wygląda schemat działania każdego doktora. Tak samo pracuje lekarz sklepów. Z tą różnicą, że to zawsze on przyjeżdża do pacjenta. Badanie polega przede wszystkim na audycie sklepu. Jaka jest komunikacja, czy sklep zatowarowany jest z myślą o profilu klienta, czy jest przyjazny, czy oddziałuje na konsumentów w odpowiedni sposób? Dr Marek Borowiński patrzy na sklep oczami klienta. Porównuje go do konkurencji, sprawdza czy z łatwością jest w stanie pokonać cały sklep z wózkiem lub koszykiem. Na podstawie audytu stawia diagnozę - co trzeba leczyć? Na pierwszy ogień zazwyczaj idą najczęstsze błędy, kolory i oświetlenie, ale w zależności od lokalizacji i specyfiki sklepów recepty są bardzo różne. Lekarz sklepów towarzyszy swoim kuracjuszom podczas całego procesu metamorfozy. Wskazuje konkretne rozwiązania, które pomogą sklepowi stanąć na nogi i odetchnąć z ulgą właścicielom. Remedium na uleczenie sklepu będzie można szukać już niedługo w autorskim programie dr Borowińskiego – „Sklepowe rewolucje”, który już od września będzie emitowany na kanale ZOOM TV.

Jednym z „uleczonych” pacjentów jest sieć piekarni Grochola. Właściciel zauważył, że firma nie rozwija się tak szybko, jakby chciał i postanowił poprosić o pomoc specjalistę, który obiektywnie spojrzy na kondycję firmy.

– Cała rewolucja naszych sklepów rozpoczęła się od audytu kilku z nich. Kiedy Shop Doctor zauważył, że w większości naszych punktów powielamy te same błędy, już wiedział, jak nam pomóc. Docenił wysoką jakość naszych produktów i pomógł nam ją pokazać konsumentom – wspomina rewolucję właściciel sieci piekarni – Dariusz Grochola. Właściciele sklepów zauważają, że oprócz ogromnej wiedzy, dr Marek Borowiński posiada niesamowitą siłę witalną i optymizm, którymi potrafi zarazić wszystkich dookoła. Jak ocenia zmiany w swojej firmie uczestnik rewolucji? – Metamorfoza sklepów została przeprowadzana w sposób totalny. Mamy 40 filii i we wszystkich wdrożyliśmy zmiany według harmonogramu wypracowanego z dr Borowińskim. To co bardzo spodobało mi się we współpracy z Shop Doctorem, to czas jaki poświęciliśmy na rozmowy i wspólną analizę rzeczy, które są do poprawy. Jeśli mówimy o zmianach, to są one oczywiście na plus. Pokazaliśmy klientom nasze produkty, wskazaliśmy ich prawdziwe walory, które wcześniej nie były wystarczająco wyeksponowane. I nie ukrywam, że postrzeganie naszych piekarni bardzo polepszyło się od tamtej pory – podsumowuje właściciel piekarni i cukierni Grochola.

Źródło: Shop Doctor

www.shopdoctor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Doda, zespół The Kolors i dziennikarze RMF FM w kampanii wizerunkowej
Wystartowała kampania wizerunkowa radia RMF FM pod hasłem „Fajne radio RMF”. Jej twarzami została Doda, członkowie zespołu The Kolors oraz prezenterzy stacji. Częścią akcji jest też konkurs antenowy oraz event, w ramach którego RMF FM odwiedzi polskie miasta i miasteczka.
Zmiany w dziale sprzedaży „Wyborczej”
W kwietniu br. nastąpiły zmiany w zespole zajmującym się sprzedażą reklam w mediach marki „Wyborcza”. Mateusz Gros objął stanowisko kierownika ds. sprzedaży agencyjnej w „Wyborczej” i Wyborcza.pl, a Wioletta Napurka – dyrektorki sprzedaży w regionie Warszawa.  
Dzień Patronów w Radiu Nowy Świat
16 kwietnia, w Dniu Patronów, ramówka radia zostanie zmieniona. Oprócz stałych, wtorkowych pozycji pojawią się inne, lubiane przez Patronów audycje. A wieczorem o godzinie 19.00 creme de la creme, czyli koncert WAGLEWSKI FISZ EMADE w koncert holu z udziałem Patronów.
Bankier.pl otrzymał nagrodę Media Rynku 2023
Portal Bankier.pl otrzymał nagrodę MEDIA RYNKU 2023 podczas jubileuszowej, 10 edycji gali Invest Cuffs towarzyszącej największej w Europie konferencji gromadzącej przedstawicieli świata inwestorów. W głosowaniu, w którym wzięło udział ponad 138 tysięcy osób, Bankier.pl pokonał inne nominowane w tej kategorii redakcje:...
Media relations - PR-owcy a dziennikarze
Dziennikarze otrzymują dziennie średnio kilkadziesiąt informacji prasowych od działów PR lub agencji PR-owych, z czego udaje się im przeczytać od 10 do 30 proc. O tym, czy informacja prasowa będzie wykorzystana przez dziennikarza decyduje najczęściej tytuł, treść maila oraz nadawca wiadomości. Jak wynika z raportu „Media relations. Status związku – to skomplikowane”...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764