logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Waksy liderem contentu fabularnego dla młodzieży

  PR 16.08.2021, przeczytano 515 razy
ilustracja

Kanał WAKSY w pierwszym półroczu 2021 odnotował 58 523 796 wyświetleń wideo (suma Q1 i Q2), co uplasowało go na pierwszym miejscu wśród kanałów fabularnych dla młodzieży na platformie YouTube. Za WAKSAMI na podium znaleźli się AbstrachujeTV (47 734 233 wyświetleń) oraz Cyber Marian (40 926 999 wyświetleń).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/waksy-liderem-contentu-fabularnego-dla-mlodziez%CC%87y,392641,artykul.html

WAKSY to grupa przyjaciół z aktorskim zacięciem, która w dowcipnych, krótkich filmach fabularnych opowiada o szkolnej rzeczywistości. Gwiazdami kanału są aktor i producent Przemek Burkacki, aktorka i modelka Paulina Soboń, a reżyserem i współproducentem kanału jest Arkadiusz Balcerzyk. Według raportu Social Blade o miesięcznych wyświetleniach WAKSY był najpopularniejszym kanałem oferującym content fabularny dla młodzieży w pierwszym półroczu 2021.

WAKSY to jednak nie tylko kanał YouTubie, ale również wielotysięczna społeczność śledząca Twórców od ponad 3 lat. Ponad połowa widowni kanału WAKSY to przede wszystkim zaangażowani widzowie między 18 a 24 rokiem życia (51,6%), 35 a 44 rokiem życia (20,6%) i 25 a 34 rokiem życia (14,4%). Średnia miesięczna liczba wyświetleń kanału osiąga blisko 10 000 000.

– WAKSY to świetny przykład na to, że konsekwentnie rozwijany format potrafi zapewnić sukces na YouTubie. Doskonała znajomość swojej grupy docelowej pozwalają na spełnianie oczekiwań widzów, a także docieranie do nowej publiczności. – mówi Przemysław Gajos, Senior Support Manager w LTTM.

– Ich fani noszą produkowane przez nich spersonalizowane ubrania, występują w ich materiałach, a bilety na organizowane przez nich wakacyjne kolonie wyprzedają się w mgnieniu oka. W tym roku odbyła się 3 edycja WAKSY Camp, podczas którego fani mogli spędzić czas ze swoimi ulubionymi twórcami, pracować przy nagraniach odcinków i poznać tajniki ich pracy. – mówi Michał Nobis, Influencer Marketing Manager w LTTM, odpowiedzialny za grupę WAKSY.

Top 10 najpopularniejszych kanałów YouTube w kategorii contentu fabularnego, według Social Blade, na podstawie oglądalności w pierwszym półroczu 2021 roku to:

  1. WAKSY (LifeTube) – 58 528 796
  2. AbstrachujeTV (ABSTRA) – 47 734 233
  3. Cyber Marian (LifeTube) – 40 926 999
  4. ŚmiechawaTV (LifeTube) – 33 672 488)
  5. Kabaret Czwarta Fala (LifeTube) – 19 361 117
  6. BEKSY (ABSTRA) – 18 994 230
  7. Natasza Parzymies – 13 197 388
  8. G.F. Darwin (LifeTube) – 9 955 905
  9. Bracia Malczyńscy (LifeTube) – 8 345 513
  10. POSTOWIE – 7 691 829

Do sieci LifeTube (grupa LTTM) przynależy 60% spośród najpopularniejszych kanałów w tej kategorii: WAKSY, Cyber Marian, Śmiechawa TV, Kabaret Czwarta Fala, G.F. Darwin, oraz Bracia Malczyńscy.

Źródło: Grupa LTTM

www.lttm.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764