Warszawska Szkoła Reklamy po raz kolejny przygotowała wykłady i warsztaty w ramach wrocławskich Wizualiów, po raz pierwszy uczestniczy także w Festiwalu Przedsiębiorczości BOSS jako partner merytoryczny.
W kolejności chronologicznej zapraszamy najpierw na Festiwal Przedsiębiorczości BOSS czyli Bardzo Odpowiedzialny Start w Samodzielność, który rozpoczął się już 16 marca 2009 r. w Jeleniej Górze i potrawa w całej Polsce do końca kwietnia.
Jest to unikalny projekt promującym przedsiębiorczość, skierowany głównie do osób studiujących. Odbywa się w 21 ośrodkach akademickich w Polsce, w każdym mieście trwając od trzech do siedmiu dni. To już V edycję Festiwalu, który do tej pory objął 50 uczelni w 17 miastach. 130 tys. osób poznało jego ideę, a 7 tys. uczestniczyło w spotkaniach, z czego aż 30% zostało przeszkolonych na warsztatach. Festiwal jest jednym z większych wydarzeń studenckich w Polsce.
W tym roku Warszawska Szkoła Reklamy współtworzy program merytoryczny Festiwalu w Białymstoku, Lublinie, Łodzi i Warszawie. Nasi najwybitniejsi wykładowcy szkolić będą studentów i prezentować im zagadnienia z zakresu reklamy, pozycjonowania marki czy ambitne mediów.
Rozpoczynamy w Białymstoku już 24 marca 2009 r. w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania wykładem Moniki Pazik „Ile kosztuje marka i dlaczego tak drogo?”. Następnie spotykamy się aż trzykrotnie w Warszawie. 31 marca 2009 r. Sławomir Wojtkowski poprowadzi prezentację „Reklama jako fascynująca dziedzina biznesu” na SGGW, a Artur Waczko przedstawi ambient media na Politechnice Warszawskiej. 3 kwietnia 2009 r. Monika Pazik opowie o budowaniu marki na WSHiP czyli popularnym Łazarskim. Kolejno Festiwal przeniesie się do Łodzi, gdzie ze studentami ponownie spotka się Sławomir Wojtkowski. Posłuchać tego wykładowcy będzie można jeszcze raz w Lublinie 23 kwietnia 2009 r.
Szczegółowy program wykładów we wszystkich miastach w ramach Festiwalu Przedsiębiorczości Boss znaleźć można na www.fpboss.org.pl, a poszerzone informacje na temat wykładowców WSR na www.szkolareklamy.pl
Warszawska Szkoła Reklamy po raz kolejny współtworzy także Festiwal Reklamy Kreatywnej Wizualia, który w tym roku odbywa się pod hasłem …reklama RUBIK czy RUBIN sztuki… Festiwal odbywa się we Wrocławiu w dniach 24-26 marca 2009 r.
Pierwszego dnia prelegenci przedstawią reklamę jako piękną i wymuskaną. Wszystkie wykłady będą przekonywały o tym, jak bardzo „cacy” są pomysły i praca agencji reklamowych. Drugiego dnia ta teza poddana zostanie w wątpliwość. W czasie prelekcji wyciągnięte zostaną wszystkie brudy i czarne karty reklamy. Dzień trzeci to okazja zasmakowania praktyki. Zobaczenia, jak wygląda praca w branży. Stąd też jest to dzień warsztatowy. Wieczorem tego dnia odbędzie się pokaz najlepszych kreacji reklamowych z ostatnich edycji zagranicznych i krajowych konkursów reklamowych: polskiego „Złote Orły”, europejskiego „Eurobest” i światowego „Cannes Liones”. Pokaz zaplanowano w Kinie Warszawa.
Warszawska Szkoła Reklamy włączy się w Wizualia drugiego dnia trwania imprezy. 24 marca 2009 r. o godz. 11 Artur Waczko przedstawi wykład na temat „Kicz w reklamie”, a dzień później poprowadzi warsztat „Kontrolowany kicz w reklamie”. Zaraz po wykładzie Artura Waczko Katarzyna Furt-Wojtkowska z ramienia Warszawskiej Szkoły Reklamy i Polskiego Radia SA przedstawi wykład „Sztuka obrazowania w reklamie radiowe”, a po niej Sławomir Wojtkowski zapozna słuchaczy z tematem „Czy reklama – jak kobieta – powinna mieć styl?”. W dniu następnym będzie można też spotkać się ze Sławomirem Wojtkowskim na warsztacie „Kreacja stylu w reklamie”.
Szczegółowy program Wizualiów znaleźć można na www.wizualia.pl, a poszerzone informacje na temat wykładowców WSR jak zwykle na www.szkolareklamy.pl
Źródło: WSR