logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

W Opolu uczyli się od ekspertów z fabryki Sihl

  PR 15.08.2019, przeczytano 366 razy
ilustracjastrzałka

W Atrium Centrum Ploterowe, miały miejsce „pro-warsztaty” przeprowadzone przez szwajcarskich ekspertów z fabryki SIHL.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-opolu-uczyli-sie-od-ekspertow-z-fabryki-sihl,383609,artykul.html

Uczestnicy pierwszych polskich warsztatów z udziałem szwajcarskich profesjonalistów, uczyli się jak aplikować materiały do dekoracji wnętrz a także jak wykorzystać nowoczesne materiały i odnieść sukces na rynku „Interior Design”.

Podczas teoretycznej części szkolenia zderzono się z pytaniami:

  • Dlaczego tak wielu dostawców usług czeka, aż klienci powiedzą im czego potrzebują, zamiast aktywnie wychodzić na rynek z nowymi aplikacjami i pomysłami?
  • Co rozumiemy poprzez dywersyfikację?
  • W jaki sposób kształtujesz swoją strategię sprzedaży, aby nie tylko podtrzymać i zwiększyć dotychczasową sprzedaż, ale także pokazać klientom nowe kierunki rozwoju i możliwości pozyskiwania nowych klientów i nowych rodzajów zleceń?

Uczestniczącym w warsztatach agencjom reklamowych i drukarniom wielkoformatowym udzielono odpowiedzi, jak radzić sobie i zdobywać intratny rynek dekoracji wnętrz z wykorzystaniem technologii druku cyfrowego.

Pokazano jak wejść na rynek z konkurencyjną ofertą, przykłady aplikacji jakie można tworzyć przy użyciu produktów SIHL, omówiono różnice pomiędzy rynkiem Visual Communication a Interior Design, a także pokazano jak wykorzystać rynek Interior Design wśród użytkowników komercyjnych jak i indywidualnych.

SIHL: folia-tapeta typu "przyklej-odklej"

SIHL Wallgrafx Prime 240 FR to unikalna samoprzylepna folia o bardzo ciekawych właściwościach.

Materiał się łatwo się repozycjonuje, przez co możliwość wielokrotnego przeklejania. Sprawdza się więc jako tapeta, naklejka ścienna, czy reklama tymczasowa na dowolnych płaskich powierzchniach. Jej „tajną mocą” jest fakt, że nie pozostawia śladu kleju. Dodatkowo zawiera czarny tył maskujący tło, przez co grafika "nie przebija". Unikalną właściwością jest także brak tendencji do gniecenia się, materiał można zgnieść w dłoni, po czym rozwinąć i zaaplikować!

Wallgrafx można zadrukować w technologii: żywicznej UMS, solwentowej, lateksowej, LED i UV.

SIHL: tapeta z włókna szklanego z klejem

SIHL FABERGLASS to tapeta z włókna szklanego dedykowana do zadruku żywicznego, solwentowego, LED, UV jak i lateksowego. Ogromną zaletą jest klej aktywowany wodą. Materiał ten nie tylko pozwoli uatrakcyjnić wnętrze ale także, optymalnie pokrywa, wzmacnia i zapobiega dalszemu rozprzestrzenianiu się istniejących pęknięć ściany czy podłoża.

SIHL FABERGLASS jest odporny na zarysowania, dlatego może być stosowany w miejscach o dużym natężeniu ruchu jak miejsca użyteczności publicznej. Materiał posiada atest B-s1, d0.

SIHL: Quadrasorb, papier wszechstronny

Quadrasorb to wielowarstwowy, powlekany papier SIHL z matową powierzchnią. Jej unikalną właściwością jest możliwość zadruku w dowolnej technologii druku wielkoformatowego: wodnego, żywicznego UMS, solwentowego i lateksowego.

Wydruki imponują wysokim połyskiem kolorów i bardzo dobrą jakością obrazu. Papier plakatowy szybko wysycha nawet przy dużej gęstości atramentu i nie podnosi  i nie fałduje się. Bardzo dobrze nadaje się do laminacji na gorąco i jest optymalnym rozwiązaniem do zastosowań w branży fotograficznej, poligraficznej i reklamowej  i dekoracji wewnątrz pomieszczeń.

SIHL: bezbarwna folia do aplikacji na mokro

SIHL Clearsol Wetcling to przezroczysta folia do dekoracji okien z łatwą aplikacją „na mokro” – tylko przy użyciu wody.

Drukowana strona folii jest nakładana bezpośrednio na zwilżone okno lub inną gładką powierzchnię. Folię można usunąć bez pozostawiania resztek, nawet po kilku miesiącach. Dzięki wyjątkowej przezroczystości ,folia ta nadaje się również do wielu innych zastosowań, np. do szklanych elementów sygnalizacyjnych lub jako normalna folia klejąca.

Folię można zadrukować w technologii UMS, solwentowej, lateksowej i UV.

SIHL: srebrny blockout na rollupy premium

Blockout SIHL Silver Back to materiał rollup’owy z matowym, srebrnym tyłem. Przeznaczony do produkcji wysokiej jakości rollup'ów przy użyciu atramentów żywicznych, solwentowych, LED, UV czy nawet lateksowych.

Satynowe wykończenie gwarantuje odporne na zarysowania wydruki, charakteryzujące się wysokim nasyceniem kolorów i ostrością obrazu.

Odporny na rozdarcia kompozyt polipropylenowo-poliestrowy umożliwia bezproblemową obróbkę, oferując jednocześnie pełne blokowanie światła dzięki matowemu, srebrnemu tyłowi.

Praktyka czyni mistrza

Praktyczna cześć szkolenia potrafiła zaskoczyć. Ekspertka z SIHL zademonstrowała unikalne techniki aplikacji tapet „na styk”, dające idealny efekt (nie widoczna linia styczna) nawet w trudnych warunkach.

ilustracjastrzałka

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

Dodatkowe informacje:

O SIHL
SIHL to szwajcarska firma, która specjalizuje się w produkcji m.in. najwyższej jakości materiałów do druku wielkoformatowego. SIHL posiada siedziby w Szwajcarii, Niemczech oraz centrum logistyczne w USA. Firma zatrudnia ponad 500 osób. W portfolio SIHL polscy odbiorcy mogą znaleźć materiały do druku reklam, materiały dla fotografów i artystów czy też materiały do dekoracji.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Succes Story by Via Color Pegasus: Rembar inwestuje w Axis 6090
REMBAR to polska firma, która powstała z doświadczenia i pasji jej właścicieli. Jedną z gałęzi jej działalności jest produkcja dekoracji na specjalne okazje, a celem, który właściciele chcieli zrealizować – rozwój tego segmentu i rozbudowanie marki. Szansę na realizację tych planów znaleźli na targach branżowych w postaci drukarki UV Pegasus.
Bloomnet pomaga rozwijać niemiecką markę Expertlead
Agencja interaktywna Bloomnet rozszerza współpracę z platformą zajmującą się rekrutowaniem i oferowaniem dla firm freelancerów technologicznych.
Grześki latem nie pływają w czekoladzie
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
Idea Productions Poland z kolejnym projektem online
Od koncepcji, przez produkcję, po realizację – agencja eventowa Idea Productions Poland zakończyła właśnie prace nad cyklem spotkań online dla klienta z branży farmaceutycznej.
Kampania „Polskie – kupuję to!”
Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcję zainicjowali pracownicy PGE, a Grupa zdecydowała się ją wesprzeć i nadać jej ogólnopolski wymiar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764