logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warszawska Szkoła Reklamy na Festiwalu Przedsiębiorczości BOSS i Wizualiach

  PR 18.03.2009, przeczytano 1284 razy

Warszawska Szkoła Reklamy po raz kolejny przygotowała wykłady i warsztaty w ramach wrocławskich Wizualiów, po raz pierwszy uczestniczy także w Festiwalu Przedsiębiorczości BOSS jako partner merytoryczny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warszawska-szkola-reklamy-na-festiwalu-przedsiebiorczosci-boss-i-wizualiach,8679,artykul.html

W kolejności chronologicznej zapraszamy najpierw na Festiwal Przedsiębiorczości BOSS czyli Bardzo Odpowiedzialny Start w Samodzielność, który rozpoczął się już 16 marca 2009 r. w Jeleniej Górze i potrawa w całej Polsce do końca kwietnia.
Jest to unikalny projekt promującym przedsiębiorczość, skierowany głównie do osób studiujących. Odbywa się w 21 ośrodkach akademickich w Polsce, w każdym mieście trwając od trzech do siedmiu dni. To już V edycję Festiwalu, który do tej pory objął 50 uczelni w 17 miastach. 130 tys. osób poznało jego ideę, a 7 tys. uczestniczyło w spotkaniach, z czego aż 30% zostało przeszkolonych na warsztatach. Festiwal jest jednym z większych wydarzeń studenckich w Polsce.

W tym roku Warszawska Szkoła Reklamy współtworzy program merytoryczny Festiwalu w Białymstoku, Lublinie, Łodzi i Warszawie. Nasi najwybitniejsi wykładowcy szkolić będą studentów i prezentować im zagadnienia z zakresu reklamy, pozycjonowania marki czy ambitne mediów.

Rozpoczynamy w Białymstoku już 24 marca 2009 r. w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania wykładem Moniki Pazik „Ile kosztuje marka i dlaczego tak drogo?”. Następnie spotykamy się aż trzykrotnie w Warszawie. 31 marca 2009 r. Sławomir Wojtkowski poprowadzi prezentację „Reklama jako fascynująca dziedzina biznesu” na SGGW, a Artur Waczko przedstawi ambient media na Politechnice Warszawskiej. 3 kwietnia 2009 r. Monika Pazik opowie o budowaniu marki na WSHiP czyli popularnym Łazarskim. Kolejno Festiwal przeniesie się do Łodzi, gdzie ze studentami ponownie spotka się Sławomir Wojtkowski. Posłuchać tego wykładowcy będzie można jeszcze raz w Lublinie 23 kwietnia 2009 r.

Szczegółowy program wykładów we wszystkich miastach w ramach Festiwalu Przedsiębiorczości Boss znaleźć można na www.fpboss.org.pl, a poszerzone informacje na temat wykładowców WSR na www.szkolareklamy.pl

Warszawska Szkoła Reklamy po raz kolejny współtworzy także Festiwal Reklamy Kreatywnej Wizualia, który w tym roku odbywa się pod hasłem …reklama RUBIK czy RUBIN sztuki… Festiwal odbywa się we Wrocławiu w dniach 24-26 marca 2009 r.
Pierwszego dnia prelegenci przedstawią reklamę jako piękną i wymuskaną. Wszystkie wykłady będą przekonywały o tym, jak bardzo „cacy” są pomysły i praca agencji reklamowych. Drugiego dnia ta teza poddana zostanie w wątpliwość. W czasie prelekcji wyciągnięte zostaną wszystkie brudy i czarne karty reklamy. Dzień trzeci to okazja zasmakowania praktyki. Zobaczenia, jak wygląda praca w branży. Stąd też jest to dzień warsztatowy. Wieczorem tego dnia odbędzie się pokaz najlepszych kreacji reklamowych z ostatnich edycji zagranicznych i krajowych konkursów reklamowych: polskiego „Złote Orły”, europejskiego „Eurobest” i światowego „Cannes Liones”. Pokaz zaplanowano w Kinie Warszawa.

Warszawska Szkoła Reklamy włączy się w Wizualia drugiego dnia trwania imprezy. 24 marca 2009 r. o godz. 11 Artur Waczko przedstawi wykład na temat „Kicz w reklamie”, a dzień później poprowadzi warsztat „Kontrolowany kicz w reklamie”. Zaraz po wykładzie Artura Waczko Katarzyna Furt-Wojtkowska z ramienia Warszawskiej Szkoły Reklamy i Polskiego Radia SA przedstawi wykład „Sztuka obrazowania w reklamie radiowe”, a po niej Sławomir Wojtkowski zapozna słuchaczy z tematem „Czy reklama – jak kobieta – powinna mieć styl?”. W dniu następnym będzie można też spotkać się ze Sławomirem Wojtkowskim na warsztacie „Kreacja stylu w reklamie”.

Szczegółowy program Wizualiów znaleźć można na www.wizualia.pl, a poszerzone informacje na temat wykładowców WSR jak zwykle na www.szkolareklamy.pl

Źródło: WSR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764