logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warsztaty całościowego oklejania pojazdów - relacja

  S 03.10.2006, przeczytano 9912 razy
ilustracjastrzałka
Tradycyjnie warsztaty zakończyły się rozdaniem certyfikatów uczestnictwa i wspólnym zdjęciem

W dniach 25 i 26 września odbyły się warsztaty dotyczące całościowego oklejania pojazdów organizowanie wspólnie przez Studio Plastyczne FX z Warszawy i AVERY Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warsztaty-calosciowego-oklejania-pojazdow---relacja,4539,artykul.html

Tym razem w szkoleniu praktycznym wzięło udział 8 osób z Wrocławia, Torunia, Cieszyna i Warszawy.
W części teoretycznej omawiano następujące zagadnienia:


  • technologię wytwarzania folii wylewanych PCV,
  • właściwości fizyczne tych materiałów
  • przegląd gatunków dostępnych na rynku,
  • dobór właściwego materiału do projektu,
  • omówienie gatunków kleju
  • zasady projektowania grafiki samochodowej
  • dobór metody aplikacji
  • przygotowanie pojazdu do oklejania
  • laminowanie wydruków
  • potrzebne narzędzia i urządzenia
  • sposoby wykończenia grafiki
  • zastosowanie materiałów pomocniczych i środków chemicznych
  • najczęstsze przyczyny reklamacji- przykłady
  • sposoby usuwania folii
  • przepływ informacji od zakupu materiału do zakończenia realizacji i jego konsekwencje
  • gwarancja, odpowiedzialność wykonawcy, rękojmia
  • procedury reklamacyjne



Podczas wykładów obecna była Pani Katarzyna Kozińska - dyrektor zarządzająca polskiego oddziału Avery Dennison Graphics Division, która odpowiadała również na pytania uczestników związane z produktami AVERY.

Po obiedzie dyskusja przeniosła się do hali, gdzie uczestnicy zapoznawali się z różnymi gatunkami folii wylewanych i laminatami oraz ich szczególnymi właściwościami. Każdy mógł do woli próbować swoich sił na trenarzerach, czyli specjalnie przygotowanych elementach nadwozi samochodowych.

Kolejny dzień w całości poświęcony był oklejaniu samochodu. Do dyspozycji gości był Opel Astra II, który po rozbrojeniu został w całości oklejony. Uczestnicy podzieleni na zespoły mogli wybrać z pośród kilku gatunków folii i pod okiem trenera samodzielnie oklejać auto. W trakcie pracy można było poznać wiele sztuczek i przekonać się z jaką łatwością można układać folie wylewane.

Tradycyjnie warsztaty zakończyły się rozdaniem certyfikatów uczestnictwa i wspólnym zdjęciem. Miło nam, że uczestnicy po raz kolejny bardzo wysoko ocenili poziom przekazywanej wiedzy.

Zapraszamy wszystkich chętnych. Zgłoszenia szkolenia@studiofx.pl.

Terminy najbliższych szkoleń:
- 30, 31 październik - szkolenie n.t. całościowego oklejania samochodów
- 10 listopad - szkolenie n.t. aplikacji na powierzchniach płaskich i pofałdowanych
- 27, 28 listopad - szkolenie n.t. całościowego oklejania samochodów
- 15 grudzień - szkolenie n.t. aplikacji na powierzchniach płaskich i pofałdowanych

Źródło: Studio Plastyczne FX

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk sublimacyjny na nowo – HP Stitch
W kwietniu br. firma HP ogłosiła wprowadzenie nowej serii urządzeń HP Stitch S przeznaczonych do bezpośredniego i pośredniego druku tekstyliów. Nowa technologia HP to przede wszystkim nowoczesne podejście do druku tkanin. Charakteryzuje je dużo większa wygoda użytkowania oraz lepsze, w porównaniu z klasyczną technologią sublimacyjną, rezultaty. Nowa linia urządzeń...
360e-com – nowa spółka na rynku e-commerce, oferująca kompleksową usługę w zakresie retargetingu – omnichannel retargeting, wspiera markę ORSAY w działaniach remarketingu. Po sukcesie działań na rynku polskim ORSAY zdecydował się na działania na innych rynkach europejskich. Niemieccy konsumenci okazali się najbardziej podatni na działania 360e-com.
38PR & Content Communication odpowiada za komunikację i kompleksową organizację wydarzeń w ramach kampanii ibis MUSIC w Europie Wschodniej. Prowadzone działania obejmują: media relations, współpracę z managementem artystów, celebrytami i influencerami, a także pełną obsługę techniczną eventów.
Marka Fantasia prezentuje nowe smaki i nawiązuje współpracę z Femi Stories
Kolorowa, pachnąca, delikatna – czy istnieje bardziej kobieca i subtelna pora roku niż wczesna wiosna? Taka jest również Fantasia, która rozkwita nowymi smakami i wraz z projektantkami z Femi Stories, zaprasza konsumentki do niezwykłego świata inspiracji.
In-Store Media Polska: Rebranding marki Nałęczowianka w sieci Carrefour
Firma in-Store Media Polska zrealizowała kompleksowy projekt rebrandingu dla marki Nałęczowianka w sieci Carrefour. Akcja objęła bramy, naklejki dywanowe, bramki wejściowe, stoppery oraz wózki konsumenckie. Dzięki nowej identyfikacji wizualnej marka Nałęczowianka jeszcze bardziej wyróżnia się na półce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764