logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warsztaty całościowego oklejania pojazdów - relacja

  S 03.10.2006, przeczytano 9931 razy
ilustracjastrzałka
Tradycyjnie warsztaty zakończyły się rozdaniem certyfikatów uczestnictwa i wspólnym zdjęciem

W dniach 25 i 26 września odbyły się warsztaty dotyczące całościowego oklejania pojazdów organizowanie wspólnie przez Studio Plastyczne FX z Warszawy i AVERY Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warsztaty-calosciowego-oklejania-pojazdow---relacja,4539,artykul.html

Tym razem w szkoleniu praktycznym wzięło udział 8 osób z Wrocławia, Torunia, Cieszyna i Warszawy.
W części teoretycznej omawiano następujące zagadnienia:


  • technologię wytwarzania folii wylewanych PCV,
  • właściwości fizyczne tych materiałów
  • przegląd gatunków dostępnych na rynku,
  • dobór właściwego materiału do projektu,
  • omówienie gatunków kleju
  • zasady projektowania grafiki samochodowej
  • dobór metody aplikacji
  • przygotowanie pojazdu do oklejania
  • laminowanie wydruków
  • potrzebne narzędzia i urządzenia
  • sposoby wykończenia grafiki
  • zastosowanie materiałów pomocniczych i środków chemicznych
  • najczęstsze przyczyny reklamacji- przykłady
  • sposoby usuwania folii
  • przepływ informacji od zakupu materiału do zakończenia realizacji i jego konsekwencje
  • gwarancja, odpowiedzialność wykonawcy, rękojmia
  • procedury reklamacyjne



Podczas wykładów obecna była Pani Katarzyna Kozińska - dyrektor zarządzająca polskiego oddziału Avery Dennison Graphics Division, która odpowiadała również na pytania uczestników związane z produktami AVERY.

Po obiedzie dyskusja przeniosła się do hali, gdzie uczestnicy zapoznawali się z różnymi gatunkami folii wylewanych i laminatami oraz ich szczególnymi właściwościami. Każdy mógł do woli próbować swoich sił na trenarzerach, czyli specjalnie przygotowanych elementach nadwozi samochodowych.

Kolejny dzień w całości poświęcony był oklejaniu samochodu. Do dyspozycji gości był Opel Astra II, który po rozbrojeniu został w całości oklejony. Uczestnicy podzieleni na zespoły mogli wybrać z pośród kilku gatunków folii i pod okiem trenera samodzielnie oklejać auto. W trakcie pracy można było poznać wiele sztuczek i przekonać się z jaką łatwością można układać folie wylewane.

Tradycyjnie warsztaty zakończyły się rozdaniem certyfikatów uczestnictwa i wspólnym zdjęciem. Miło nam, że uczestnicy po raz kolejny bardzo wysoko ocenili poziom przekazywanej wiedzy.

Zapraszamy wszystkich chętnych. Zgłoszenia szkolenia@studiofx.pl.

Terminy najbliższych szkoleń:
- 30, 31 październik - szkolenie n.t. całościowego oklejania samochodów
- 10 listopad - szkolenie n.t. aplikacji na powierzchniach płaskich i pofałdowanych
- 27, 28 listopad - szkolenie n.t. całościowego oklejania samochodów
- 15 grudzień - szkolenie n.t. aplikacji na powierzchniach płaskich i pofałdowanych

Źródło: Studio Plastyczne FX

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Akademia Nikona celebruje 10-lecie działalności, angażując do współpracy znanych fotografów, influencerów, a także uczestników swoich szkoleń. W jubileuszowej kampanii online pokazuje, że ostatnia dekada zmieniła w fotografii niemal wszystko.
Daniel Szczęk nowym dyrektorem kreatywnym agencji Eskadra
Eskadra – jedna z agencji reklamowych w Polsce – z nowym dyrektorem kreatywnym. Stanowisko to objął Daniel Szczęk.
Sony: aparat α7R IV z 61,0-megapikselowym, pełnoklatkowym przetwornikiem
Firma Sony ogłosiła powiększenie serii renomowanych pełnoklatkowych korpusów bezlusterkowych Alpha 7R o niezwykle uniwersalny, odznaczający się dużym potencjałem aparat α7R IV (model ILCE-7RM4). Lekki, kompaktowy korpus bezlusterkowy α7R IV z pełnoklatkową matrycą obrazu, bezprecedensowo wysoką rozdzielczością, imponującym zakresem dynamiki i dużą szybkość...
Hyundai promuje samochody przyszłości
Z początkiem lipca marka Hyundai rozpoczęła promocję swoich flagowych modeli o napędzie elektrycznym. Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.
Marka Stihl nowym oficjalnym partnerem Ekstraklasy
Stihl, światowy producent zmechanizowanego sprzętu do pracy w parku, lesie i ogrodzie, został oficjalnym partnerem PKO Bank Polski Ekstraklasy. W ramach współpracy z ligową spółką, Stihl będzie promowany w trakcie rozgrywek i wprowadzi do sprzedaży serię oficjalnych produktów Ekstraklasy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764