logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

nazwa produktu: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 24
Nowość od marki Wawel – Miniczekolada Danusia o smaku kokosowym

Klasyczna Danusia z Wawelu teraz dostępna w nowej, pysznej odsłonie! Do kultowego produktu o smaku orzechowo-czekoladowym dołączyła Danusia Kokosowa.

25.01.2022 | przeczytano: 870 razy

Nikon z przyjemnością informuje o opublikowaniu NX MobileAir – aplikacji na smartfony, która automatycznie, bez użycia komputera, przesyła na serwer FTP zdjęcia wykonane aparatami cyfrowymi firmy Nikon. Jednocześnie Nikon informuje o przyjaznym użytkownikowi oprogramowaniu NX Tether, umożliwiającym tethering* przy użyciu aparatów cyfrowych Nikon i pozwalającym na regulowanie ustawień aparatu oraz zdalne fotografowanie.

29.10.2021 | przeczytano: 989 razy
Nowe opakowania farb Visprox

Producent znanej w Polsce marki farb do sitodruku i tampondruku Visprox, włoska firma firma Eptainks, wprowadza nowe etykiety na puszkach, pudełkach kartonowych i innych rodzajach opakowań. Będą one miały nowy układ, bardziej nowoczesny i funkcjonalny.

11.05.2021 | przeczytano: 832 razy
Ruszyła kampania wizerunkowo-produktowa Atlasa

W najważniejszych lokalizacjach w całej Polsce widoczne są billboardy z hasłem .PL – polskie i kropka! Są one jednym z elementów kampanii wizerunkowo-produktowej firmy Atlas, lidera na rynku chemii budowlanej. Celem działań łódzkiej firmy jest podkreślenie swojej obecności w jednej z najważniejszych dla polskiej gospodarki gałęzi przemysłu, a także budowanie prokonsumenckich postaw poprzez odwołanie do zaawansowanych technologicznie i doskonałych jakościowo produktów.

10.09.2020 | przeczytano: 1766 razy

Czy bloger/ autor podcastów powinien zarejestrować swój znak towarowy? Odpowiedź na powyższe pytanie zależy od tego, jakie plany masz związane ze swoją stroną internetową, blogiem czy vlogiem. Poniżej kilka wskazówek.

19.12.2019 | przeczytano: 1843 razy (komentarzy: 12)
Rewitalizacja marki Aro: Opakowania w nowej odsłonie

Nowoczesność, minimalizm i funkcjonalność – to wyróżnia nowe opakowania produktów ARO. Sieć hurtowni Makro Cash&Carry Polska odświeżyła szatę graficzną marki w odpowiedzi na potrzeby klientów z sektora HoReCa oraz handlu niezależnego.

28.04.2017 | przeczytano: 2539 razy
Sezonowość smaku – jak pora roku wpływa na marketing?

Rynek rządzi się różnymi prawami. Jednak głównym celem, jaki przyświeca wszystkim jego graczom, jest zainteresowanie konsumenta ofertą danego producenta i w efekcie – jak największa sprzedaż asortymentu. Z pomocą przychodzi im np.: zmienność pór roku czy tradycje świąteczne. Pomagają one w znacznym stopniu zwiększyć atrakcyjność produktu w oczach konsumentów. Ale, jak się okazuje, nie tylko one.

18.11.2016 | przeczytano: 1094 razy
Sezonowość smaku – jak pora roku wpływa na marketing?

Rynek rządzi się różnymi prawami. Jednak głównym celem, jaki przyświeca wszystkim jego graczom, jest zainteresowanie konsumenta ofertą danego producenta i w efekcie – jak największa sprzedaż asortymentu.

17.10.2016 | przeczytano: 1584 razy

Wystarczy wejść do pierwszego lepszego supermarketu, aby przekonać się jak trudno dziś przyciągnąć uwagę klienta za pomocą opakowania. W natłoku najróżniejszych kształtów i barw rozstrzygający głos w zdobyciu zaufania klienta ma dziś funkcjonalność i jakość. Nie tylko produktu, lecz także opakowania. Bo przecież to właśnie ono reprezentuje zarówno produkt, jak i samego producenta. W artykule podpowiemy, co powinno się uwzględnić przy projektowaniu efektownych opakowań. Należy pamiętać, że ten artykuł ma za zadanie pokazać pewne trendy, każda branża rządzi się swoimi prawami, które muszą być brane pod uwagę podczas projektowania opakowania. 

10.12.2014 | przeczytano: 2335 razy

Nazwa produktów spożywczych często opiera się na stosowaniu uznanych konwencji. Wystarczy, że jakaś marka odniesie sukces, konkurenci jak najszybciej próbują z tego skorzystać. Powstaje konwencja nazewnicza. Nazwy produktów spożywczych nawiązujące do lidera powstają szybko, nie zawsze w sposób rozsądny.

20.04.2013 | przeczytano: 2103 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 24)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764