logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warsztaty całościowego oklejania pojazdów - relacja

  S 03.10.2006, przeczytano 10316 razy
ilustracjastrzałka
Tradycyjnie warsztaty zakończyły się rozdaniem certyfikatów uczestnictwa i wspólnym zdjęciem

W dniach 25 i 26 września odbyły się warsztaty dotyczące całościowego oklejania pojazdów organizowanie wspólnie przez Studio Plastyczne FX z Warszawy i AVERY Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warsztaty-calosciowego-oklejania-pojazdow---relacja,4539,artykul.html

Tym razem w szkoleniu praktycznym wzięło udział 8 osób z Wrocławia, Torunia, Cieszyna i Warszawy.
W części teoretycznej omawiano następujące zagadnienia:


  • technologię wytwarzania folii wylewanych PCV,
  • właściwości fizyczne tych materiałów
  • przegląd gatunków dostępnych na rynku,
  • dobór właściwego materiału do projektu,
  • omówienie gatunków kleju
  • zasady projektowania grafiki samochodowej
  • dobór metody aplikacji
  • przygotowanie pojazdu do oklejania
  • laminowanie wydruków
  • potrzebne narzędzia i urządzenia
  • sposoby wykończenia grafiki
  • zastosowanie materiałów pomocniczych i środków chemicznych
  • najczęstsze przyczyny reklamacji- przykłady
  • sposoby usuwania folii
  • przepływ informacji od zakupu materiału do zakończenia realizacji i jego konsekwencje
  • gwarancja, odpowiedzialność wykonawcy, rękojmia
  • procedury reklamacyjne



Podczas wykładów obecna była Pani Katarzyna Kozińska - dyrektor zarządzająca polskiego oddziału Avery Dennison Graphics Division, która odpowiadała również na pytania uczestników związane z produktami AVERY.

Po obiedzie dyskusja przeniosła się do hali, gdzie uczestnicy zapoznawali się z różnymi gatunkami folii wylewanych i laminatami oraz ich szczególnymi właściwościami. Każdy mógł do woli próbować swoich sił na trenarzerach, czyli specjalnie przygotowanych elementach nadwozi samochodowych.

Kolejny dzień w całości poświęcony był oklejaniu samochodu. Do dyspozycji gości był Opel Astra II, który po rozbrojeniu został w całości oklejony. Uczestnicy podzieleni na zespoły mogli wybrać z pośród kilku gatunków folii i pod okiem trenera samodzielnie oklejać auto. W trakcie pracy można było poznać wiele sztuczek i przekonać się z jaką łatwością można układać folie wylewane.

Tradycyjnie warsztaty zakończyły się rozdaniem certyfikatów uczestnictwa i wspólnym zdjęciem. Miło nam, że uczestnicy po raz kolejny bardzo wysoko ocenili poziom przekazywanej wiedzy.

Zapraszamy wszystkich chętnych. Zgłoszenia szkolenia@studiofx.pl.

Terminy najbliższych szkoleń:
- 30, 31 październik - szkolenie n.t. całościowego oklejania samochodów
- 10 listopad - szkolenie n.t. aplikacji na powierzchniach płaskich i pofałdowanych
- 27, 28 listopad - szkolenie n.t. całościowego oklejania samochodów
- 15 grudzień - szkolenie n.t. aplikacji na powierzchniach płaskich i pofałdowanych

Źródło: Studio Plastyczne FX

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764